رندر های نو گوگل پیکسل 7 پرو از ماژول دوربین متفاوت آن خبر می دهند

به گزارش وبلاگ زندگی، همان طور که می دانید، شرکت گوگل اواسط مهر ماه سال جاری از سری تازه گوشی های پرچم دار خود با نام گوگل پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو رونمایی کرد. این گوشی های هوشمند هم از نظر طراحی و هم از نظر مشخصات و کیفیت فنی توانستند نظر کاربران بسیاری را به خود جلب نمایند و حتی بعضی ها این گوشی های پرچم دار را رقیب گوشی های پرچم دار سامسونگ و اپل می دانند. غول موتور جست و جو در ادامه فرایند خوب خودش میخواهد تا جانشین این گوشی های هوشمند را هم در آینده روانه بازار کند. به همین دلیل تازهترین رندرهای نسخه پرو گوگل پیکسل 7 در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد گوگل طراحی کلی این گوشی ها را حفظ خواهد نمود، اما آن ها را با تغییراتی جزئی در اختیار کاربران قرار می دهد که در ادامه به آنالیز این تغییرات خواهیم پرداخت.

رندر های نو گوگل پیکسل 7 پرو از ماژول دوربین متفاوت آن خبر می دهند

این اولین باری است که گوشی های پرچم دار دو نسل گوگل از لحاظ طراحی شبیه به هم هستند، زیرا همیشه بین نسل های مختلف این گوشی ها تفاوت زیادی وجود داشته و تنها عناصر کلیدی آن ها مشابه هم بود. همانطور که در ابتدای مطلب به آن اشاره شد، بعضی از رندر های نو گوگل پیکسل 7 پرو به وسیله افشاگران منتشر شده که اطلاعات خوبی درباره طراحی این گوشی هوشمند پرچم دار گوگل به ما می دهد. بر اساس این تصاویری که در اختیار ما قرار گرفته، گوگل تغییراتی را در نوار دوربین معروف گوگل پیکسل ایجاد نموده که بدین ترتیب لنز پریسکوپی تله فوتو نوار دوربین روی پنل پشتی گوشی از دو لنز دیگر جدا شده است. این در حالی است که در نسل قبلی این گوشی ما شاهد قرارگیری 3 لنز به صورت تکی و جدا از هم بودیم.

درباره تعیینات فنی این گوشی هوشمند باید بگوییم که طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، گوگل پیکسل 7 پرو از یک نمایشگر 6.7 یا 6.8 اینچی OLED منحنی با رزولوشن QHD پلاس (1440P) همراه با پشتیبانی از نرخ بازخوانی 120 هرتزی بهره می برد. بعلاوه انتظار می رود که این گوشی هوشمند از حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، با وجود مسائل متعددی که در نسخه فعلی آن گزارش شده، استفاده کند. به نظر می رسد پیکسل 7 پرو ابعادی معادل 163 در 76.6 در 8.7 میلی متر دارد که کمی نازک تر و پهن تر از پیکسل 6 پرو است. همان طور که اشاره شد، گوگل در طراحی ماژول دوربین این گوشی هوشمند بهینه سازی هایی را در نظر گرفته است. هنوز تعیین نیست که طراحی نهایی این گوشی های هوشمند با این تصاویر و رندر ها چه تفاوتی هایی دارد.

درباره نسخه استاندارد گوگل پیکسل 7 هم باید بگوییم که طبق آخرین شایعه ها از طراحی مشابه نسل قبلی خود بهره می برد. ماژول دوربین این گوشی طراحی همچون پیکسل 6 دارد و گوگل قصد ندارد تا لنزی دیگری را به عنوان لنز سوم به سیستم دوربین این گوشی هوشمند اضافه کند. بنابراین آن ها را با همان سیستم دوربین دوگانه روانه بازار گوشی های هوشمند خواهد نمود.

نوترین تصاویر برای این گوشی ابعادی معادل 155.6 در 73.1 در 8.7 میلی متر را در نظر گرفته اند که کمی کوچک تر و جمع و جورتر از نسل قبلی آن است. تغییر دیگری که در طراحی این گوشی متحمل به نظر می رسد مربوط به بخش آنتن MMWave است. گوگل در این گوشی ممکن است که از یک برش بزرگ تر برای قرار دادن آنتن در مقایسه با پیکسل 6 بهره ببرد. اما باز هم خیلی نمی گردد به این شایعه ها اطمینان کرد.

باید خاطر نشان کنیم که گوگل می خواهد به عنوان قلب تپنده پرچم داران نوش، از دومین نسل از پردازنده تنسور استفاده کند که باز هم سامسونگ وظیفه ساخت آن را برعهده دارد. بعلاوه مودم 5G به کار رفته در این تراشه هم ساخت سامسونگ و بوده و اگزینوس مودم 5300 نام خواهد داشت. بعلاوه گوگل نام رمز چیتا و پنتر را که نوعی از گربه سانان درنده هستند برای دو گوشی خود در نظر گرفته که در نوع خود بسیار جالب است. گفته می گردد که نسل دوم گوگل تنسور تا 512 گیگابایت حافظه داخلی را پشتیبانی می نماید. بعضی از گزارش ها حاکی از آن هستند که سری گوگل پیکسل 7 در رنگ های سیاه، سفید، مرجانی و سبز کم رنگ در اختیار کاربران قرار می گیرد. انتظار می رود که گوگل از گوشی های پرچم دار نو خود در ماه اکتبر (مهر ماه 1401) رونمایی کند.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "رندر های نو گوگل پیکسل 7 پرو از ماژول دوربین متفاوت آن خبر می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندر های نو گوگل پیکسل 7 پرو از ماژول دوربین متفاوت آن خبر می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید