برترین اشانتیون کدام است ؟
به گزارش وبلاگ زندگی، برترین اشانتیون از جمله هدایای است که با تهیه آن می توانید فروش بی نظیری از محصولات خود را تجربه کنید. در این مقاله به آنالیز این محصول و مزایای استفاده از آن خواهیم پرداخت.
اشانتیون برای مشتری چه مزایایی دارد؟
اغلب افراد در نگاه اول اشانتیون و هدایای تبلیغاتی را مشابه با یکدیگر می دانند و بر این باورند که دو عبارت رایج اشانتیون و هدیه تبلیغاتی تفاوت خاصی با یک دیگر ندارند! باید بگوییم این باور یک باور کاملاً اشتباه است و تفاوت های بسیاری بین اشانتیون و هدایای تبلیغاتی وجود دارد.
اشانتیون کلمه فرانسوی به معنی نمونه است. اشانتیون محصول نمونه رایگان یک محصول به خریدارانی است که به یک فروشگاه مراجعه می نمایند و قصد تست کردن محصولات این فروشگاه را دارند. اشانتیون با توجه به نوع کسب و کار، انواع مختلفی دارد.
این محصول کوچک، تاثیر شگفت انگیزی در افزایش فروش محصولات شما خواهد داشت. اگر می خواهید بدانید استفاده از اشانتیون برای مشتری چه مزایایی دارد و چگونه بر کسب و کار شما تاثیر می گذارد در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در این مقاله شما را به صورت کامل با مزایای استفاده از اشانتیون برای معرفی محصولات فروشگاهی و افزایش فروش آشنا می کنیم.
اشانتیون چیست؟
پیش از هرچیز بهتر است ابتدا شما را با مفهوم اشانتیون به خوبی آشنا کنیم. همانطور که گفته شد اشانتیون یک محصول کوچک یا یک نمونه از محصولات پرفروش یک شرکت یا فراوریی ها است که برای معرفی کیفیت و نوع محصولات به مشتری ارائه می گردد. هر چند این مفهوم در طول سالیان اخیر تغییر نموده و اشانتیون گاهی به اسم یک هدیه تبلیغاتی برای جذب مخاطب و افزایش رضایت او به کار برده می گردد. اغلب مدیران و فروشندگان با خرید هدایای تبلیغاتی و اهدای آن به مشتریان به اسم اشانتیون در پی جذب رضایت مشتری هستند.
اشانتیون معمولا از نوع محصولات موجود در شرکت است که بتواند به خوبی معرفی و پروموشن محصولات و فراوریات شرکت را در حوزه رقابتی انجام دهد. مدیران عزیزی که شرکت آنها محصولی فراوری نمی نماید و در حوزه خدماتی مشغول به فعالیت هستند، می توانند با خرید اشانتیون های تبلیغاتی از سایر شرکت ها اندازه جذب مخاطب و فروش خدمات خود را افزایش دهند.
اشانتیون برای چه کسانی استفاده و خریداری می گردد؟
برخلاف هدایای تبلیغاتی که معمولاً برای مشتریان وفادار و افزایش رضایت آنها استفاده می گردد، اشانتیون برای جذب مخاطب تازه و معرفی محصولات شرکت در قالب هدیه مورد استفاده قرار می گیرد. در بیشتر کسب و کارهای آنلاین و سنتی می توان از این روش برای معرفی محصول به مشتری و جلب رضایت او استفاده کرد. ممکن است برای پروموشن محصولات از ارسال اشانتیون برای شرکت رقبا هم استفاده کرد. از اشانتیون در نمایشگاه های بین المللی و نمایشگاه های محلی کوچک که برای معرفی کسب و کار راه اندازی می شوند، استفاده بسیاری می گردد.
بهتر است از اشانتیون های تبلیغاتی مانند پاوربانک تبلیغاتی یا فلش مموری تبلیغاتی برای تقدیر از از مشتریانی که محصولات را به صورت عمده از شما خریداری می نمایند بهره ببرید. این کار باعث ایجاد یک حس خوب و ماندگار در مشتری می گردد و پس از مدتی او را دوباره به سمت کسب و کار شما باز می گرداند.
