از وعده های خوش بورسی آذرماه چه خبر؟

به گزارش وبلاگ زندگی، حرکت بازار سرمایه روی شیب نزول سرعت گرفته و مردم همچنان بازندگان اصلی اعتماد به این بازار هستند و با وجود آنکه مسئولان اخیرا وعده های مختلفی برای به تعادل رسیدن دادند، شرایط بازار روز به روز حادتر می گردد.

از وعده های خوش بورسی آذرماه چه خبر؟

به گزارش ایسنا، سناریوی غم انگیز از دست رفتن سرمایه های سهام داران بورسی که از سال قبل شروع شد، تمامی ندارد. شاخص کل بورس برای چندمین مرتبه طی ماه های گذشته به زیر یک میلیون و 340 هزار واحد رسید.

این درحالی است که مسئولان برای بهبود اوضاع بورس وعده هاق زیادی داده اند.

شاید بتوان گفت یکی از مهم ترین وعده ها، وعده ای بود که حدود یک ماه پیش از سوی محسن رضایی، معاون مالی رئیس جمهور داده شد.

وی یک بار در نهم آبان ماه و در کمیسیون مالی مجلس بود که گفت: برنامه های جدیدی برای بهبود شرایط داریم و به احتمال زیاد در آذرماه خبر های خوبی به مردم خواهد رسید. دولت برای تقویت بازار سرمایه اقدامات متعددی را پیگیری می نماید؛ زیرساخت بازار سرمایه در حال تکمیل است، زیرا بسیاری از ابزار های موجود مربوط به 50 سال گذشته بوده و سنتی است و بازار نمی تواند انعطاف داشته باشد.

رضایی با بیان اینکه از آنجا که بازار سرمایه را برای آینده مالی کشور بسیار مهم می دانیم، اهمیت فوق العاده ای برای آن قائل هستیم و آن را تقویت می کنیم، توضیح داد: سهامداران این بازار صبر و حوصله داشته باشند؛ آینده بورس بسیار خوب خواهد بود.

بعلاوه در تاریخ 13 آبان و در سرانجام جلسه ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری در استان خوزستان با بیان این که بازار بورس تقویت خواهد شد، گفت: کل بازار بوس در حال برنامه ریزی و اصلاحاتی است و دولت مصمم است که این اصلاحات را ادامه دهد.

اکنون یک ماه از وعده های مذکور گذشته و در آذرماهی قرار داریم که قرار بود سهام داران خبر های خوش بورسی را بشنوند، فعلا به جز روز های قرمز و سهم های قفل در صف فروش چیزی نصیب سهام داران نشده است.

منبع: فرارو

به "از وعده های خوش بورسی آذرماه چه خبر؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از وعده های خوش بورسی آذرماه چه خبر؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید