موسیقی

معرفی توانمندی ها و جاذبه های گردشگری ایران به جهانیان در نمایشگاه فیتور اسپانیا

ایلنا/ براساس خبرهای بدست آمده، معرفی توانمندی ها و جاذبه های گردشگری ایران به جهانیان در نمایشگاه فیتور اسپانیا صورت گرفت.

6 بهمن 1401

لباسی که کی روش تأیید کرد، وزارت ارشاد نه!

پنج روز پیش بود که لباس تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های فوتبالی جام جهانی 2022 قطر رونمایی شد. لباسی که پس از حواشی بسیار درباره طرح آن، حالا با مشکل ناهماهنگی بین سازمان ها نیز روبرو شده است.

22 آبان 1401

فستیوال ها و رویدادهای مهم باکو کدامند؟

میراث فرهنگی، فرهنگ غنی، غذاهای خوش طعم، خرید و تفریح. اینها چیزهایی است که باعث شده هواداران فستیوال خرید شهر باکو هر سال نسبت به سال گذشته رشد بیشتری داشته باشند. در سال 2017، بیش از 250 هزار توریست در این فستیوال شرکت نموده اند. چرا شما هم سال جاری یکی...

27 شهریور 1401

خطاهای شنیداری عجیب مغز!

کسانی که راست دست هستند، تن های بالا را با گوش راست خود می شنوند، در حالی که چپ دست ها این تن ها را با گوش چپ خود می شنوند. حالت بعدی نیز وجود دارد که با هر دو گوش به صورت همزمان به آن گوش دهند.

3 شهریور 1401

سوغات قشم ، ره آوردهایی از جزیره زمزمه های شبانه

هنگام بازگشت از این جزیره رویایی باید کوله بارمان را پر کنیم از سوغات قشم که هر کدام قصه و رنگی برای روایت این سفر دارند. برای اینکه سوغات این جزیره را بهتر بشناسیم با خبرنگاران هم قدم شوید.

12 مرداد 1401

7 فیلم شبیه به دنیای ژوراسیک: سلطه با داستان های ماجراجویانه

مجموعه پارک ژوراسیک از دهه ها پیش تا به امروز همچنان محبوبیت خود را حفظ نموده و به یک فرنچایز تمام عیار تبدیل شده که می تواند برای بسیاری از فیلم های دیگر یک الگو باشد. در حقیقت از سال 1993 تا به امروز مخاطبان داستان های یکی از بزرگ ترین نویسندگان روی زمین...

28 تیر 1401

انیمیشن آپولو ده و نیم؛ فیلم تازه ریچارد لینکلیتر برداشتی خیال انگیز از جوانی است

ریچارد لینکلیتر به معنای واقعی یک نوستالژی باز است و هیچ کدام از آثارش هرگز به میزان فیلم نو فوق العاده اش، آپولو ده و نیم (Apollo 10½: A Space Age Childhood) اینگونه نبوده است. او به عنوان یک نویسنده و کارگردان، از خاطرات گذشته اش استفاده می نماید تا درک خود را از زمان...

24 خرداد 1401

رونمایی از پوستر فیلم کوتاه ابوالهول

تهران (پانا) - پوستر فیلم کوتاه ابوالهول به تهیه کنندگی و کارگردانی حمید یوسفی منتشر شد.

16 اردیبهشت 1401

دوز سوم واکسن برای سینوفارمی ها و برکتی ها مهم است

به گزارش خبرنگاران، مردانی، عضو کمیته علمی کشوری کرونا گفت: مردم باید خونسردی خودشان را حفظ نمایند، اومیکرون فقط شدت سرایت بالا دارد.

3 اردیبهشت 1401

این آهنگ یک میلیون بار آپلود شد

تهران (پانا) - آهنگ هیس به خوانندگی آصف آریا و تهیه کنندگی بهنام محمدی رکوردی تازه در زمینه آپلودِ آهنگ های ایرانی در شبکه های اجتماعی برجا گذاشت.

28 فروردین 1401

شلوار و پیراهن خجالت آور مینا وحید ! ، خانم بازیگر دست بردار نیست !

مینا وحید بازیگر سریال جزیره که تو کنسرت با لباسی ناجور اومده بود در یکی از مراسمات سینمای هم با یقه بسیار بازش نظر همه رو به خودش جلب کرد.

27 فروردین 1401

اجاره کاخ و خانه تاریخی به خاتون و جیران اکیدا ممنوع!

مدیرعامل یکی از شرکت های وابسته به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از اجاره کاخ ها و بنا های تاریخی برای ساخت سریال ها و فیلم هایی، چون قهرمان، خاتون، جیران و ... اطلاع داد. درحالی که به گفته رییس ایکوم ایران این اقدام اکیدا ممنوع و غیرضروری است.

21 فروردین 1401

راهنمای سفر به اوساکا؛ ژاپن

اوساکا ترکیبی زیبا از فرهنگ سنتی و مدرن را در سرتاسر خود نمود می دهد. این شهر پر از پارک های تفریحی، معابد، زیارتگاه، موزه، فضاهای سبز شهری و مراکز خرید است که همین موضوع آن را به شهری متنوع تبدیل می نماید. اوساکا از کیوتو فاصله کمی دارد و جز شهرهای پرجمعیت...

17 بهمن 1400

استقبال از غرفه ایران در نمایشگاه بین المللی خیریه زاگرب

غرفه صنایع دستی، آثار فرهنگی و هنری و غذاهای سنتی ایران در نمایشگاه بین المللی خیریه زاگرب پایخت کرواسی، مورد توجه بازدیدکنندگان از این نمایشگاه نهاده شد.

5 بهمن 1400

رقابت سکوت آوا در اسلونیا

خبرگزاری خبرنگاران- سکوت آوا به نویسندگی و کارگردانی سیدغلامرضا نعمت پور به بخش کوتاه پنجمین جشنواره فیلم بلک کت اسلونیا راه یافت.

7 دی 1400

اجرا آثار آهنگسازان جوان برگزیده در تالار رودکی

خبرگزاری خبرنگاران- پس از انتشار فراخوان بنیاد رودکی برای اجرای آهنگسازان جوان، شورای هنری ارکستر سمفونیک تهران، آثار رسیده را مورد داوری قرار داد.

24 آبان 1400

آنر ایربادز 2 لایت با حذف نویز اکتیو و قیمت مناسب راهی بازار جهانی می گردد

با توجه به خبری که به تازگی پیرامون هدفون بی سیم آنر بادز 2 لایت منتشر شده است، به نظر می رسد آنر میخواهد به زودی از این گجت رونمایی و آن را به بازار جهانی عرضه کند.

19 مرداد 1400

زیست دنیا کودکی در ایران فراخوان داد

تهران (پانا) - فراخوان اولین همایش زیست دنیا کودکی در ایران منتشر شد.

13 اردیبهشت 1400

شب های مافیا؛ مجموعه ای در قالب رئالیتی شو

مافیا به روش های متفاوت بازی می گردد. در واقع این بازی یک نوع رقابت است که در آن دو گروه مافیا و شهروند باید با اتهام زنی و دفاع یکدیگر را شناسایی نمایند و در نهایت شهروندان باید بتوانند مافیا را از شهر بیرون نموده و پیروز شوند.

3 بهمن 1399
تعداد: (26)