اشانتیون را می توانید به مشتریان غیرفعال خود تقدیم کنید. اشانتیون برای مشتری غیر فعال باعث یادآوری مجدد خدمات و محصولات به او و افزایش فروش شما می گردد. بی شک در هر کسب و کاری مشتری هایی وجود دارند که دیگر از شما خرید انجام نمی دهند. یکی از مهم ترین دلایل عدم خرید مجدد آنها از شما، عدم تعامل بین فروشنده و مشتری است. با این کار می توانید مشتریان غیر فعال خود را به یک مشتری و فعال و پویا تبدیل کنید.
برترین و جذابترین ایده های کاربردی در استفاده از اشانتیون
بهتر است چیزی را به اسم اشانتیون انتخاب کنید که هزینه زیادی برای شما در بر نداشته باشد. با این کار می توانید با کمترین قیمت، بیشترین تاثیر را در اندازه فروش شرکت خود داشته باشید. به اسم مثال اشانتیون شما می تواند یک اسپیکر تبلیغاتی یا یک کتاب نفیس باشد.
با استفاده از این هدایا در بخشی از ساعات روز به صورت مداوم مشتری همیشه به یاد شما و خدمات شرکت تان خواهد بود. پیشنهاد می کنیم اشانتیون را مرتبط با محصولات شرکت خود بخرید. اگر از اشانتیون برای جذب مخاطب استفاده می کنید بهتر است در کنار این هدایا یک سی دی یا فایل صوتی از خدمات و محصولات شرکت خود هم ارائه دهید تا به خوبی کلیه محصولات را به مشتری معرفی کنید. برای استفاده از اشانتیون تنها به مشتریان قدیمی و وفادار خود اکتفا نکنید.
این هدایا در جذب مخاطبان تازه و تبدیل مشتریان غیر فعال مشتریان به مشتریان فعال تاثیر شگفت انگیزی خواهند داشت. زمانیکه مشتری یک محصول را از شرکت شما خریداری می نماید در کنار آن با استفاده از یک اشانتیون مرتبط با محصولات خود، محصول دیگری را هم به او پیشنهاد دهید. شک نداشته باشید که در مدت زمان کوتاهی با استفاده از این ترفند می توانید موفقیت چشمگیری در حوزه کاری خود به دست آورید.
مزایای استفاده از اشانتیون در بهبود کسب و کار و جلب رضایت مشتری
استفاده از اشانتیون مزایای بسیاری به همراه دارد. شاید بتوان اشانتیون را یکی از مهم ترین عوامل جلب توجه مشتری به تعداد آورد. این روزها تبلیغات موثر، تاثیر بسیار چشمگیری در اندازه فروش و موفقیت کسب و کارها خواهد داشت. یکی از مهم ترین مزایای استفاده از اشانتیون، مطرح شدن بیشتر برند شما است. با ثبت کردن نام تجاری روی کالاهایی که قصد دارید به اسم اشانتیون به مشتری ارائه کنید تا مدت های طولانی در اذهان عمومی باقی خواهید ماند. با استفاده از اشانتیون دیگر نیازی به تبلیغات گسترده شهری و صرف هزینه بسیار برای تبلیغات نخواهید داشت.
از اشانتیون می توان به اسم یک کارت بیزینس معتبر که به خوبی برند و محصولات شما را با جزئیات دقیق به مشتری معرفی می نماید بهره ببرید. از آنجا که اشانتیون یک نمونه محصول کاملا قابل لمس و کاربردی است، تاثیر بسیاری در افزایش فروش شما خواهد داشت. پیشنهاد می کنیم برای جلب رضایت بیشتر مشتریان در روز تولد آنها با خرید یک هدیه تبلیغاتی لوکس، برترین اشانتیون را به آن ها تقدیم کنید. این کار مشتریان قدیمی شما را به یک مشتری وفادار و مشتری غیرفعال شما را به یک مشتری تازه و فعال تبدیل خواهد نمود.
خرید انواع اشانتیون و هدایای تبلیغاتی لوکس و باکیفیت
در این مقاله شما را با اشانتیون و مزایای استفاده از اشانتیون برای مشتری و اندازه تاثیر آن در فروش محصولات شرکت آشنا کردیم. همانطور که مطالعه کردید، استفاده از اشانتیون یکی از برترین شیوه های تبلیغاتی برای جذب و حفظ مشتری است.
منبع: مجله چاپخونه