بازی رایانه ای و کنسول بازی

بازی اسپایدرمن 2 تنها در 11 روز 5 میلیون نسخه فروخته است

سونی در جدیدترین آمار خود از فروش بازی اسپایدرمن 2 (Marvels Spider-Man 2) اعلام نموده است که این بازی تنها در 11 روز پس از عرضه خود توانسته روی کنسول پلی استیشن 5 بیش از 5 میلیون نسخه فروش داشته باشد تا طبق انتظار قبلی این بازی در میان پرفروش ترین بازی های سال جاری...

23 آبان 1402

قسمت تازه بازی ترسناک Amnesia معرفی شد؛ تریلر آن را تماشا کنید

استودیوی Frictional Games به تازگی از بازی ترسناک نو Amnesia: The Bunker برای کنسول ها و رایانه های شخصی رونمایی کرده است.

14 آذر 1401

سوییچ اسپورتس می آید که موفقیت های Wii را تکرار کند؛ جدول فروش هفتگی بریتانیا

طبق جدیدترین آمار منتشر شده، بازی Nintendo Switch Sports توانسته در هفته نخست انتشار خود به راحتی در جدول فروش هفتگی بازی ها در بریتانیا، جایگاه اول را به خود اختصاص دهد.

3 تیر 1401

توکیو گیم شو بعد از 3 سال دوباره حضوری برگزار خواهد شد

رویداد گیم شو توکیو (Tokyo Game Show) در سال 2022 میلادی به صورت حضوری برقرار خواهد شد. این رویداد از تاریخ 24 تا 27 شهریور (15 تا 18 سپتامبر) در شهر چیبا در ژاپن برگزار خواهد شد. حضور همگان در رویداد گیم شو آزاد است و همه افراد می توانند به صورت حضوری در آن شرکت کنند.

8 خرداد 1401

از سیاسی ترین بازی های تاریخ تا بازگشت سونیک؛ برترین های بازی های ویدیویی

اگر فرصت مطالعه اخبار و مقالات مهم صنعت بازی و بازی سازی را ندارید، می توانید مجموعه ای از مهم ترین اخبار و برترین مقاله ها و ویدیوهای بازی را در خبرنگاران مگ پیدا کنید. ما در سری مطالب برترین های بازی های ویدیویی، هر دوشنبه 10 مقاله و ویدیوی مجذوب کننده...

8 مهر 1400

PS5 تمام بازی های PS4 را اجرا می نماید، به غیر از این 10 بازی

یکی از مهم ترین قابلیت های کنسول پلی استیشن 5 پشتیبانی از بازی های کنسول پلی استیشن 4 است. شرکت سونی جزئیاتی از این قابلیت پلی استیشن 5 مانند نحوه اجرا، کیفیت بازی ها و محدودیت های این ویژگی را منتشر نموده است.

22 آبان 1399

رچت و کلنک روی PS5 می تواند با کیفیت 4K یا سرعت 60 فریم اجرا شود

استودیوی بازی سازی اینسامنیاک گیمز شرایط اجرای بازی Ratchet & Clank: Rift Apart را روی پلی استیشن 5 مشخص کرده است. طبق گفته این استودیو، می توان بازی را با کیفیت 4K و سرعت 30 فریم اجرا کرد یا آن را با سرعت 60 فریم ولی با وضوح تصویری پایین تر از 4K تجربه کرد.

30 مهر 1399

با پراید 100 میلیونی قرارداد بازیکنان را به موقع پرداخت نمایند

به گزارش خبرنگاران، شجاع خلیل زاده درباره حضور بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در مجموعه ورزشی درفشی فر برای انجام تست کرونا گفت: امیدواریم بتوانیم بار دیگر دور هم جمع شویم تا فوتبال بازی کنیم.

5 مرداد 1399