تعاریف و اصطلاحات

4 اشتباه رایج در مصرف نان که وزن تان را بالا می برد

هزاران سال است که مردم در سراسر جهان از نان به عنوان غذای اصلی استفاده می کنند. راحتی در مصرف، سهولت حمل و نقل و طعم دلپذیر باعث شده است که مردم از گذشته تا به امروز به خوردن نان ادامه دهند. با این حال، بعضی از افراد به محض اینکه تصمیم به کاهش وزن می گیرند،...

25 بهمن 1401

ریسترتو؛ نوشیدنی بر پایه اسپرسو

مهم نیست قهوه را کجا و در چه فصلی از سال می خورید، بو و طعم تند آن، سال ها خاطره برای تان زنده می نماید. یکی از 12 نوشیدنی بر پایه اسپرسو، ریسترتو است که نسبت به آن طعم شیرین تری دارد. ایتالیایی ها این چکیده خوشمزه را محدود شده می گویند.

28 دی 1401

لباسی که کی روش تأیید کرد، وزارت ارشاد نه!

پنج روز پیش بود که لباس تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های فوتبالی جام جهانی 2022 قطر رونمایی شد. لباسی که پس از حواشی بسیار درباره طرح آن، حالا با مشکل ناهماهنگی بین سازمان ها نیز روبرو شده است.

22 آبان 1401

زنان عاشق شنیدن این جملات هستند

هر زنی به این احتیاج دارد که بداند همسرش به زندگی اش تعهد دارد. البته این حرف زمانی مؤثر است که واقعیت داشته باشد.

10 مهر 1401

مقایسه اپل کورسا قدیمی و نو با فولکس واگن گل و رنو ساندرو

اپل کورسا یک هاچ بک خانوادگی کم استهلاک، باکیفیت، طراحی ظاهری متعادل و کم مصرف است. در این مقاله، ما به مقایسه اپل کورسا قدیمی و تازه با فولکس واگن گل و رنو ساندرو می پردازیم.

8 مرداد 1401

مقایسه هوندا آکورد LX، B با نیسان تی ینا و هیوندای سوناتا 2013

آکورد یکی از ایمن ترین خودروهای موجود در دنیا است. در این مقاله، ما به مقایسه هوندا آکورد LX-B با نیسان تی ینا و هیوندای سوناتا 2013 می پردازیم. با ما همراه باشید.

7 مرداد 1401

مزایا و معایب رژیم کتو تنبل چیست؟

رژیم کتو تنبل یک نوع بسیار محدودکننده تر از رژیم کتوژنیک است که هدف آن کاهش مصرف کربوهیدرات است. با این حال، این رژیم غذایی برای همه کار نمی کند.

4 مرداد 1401

7 فیلم شبیه به دنیای ژوراسیک: سلطه با داستان های ماجراجویانه

مجموعه پارک ژوراسیک از دهه ها پیش تا به امروز همچنان محبوبیت خود را حفظ نموده و به یک فرنچایز تمام عیار تبدیل شده که می تواند برای بسیاری از فیلم های دیگر یک الگو باشد. در حقیقت از سال 1993 تا به امروز مخاطبان داستان های یکی از بزرگ ترین نویسندگان روی زمین...

28 تیر 1401

سوغات خوی چیست؟

خوی یکی از بزرگ ترین و مهم ترین شهرهای استان آذربایجان غربی است که بعد از ارومیه دومین شهر پرجمعیت آذربایجان غربی شناخته شده است.

11 خرداد 1401

آموزش اتوکد به زبان ساده

در پی آموزش اتوکد به زبان ساده هستید؟ ما در ادامه این مقاله، شیوه استفاده از آموزش اتوکد به زبان ساده را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

26 اردیبهشت 1401

معاینه فنی خودرو در بلد

رانندگی با وسیله نقلیه ایمن و استاندارد، یکی از مهمترین ضرورت های عبور و مرور است؛ این موضوع، هم برای تامین امنیت راننده و سرنشینان و هم برای کاهش آلایندگی در شهرها بسیار مفید و لازم است. بر همین اساس و طبق دستورالعمل پلیس هدایت و رانندگی، تمامی خودروها...

25 فروردین 1401

وزیر اصرار دارد مدیرعامل پرسپولیس بشوم، آجورلو گفت کمکت می کنم!

به گزارش خبرنگاران، نام مهرعلی باران چشمه که رئیس فدراسیون زورخانه ای و پهلوانی است، در هفته های گذشته به عنوان یکی از گزینه های مدیرعاملی پرسپولیس مطرح شد.

15 بهمن 1400

خواص شگفت انگیز بادام که نمی دانستید

بادام همانند گردو و پسته ازجمله آجیل های خوشمزه ای است که اتفاقا خواص بسیاری هم برای سلامتی دارد. این آجیل خوشمزه، خواص درمانی زیادی دارد که در ادامه به بعضی از خواص آن اشاره خواهیم کرد.

29 آبان 1400

راجع به رژیم اوکیناوا چه میدانید؟

درحالی که اغلب رژیم ها ما را در خوردن کربوهیدرات ها محدود کرده اند، آیا اوکیناوا رژیم نجات بخش ما است؟ احتمالاً همین طور است اما نه به آن شکلی که شما تصور می کنید. رژیم اوکیناوا قرار نیست شما را به خوردن نان شیرینی تشویق کند، اما عده ای باور دارند که...

23 آبان 1400

با این مورد خطرناک آشنا شوید!

به استفاده غیر اصولی و نامناسب از نور، آلودگی نوری گفته می گردد و این آلودگی یکی از معضلاتی است که منجمان آماتور و حرفه ای به شدت از وجود آن رنج می برند. آن ها اعتقاد دارند ما تنها به چراغ هایی احتیاج داریم که پیرامون ما را روشن نمایند و نه آسمان بالای...

11 مهر 1400

وقتی خانواده ها از هم دور می شوند...

آخرین باری که دایی، عمه، خاله و عموی تان را دیدید، کی و کجا بود؟ ده روز پیش؟یک ماه پیش؟ یا دیرتر و دورتر؟ واقعیت این است که زندگی ماشینی، خانواده ها را از یکدیگر دور نموده. فاصله بین خانواده ها را از شهری به شهری دیگر یا از کشوری به کشوری دیگر کشانده...

6 مهر 1400

برترین اشانتیون کدام است ؟

برترین اشانتیون از جمله هدایای است که با تهیه آن می توانید فروش بی نظیری از محصولات خود را تجربه کنید. در این مقاله به آنالیز این محصول و مزایای استفاده از آن خواهیم پرداخت.

12 شهریور 1400

کار ما فاخر نیست، مردمی است

نام مجموعه تلویزیونی بوتیمار که چند روز پیش پخش آن از شبکه سه به سرانجام رسید، برگرفته از یک پرنده بود.

17 تیر 1400

اعلام کشف دیوار نقش های گمشده در گالری اوفیتزی

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، کشف دیوار نقش های گمشده در گالری اوفیتزی صورت پذیرفت.

19 خرداد 1400

نگرانی از بازار سیاه واکسیناسیون خصوصی

سال 1400 با پیگیری جدی تر واکسن کرونا در کشور شروع شد، از همان روزهای ابتدایی رئیس جمهوری مجوز واردات واکسن کرونا را به شرکت های خصوصی داد. بعد از آن بود که احتمال عرضه واکسن در داروخانه ها با قیمت 200 تا 250هزارتومان مطرح شد.

10 خرداد 1400
تعداد: (31)