نرم افزار و اپلیکیشن

بازی اسپایدرمن 2 تنها در 11 روز 5 میلیون نسخه فروخته است

سونی در جدیدترین آمار خود از فروش بازی اسپایدرمن 2 (Marvels Spider-Man 2) اعلام نموده است که این بازی تنها در 11 روز پس از عرضه خود توانسته روی کنسول پلی استیشن 5 بیش از 5 میلیون نسخه فروش داشته باشد تا طبق انتظار قبلی این بازی در میان پرفروش ترین بازی های سال جاری...

23 آبان 1402

قسمت تازه بازی ترسناک Amnesia معرفی شد؛ تریلر آن را تماشا کنید

استودیوی Frictional Games به تازگی از بازی ترسناک نو Amnesia: The Bunker برای کنسول ها و رایانه های شخصی رونمایی کرده است.

14 آذر 1401

16 راز برای افزایش سرعت فروش خودرو کارکرده

همین که آگهی فروش خودرو کارکرده را منتشر کنید، کلی آدم با توانایی چانه ز نی زیاد سرتان خراب می شوند. این تازه اول کار است. به نظر می رسد باید چند روز زندگی تان را تعطیل کنید و مدام به تماس های تلفنی بدون سرانجام و کسالت بار جواب دهید. این کار ممکن است تا...

12 آذر 1401

طرز تهیه اسپرینگ رول مرغ و سبزیجات

طرز تهیه اسپرینگ رول مرغ و سبزیجات با الهام از غذاهای رول آسیایی تهیه می شود. این میان وعده خوشمزه نه تنها در رستوران های چینی بلکه در رستوران های کشورهایی مانند هند، پاکستان و حتی ایران نیز سرو می شود. شما می توانید اسپرینگ رول سبزیجات و مرغ و را در تمام...

11 مرداد 1401

A16 اپل شاید 15٪ سریع تر و تا 30٪ قوی تر از نسل قبل باشد

همانطور که می دانید، اپل قصد دارد گوشی های سری آیفون 14 را با دو نوع تراشه (A15 و A16) راهی بازار کند. حال خبر رسیده که مدل قدرتمندتر قرار است 15٪ از لحاظ پردازشی و 25 الی 30٪ از لحاظ گرافیکی، سریع تر و قوی تر از نسل قبل باشد.

10 مرداد 1401

سوییچ اسپورتس می آید که موفقیت های Wii را تکرار کند؛ جدول فروش هفتگی بریتانیا

طبق جدیدترین آمار منتشر شده، بازی Nintendo Switch Sports توانسته در هفته نخست انتشار خود به راحتی در جدول فروش هفتگی بازی ها در بریتانیا، جایگاه اول را به خود اختصاص دهد.

3 تیر 1401

بخشی از مشخصات دوربین سری پیکسل 7 لو رفت

اینطور که به نظر می رسد، پرچم داران سری پیکسل 7 هم جز یکی از بهترین پرچم داران بازار از لحاظ دوربین خواهند بود چرا که با توجه به خبر تازه، ظاهرا گوگل بار دیگر برای دوربین این محصولات برنامه دارد.

17 خرداد 1401

توکیو گیم شو بعد از 3 سال دوباره حضوری برگزار خواهد شد

رویداد گیم شو توکیو (Tokyo Game Show) در سال 2022 میلادی به صورت حضوری برقرار خواهد شد. این رویداد از تاریخ 24 تا 27 شهریور (15 تا 18 سپتامبر) در شهر چیبا در ژاپن برگزار خواهد شد. حضور همگان در رویداد گیم شو آزاد است و همه افراد می توانند به صورت حضوری در آن شرکت کنند.

8 خرداد 1401

آموزش اتوکد به زبان ساده

در پی آموزش اتوکد به زبان ساده هستید؟ ما در ادامه این مقاله، شیوه استفاده از آموزش اتوکد به زبان ساده را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

26 اردیبهشت 1401

نگاهی به جشنواره های اینترنت نوروز 1401

اینترنت موبایل و ثابت در سال 1401 گران می گردد. و حجم بعضی از بسته ها را کاهش داده است.

17 اردیبهشت 1401

یک امکان کاربردی دیگر به اینستاگرام اضافه شد

اینستاگرام با عرضه قابلیت حذف دسته جمعی، حذف پستها، اظهارنظر ها و فعالیت دیگر از این پلتفرم را راحت تر کرد.

26 فروردین 1401

معاینه فنی خودرو در بلد

رانندگی با وسیله نقلیه ایمن و استاندارد، یکی از مهمترین ضرورت های عبور و مرور است؛ این موضوع، هم برای تامین امنیت راننده و سرنشینان و هم برای کاهش آلایندگی در شهرها بسیار مفید و لازم است. بر همین اساس و طبق دستورالعمل پلیس هدایت و رانندگی، تمامی خودروها...

25 فروردین 1401

نکاتی که همواره در سفر به دردتان می خورد

بسیاری از ما در سفرهای خود مرتکب اشتباهات زیادی شدیم. در زیر به نکاتی اشاره می کنیم که با رعایت آن ها می توانید سفری سالم تر، کم دردسرتر، امن تر و با هزینه پایین تری داشته باشید.

4 اسفند 1400

تقدیر معاون وزیر ارتباطات از توسعه زیرساخت دولت الکترونیک به وسیله ایرانسل

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، صبح آدینه 3 دی، از غرفۀ ایرانسل در نمایشگاه تله کام 1400 بازدید کرد.

7 بهمن 1400

از سیاسی ترین بازی های تاریخ تا بازگشت سونیک؛ برترین های بازی های ویدیویی

اگر فرصت مطالعه اخبار و مقالات مهم صنعت بازی و بازی سازی را ندارید، می توانید مجموعه ای از مهم ترین اخبار و برترین مقاله ها و ویدیوهای بازی را در خبرنگاران مگ پیدا کنید. ما در سری مطالب برترین های بازی های ویدیویی، هر دوشنبه 10 مقاله و ویدیوی مجذوب کننده...

8 مهر 1400

کدام شبکه اجتماعی بیشترین سهم را در فروش کسب و کارهای آنلاین دارد؟

سهم کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین روز به روز در حال افزایش است، این کسب و کارها با کمترین هزینه در بستر فضای مجازی شکل گرفته اند؛ گزارش ها نشان می دهد که سهم اینستاگرام در ارائه و معرفی کالا و خدمات واحدهای تجارت الکترونیکی 83 درصد است.

11 مرداد 1400

فرنچایز چیست و فرصت سرمایه گذاری در فرانچایز هوپو چه مزایایی دارد؟

فرنچایز یا به انگلیسی Franchising، یک مدل سرمایه گذاری و راه اندازی کسب وکار با هدف توزیع خدمات و محصولات با استاندارد مشخص به وسیله شعب یا نمایندگی ها است و به وسیله آن دارنده امتیاز شعبه، مزایایی همچون استفاده از نام تجاری، تجهیز، مواد مصرفی،...

29 بهمن 1399

آمازون برای اولین بار سیستم عامل مک او اس را به سرویس های وب آمازون (AWS) می آورد

آمازون برای اولین بار سیستم عامل مک او اس را به سرویس های وب آمازون (AWS) می آورد. مک مینی اپل درون Elastic Compute Cloud یا EC2 آمازون در دسترس قرار می گیرد و توسعه دهندگان می توانند روی آن اپ های مخصوص آیفون، آیپد و مک را توسعه دهند.

11 دی 1399

چهره افراد با مرور زمان شبیه همسران شان می شود؟

به عقیده آن ها افراد ممکن است به دنبال همسرانی باشند که در عین شباهت در ارزش های فرهنگی، در ویژگی های چهره نیز به ایشان شبیه باشند.

15 آذر 1399

PS5 تمام بازی های PS4 را اجرا می نماید، به غیر از این 10 بازی

یکی از مهم ترین قابلیت های کنسول پلی استیشن 5 پشتیبانی از بازی های کنسول پلی استیشن 4 است. شرکت سونی جزئیاتی از این قابلیت پلی استیشن 5 مانند نحوه اجرا، کیفیت بازی ها و محدودیت های این ویژگی را منتشر نموده است.

22 آبان 1399
تعداد: (25)