سوییچ اسپورتس می آید که موفقیت های Wii را تکرار کند؛ جدول فروش هفتگی بریتانیا

به گزارش وبلاگ زندگی، طبق جدیدترین آمار منتشر شده، بازی Nintendo Switch Sports توانسته در هفته نخست انتشار خود به راحتی در جدول فروش هفتگی بازی ها در بریتانیا، جایگاه اول را به خود اختصاص دهد.

سوییچ اسپورتس می آید که موفقیت های Wii را تکرار کند؛ جدول فروش هفتگی بریتانیا

پس از بازی های Wii Sports و Wii Sports Resort، این سومین بازی بزرگ این مجموعه از نظر فروش در هفته اول در بریتانیا است. این دو بازی در زمان عرضه تقریبا مشابه یکدیگر فروخته شدند. با این حال Nintendo Switch Sports کمتر از نیمی از آنچه آن بازی ها در هفته اول انتشار خود فروخته اند، فروش داشته است. از طرفی آخرین بازی این مجموعه به طور قابل توجهی بهتر از نسخه قبل خود یعنی Wii Sports Club عمل نموده است. این بازی که در سال 2014 تنها به صورت فیزیکی عرضه شد، نتوانست به 40 جایگاه برتر جدول دست پیدا کند و تنها به رتبه 13 در نمودار پرفروش ترین بازی های Wii U در آن موقع رسید.

در مقایسه با سایر بازی های اخیر در سبک مشابه، Nintendo Switch Sports بیش از دو برابر مایو پارتی سوپراستارز، تقریبا هشت برابر Just Dance 2022 و بعلاوه بیش از شش برابر آنچه Ring Fit Adventure در هفته اول خود فروخته، فروش نموده است. البته لازم به ذکر است که فروش هفته اول معیار خوبی برای آنالیز موفقیت این بازی ها نیست. همه بازی های ذکر شده در هفته اول فروش چندان زیادی نداشتند، اما در ادامه رشد پیدا کردند. در واقع به نظر می رسد که مخاطبین این بازی ها معمولا عجله ای برای تجربه آن ها در روزهای ابتدایی عرضه ندارند. در نتیجه، موفقیت Nintendo Switch Sports به نحوه عملکرد آن در ماه ها و حتی سال های آینده بستگی دارد.

با موفقیت بازی ورزشی تازه نینتندو، بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga با کاهش فروش 25 درصدی باید به رتبه دوم بسنده کند. این بازی تازه کمپانی برادران وارنر سه هفته متوالی در جایگاه اول قرار گرفته بود. بعلاوه با افزایش موجودی کنسول های پلی استیشن 5 در بازار، گرن توریسمو 7 پس از افزایش فروش 152 درصدی، به جایگاه سوم و هورایزن فوربیدن وست پس از 52 درصد افزایش فروش، به جایگاه چهارم راه یافته است. بازی Kirby and the Forgotten Land نیز پس از افزایش فروش 31 درصدی دوباره به جمع بهترین بازی های هفته بازگشته و در نهایت بازی Cricket 22: Official Game of The Ashes پس از عرضه روی کنسول نینتندو سوییچ در رتبه 26 واقع شده است.

در ادامه می توانید 10 بازی برتر را در هفته منتهی به 30 آوریل 2022 (10 اردیبهشت 1401) مشاهده کنید.

بازیجایگاه فعلیجایگاه قبلی
Nintendo Switch Sports1-
Star Wars: The Skywalker Saga21
گرن توریسمو 7311
هورایزن فوربیدن وست47
Pokémon Legends: Arceus53
ماریو کارت 8 دلوکس64
الدن رینگ76
Grand Theft Auto 588
Kirby and the Forgotten Land912
Animal Crossing: New Horizons1010

منبع: gamesindustry.biz

منبع: دیجیکالا مگ

به "سوییچ اسپورتس می آید که موفقیت های Wii را تکرار کند؛ جدول فروش هفتگی بریتانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوییچ اسپورتس می آید که موفقیت های Wii را تکرار کند؛ جدول فروش هفتگی بریتانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید