کسب و کار

آیفون در چین با تخفیف های عجیبی برای فروش گذاشته شده است!

دیجیاتو نوشت: اپل در آستانه سال نوی چینی، تا 70 دلار در فروش آیفون های پرچمدار خود تخفیف می دهد.

25 دی 1402

بازی اسپایدرمن 2 تنها در 11 روز 5 میلیون نسخه فروخته است

سونی در جدیدترین آمار خود از فروش بازی اسپایدرمن 2 (Marvels Spider-Man 2) اعلام نموده است که این بازی تنها در 11 روز پس از عرضه خود توانسته روی کنسول پلی استیشن 5 بیش از 5 میلیون نسخه فروش داشته باشد تا طبق انتظار قبلی این بازی در میان پرفروش ترین بازی های سال جاری...

23 آبان 1402

قیمت علی الحساب 6 خودروی وارداتی مصداق تخلف محرز وزارت صمت است

فروش 6 خودروی وارداتی در حالی با قیمت علی الحساب از امروز شروع شد که براساس دستورالعمل شورای رقابت باید خودروهای وارداتی با قیمت قطعی مصوب بفروش برسد. به نظر می رسد وزارت صمت و سازمان حمایت در این خصوص مرتکب تخلف شدند.

23 مهر 1402

پیشنهاد میلیاردی برای شماره رند همراه اول

خبرنگاران- حراج شماره های رند همراه اول در این هفته با قیمت پایه 100 تا 250 میلیون برگزار می گردد. بالاترین قیمت پیشنهادی که برای شماره های رند همراه اول در این هفته ثبت شده، یک میلیارد و 50 میلیون تومان بوده و درحال حاضر دو نفر دیگر بابت همین شماره پیشنها...

27 مرداد 1402

معرفی توانمندی ها و جاذبه های گردشگری ایران به جهانیان در نمایشگاه فیتور اسپانیا

ایلنا/ براساس خبرهای بدست آمده، معرفی توانمندی ها و جاذبه های گردشگری ایران به جهانیان در نمایشگاه فیتور اسپانیا صورت گرفت.

6 بهمن 1401

ایده اولیه برگزاری رویداد سه گام از طریق معاون صنایع دستی ارائه شده است

ایلنا/ براساس خبرهای واصله و گزارشهای منتشر شده، ایده اولیه برگزاری رویداد سه گام از طریق معاون صنایع دستی ارائه شده است.

22 دی 1401

گله آژانس های مسافرتی از ایرلاین ها

در حالیکه تعطیلات فصل کسب و کار آژانس های مسافرتی است، اما به عقیده کارشناسان حوزه گردشگری و مسئولان آژانس های مسافرتی نوروز 98 قابل مقایسه با سال های گذشته نبوده و اینطور که به نظر می رسد، تابستان هم فصل شانس آژانس ها نخواهد بود و با توجه به بحران مالی...

17 دی 1401

روبات ها پروژه های عمرانی دنیا را تسخیر می نمایند؟ ، از کاهش هزینه ها تا افزایش دقت طراحی

صنعت ساخت و ساز تا حد زیادی به هوش مصنوعی و روبات ها وابسته شده که بسیاری از فعالان این حوزه نگرانی هایی جدی در مورد از دست دادن مشاغل خود دارند.

4 دی 1401

16 راز برای افزایش سرعت فروش خودرو کارکرده

همین که آگهی فروش خودرو کارکرده را منتشر کنید، کلی آدم با توانایی چانه ز نی زیاد سرتان خراب می شوند. این تازه اول کار است. به نظر می رسد باید چند روز زندگی تان را تعطیل کنید و مدام به تماس های تلفنی بدون سرانجام و کسالت بار جواب دهید. این کار ممکن است تا...

12 آذر 1401

محققان پسا دکتری معادل 80 درصد استادیار پایه یک حقوق می گیرند

مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی پژوهشی وزارت علوم گفت: در آیین نامه پذیرش محققان پسا دکتری پیش بینی شده است که به محققان پسا دکتری معادل 80 درصد استادیار پایه یک حقوق پرداخت گردد.

