لنوو به رقابت با اپل درآمد

به گزارش وبلاگ زندگی، شرکت لنوو با ارائه تبلت تازه خود رقیبی برای آیپد پرو 11، 2021 درآمد.

لنوو به رقابت با اپل درآمد

به گزارش خبرنگار ، تبلت Lenovo Tab P11 در حدود سه ماه و نیم پیش بطور رسمی رونمایی شد و انتظار می رفت که فروش این تبلت نسبتاً قدرتمند و با قیمت بسیار مناسب در اواخر ژانویه آغاز شود. به دلایلی، این اتفاق نیفتاد و میان رده 11 اینچی اندروید خریداران بالقوه آمریکایی خود را تا همین اواخر منتظر نگه داشت. اگرچه از زمان عرضه رقیب آیپد پرو 11 کاملاً مطمئن نیستیم، اما نکته قابل توجه این است که در حال حاضر می توانید این تبلت ارزان قیمت را سفارش دهید.

این تبلت در سایت رسمی Lenovo در استان متحده به نام تازه درج شده است و حداقل فعلاً نمی توان آن رافروشگاه هایی مانند Best Buy، Walmart یا Amazon خریداری کرد. تبلیغات Pro P11 که از حداکثر 6 گیگابایت RAM پشتیبانی می کند، فقط با 4 گیگابایت محصول خوب در حال حاضر با قیمت 229.99 دلار قابل تهیه است.

پیکربندی سطح ابتدایی و همچنین با فضای ذخیره سازی داخلی 64 گیگابایتی و همچنین پردازنده میانی Snapdragon 662 و باتری تا 12 ساعت (در پخش مداوم فیلم) ارائه می شود. مدل Lenovo Tab P11 Pro، که از پاییز سال گذشته وجود دارد، در حال حاضر 399.99 دلار با یک پردازنده بالاتر Snapdragon 730 SoC و 128 گیگابایت و یک باتری قیمت دارد. تبلت Tab P11 همچنین دارای یک پنل IPS LCD با میزان کوچکتر و 11 اینچی با رزولوشن 2000 در 1200 پیکسل در مقایسه با دیگر تبلت 11.5 اینچی AMOLED Pro است.

ناگفته نماند که بهترین آیپد های اپل در تمام بخش های کلیدی و جنبه های کلیدی بسیار چشمگیرتر از این موارد هستند، اما این بدیهی است که انتظار می رود از یک مدل تازه 11 اینچی پرو با قیمت 800 دلار است. به عبارت دیگر، مقایسه لنوو تب P11 با آیپد پرو 11، 2021 مشخصاً منصفانه نیست، اما بدون شک گزینه اول یک گزینه استثنایی مناسب برای صرفه جویی در هزینه هاست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "لنوو به رقابت با اپل درآمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لنوو به رقابت با اپل درآمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید