استارتاپ

کسب وکار از شما، جذب سرمایه از دونگی

سرمایه گذاری جمعی (Crowd Funding) از شیوه های نوین تأمین مالی در سال های اخیر است که به تازگی در کشور ما هم شکل رسمی به خود گرفته است.

7 مرداد 1400

ساخت منظومه IoT ماهواره مکعبی به مناقصه گذاشته شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان فضایی ایران، هادی جلیلی سرپرست اداره کل توسعه کسب وکارهای فضاپایه در این باره گفت: مسابقه طراحی و ساخت منظومه IoT ماهواره مکعبی در قالب یک طرح شتابدهی فناوری در سطح سامانه و زیرسامانه هفته جاری روی سامانه مناقصات قرار...

23 اسفند 1399

ترامپ: تیک تاک چینی را مسدود می کنم

تیک تاک یک برنامه محبوب برای آپلود کردن ویدئوهای کوتاه 15 ثانیه ای است که رشد سریعی در فضای مجازی جهان داشته و تا به امروز بیش از 1 میلیارد نفر آن را دانلود کرده اند.

2 مهر 1399

5G بستری برای فناوری های پیشرفته ، اقتصاد دیجیتال آینده اقتصاد جهان است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به راه اندازی پیلوت نسل پنجم شبکه سیار در ایران تاکید کرد که 5G می تواند فرصت استثنایی و بی نظیری برای اقتصاد دیجیتال ایران فراهم کند.

28 شهریور 1399

پنجره هوشمندی که جایگزین خورشید می گردد

پنجره هوشمندی توسعه یافته که نور طبیعی را شبیه سازی می نماید. کاربر می تواند با استفاده از یک اپلیکیشن میزان ، زاویه و درخشندگی نور را تنظیم کند.

7 مرداد 1399

برپایی کرسی های آزاداندیشی و استارتاپ ویکند، ایجاد سایت نکوداشت مقام استاد

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران شاخص ترین برنامه های معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران در امسال را تبیین کرد.

19 تیر 1399

مهاجرت 180 هزار نخبه ایرانی دروغ است، آمارهای جالب و خواندنی از مهاجرت نخبگان

مشاور رئیس بنیاد ملی نخبگان با اعلام جعلی بودن آمار منتسب به بانک جهانی درباره خروج 300 هزار نخبه ایرانی در سال 2009، تاکید نمود: به کسی که سند معتبری از بانک جهانی مبنی بر مهاجرت 300 هزار نخبه ایرانی در سال 2009 ارائه دهد، 100 میلیون تومان پاداش می دهیم.

16 خرداد 1399