28 مهر 1401

گذر از تالاب به دریا، روی پل چوبی کیاشهر

این پل را تنها برای جذب گردشگران تاسیس نموده اند. پل چوبی از بین تالاب بوجاق رد می گردد و وقتی روی پل بایستید می توانید زیبایی های تالاب را مشاهده کنید.

26 مهر 1401

قیمت خودرو های ایران خودرو و سایپا امروز شنبه 22 مرداد 1401

قیمت سمند LX امروز یک میلیون تومان کاهش یافت و به 315 میلیون تومان رسید. سمند EF7 امروز با دو میلیون تومان کاهش قیمت 351 میلیون تومان بود. سمند EF7 دوگانه سوز هم با دو میلیون تومان افزایش قیمت به 431 میلیون تومان رسید. پژو پارس امروز دو میلیون تومان کاهش قیمت داشت...

22 مرداد 1401

5 سوال مهم که باید پیش از انتخاب شغل منشی از خود بپرسید

شرکت ها و سازمان های مختلف معمولاً به رئیس دفتر یا منشی احتیاج دارند تا سازماندهی شده، کارآمد و سازنده باشند. استفاده از مهارت های منشی یک راه کلیدی برای اطمینان از عملکرد روان امور داخلی یک شرکت است؛ اما آیا هرکسی می تواند این مسئولیت را قبول کند؟ در...

9 مرداد 1401

پژو 504؛ یار بادوام فرانسوی!

پژو 504 قطعا یکی از محبوب ترین خودروهای کلاسیک فرانسوی بازار ایران است که همچون بسیاری دیگر از خودروهای مهم و تاثیرگذار، هنوز هم در اذهان بسیاری از مردم و علاقمندان به جای مانده است. خودرویی که بعدها یکی از جانشینانش یعنی مدل 405، به نحوی محرک اصلی صنعت...

8 مرداد 1401

مقایسه اپل کورسا قدیمی و نو با فولکس واگن گل و رنو ساندرو

اپل کورسا یک هاچ بک خانوادگی کم استهلاک، باکیفیت، طراحی ظاهری متعادل و کم مصرف است. در این مقاله، ما به مقایسه اپل کورسا قدیمی و تازه با فولکس واگن گل و رنو ساندرو می پردازیم.

8 مرداد 1401

مقایسه هوندا آکورد LX، B با نیسان تی ینا و هیوندای سوناتا 2013

آکورد یکی از ایمن ترین خودروهای موجود در دنیا است. در این مقاله، ما به مقایسه هوندا آکورد LX-B با نیسان تی ینا و هیوندای سوناتا 2013 می پردازیم. با ما همراه باشید.

7 مرداد 1401

احیای صنایع دستی راه برون رفت از اقتصاد تک محصولی است

ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، احیای صنایع دستی راه برون رفت از اقتصاد تک محصولی است.

26 تیر 1401

معیار ارزیابی مدیران بانکی از دید وزیر اقتصاد اعلام شد

تهران (پانا) - وزیر امور مالی و دارایی شفافیت، نظارت، تحرک ارزی، راهنمایی نقدینگی به سمت فراوری، عدالت منطقه ای و خروج از بنگاه داری غیرضرور را معیارهای ارزیابی مدیران عامل نو بانک های ملی و سپه برشمرد.

25 تیر 1401

تصادف عجیب پراید در شیراز، پراید آسیب دید، گاری میوه نه!

به گزارش خبرنگاران، در روزهای اخیر، ویدیویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که لحظاتی را پس از تصادف یک پراید با یک گاری دستی در شهر شیراز نشان می دهد.

19 تیر 1401

باشگاه پرسپولیس 10 سوال حساس از تراکتور پرسید

باشگاه پرسپولیس با طرح چند سوال، ابهامات و نکاتی در رابطه با حاشیه های ملاقات با تراکتور عنوان نمود و خواهان پاسخ تراکتوری ها شد.

15 تیر 1401
تعداد: (109)