همایشها و نمایشگاه ها

مجموعه دو جلدی گورنگاری های مهدی تمیزی راهی بازار کتاب می گردد

ایسنا/ براساس آخرین گزارش های بدست رسیده، مجموعه دو جلدی گورنگاری های مهدی تمیزی راهی بازار کتاب می گردد.

5 اردیبهشت 1402

معرفی توانمندی ها و جاذبه های گردشگری ایران به جهانیان در نمایشگاه فیتور اسپانیا

ایلنا/ براساس خبرهای بدست آمده، معرفی توانمندی ها و جاذبه های گردشگری ایران به جهانیان در نمایشگاه فیتور اسپانیا صورت گرفت.

6 بهمن 1401

ایده اولیه برگزاری رویداد سه گام از طریق معاون صنایع دستی ارائه شده است

ایلنا/ براساس خبرهای واصله و گزارشهای منتشر شده، ایده اولیه برگزاری رویداد سه گام از طریق معاون صنایع دستی ارائه شده است.

22 دی 1401

فستیوال ها و رویدادهای مهم باکو کدامند؟

میراث فرهنگی، فرهنگ غنی، غذاهای خوش طعم، خرید و تفریح. اینها چیزهایی است که باعث شده هواداران فستیوال خرید شهر باکو هر سال نسبت به سال گذشته رشد بیشتری داشته باشند. در سال 2017، بیش از 250 هزار توریست در این فستیوال شرکت نموده اند. چرا شما هم سال جاری یکی...

27 شهریور 1401

برترین هتل های استانبول برای اقامت گردشگران

شهر استانبول بزرگترین شهر ترکیه و سومین شهر گردشگری جهان است که با داشتن آب و هوایی مناسب، گردشگران و گردشگر های بسیاری از سراسر جهان و در هر فصلی از سال برای تماشا جاذبه ها و آثار تاریخی به این شهر سفر می نمایند. یکی از کارهایی که پیش از سفر به استانبول...

29 مرداد 1401

هشدار درباره نقش محصولات تراریخته در افزایش آلزایمر و دیابت

معاون دفتر پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست ایران می گوید که محصولات سویا٬ ذرت و سیب زمینی کنستانتره در کشور تراریخته است و در رشد بیماری های اوتیسم، آلزایمر و دیابت اثری چشمگیر دارد.

17 مرداد 1401

مادورو: حملات غرب به فرهنگ و ورزش روسیه فاشیسم محض است

خبرگزاری خبرنگاران-رئیس جمهور ونزوئلا تحریم های غرب علیه ورزشکاران روسیه و حمله به فرهنگ این کشور را فاشیسم محض خواند.

15 خرداد 1401

ثبت فاکتور در سامانه جامع تجارت مبنای دریافت حقوق دولتی معادن

خبرگزاری خبرنگاران-وزیر صمت گفت: مبنای دریافت حقوق دولتی معادن ثبت فاکتور معاملات در سامانه جامع تجارت خواهد بود که تا انتها سال اجرایی می شود.

26 اردیبهشت 1401

ضرغامی: تولیدات صنایع دستی خانگی احتیاج به مجوز ندارند

تهران (پانا) - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت از این به بعد تولیدات صنایع دستی خانگی و بعلاوه عرضه و فروش آن احتیاج به مجوز ندارند.

5 اردیبهشت 1401

چشمی: بردن مهمتر از خوب بازی کردن است، درباره عدم حضورم در ترکیب از مجیدی بپرسید

مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال در واکنش به خوب بازی نکردن تیمش در این فصل گفت: مهم بردن است و مهم نیست چند موقعیت گل داشته باشید.

29 فروردین 1401

اجاره کاخ و خانه تاریخی به خاتون و جیران اکیدا ممنوع!

مدیرعامل یکی از شرکت های وابسته به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از اجاره کاخ ها و بنا های تاریخی برای ساخت سریال ها و فیلم هایی، چون قهرمان، خاتون، جیران و ... اطلاع داد. درحالی که به گفته رییس ایکوم ایران این اقدام اکیدا ممنوع و غیرضروری است.

21 فروردین 1401

راهنمای سفر به اوساکا؛ ژاپن

اوساکا ترکیبی زیبا از فرهنگ سنتی و مدرن را در سرتاسر خود نمود می دهد. این شهر پر از پارک های تفریحی، معابد، زیارتگاه، موزه، فضاهای سبز شهری و مراکز خرید است که همین موضوع آن را به شهری متنوع تبدیل می نماید. اوساکا از کیوتو فاصله کمی دارد و جز شهرهای پرجمعیت...

17 بهمن 1400

آشیانه گرگ در لهستان، مقر نظامی آدولف هیتلر

در اعماق جنگل های Masurian در حدود 8 کیلومتری شهر راشتنبورگ در پروس خاوری (East Prussian) بقایای سری ترین پناهگاه آدولف هیتلر وجود دارد که او آن را Wolfsschanze یا آشیانه گرگ نامیده است.

8 بهمن 1400

تقدیر معاون وزیر ارتباطات از توسعه زیرساخت دولت الکترونیک به وسیله ایرانسل

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، صبح آدینه 3 دی، از غرفۀ ایرانسل در نمایشگاه تله کام 1400 بازدید کرد.

7 بهمن 1400

استقبال از غرفه ایران در نمایشگاه بین المللی خیریه زاگرب

غرفه صنایع دستی، آثار فرهنگی و هنری و غذاهای سنتی ایران در نمایشگاه بین المللی خیریه زاگرب پایخت کرواسی، مورد توجه بازدیدکنندگان از این نمایشگاه نهاده شد.

5 بهمن 1400

برترین اشانتیون کدام است ؟

برترین اشانتیون از جمله هدایای است که با تهیه آن می توانید فروش بی نظیری از محصولات خود را تجربه کنید. در این مقاله به آنالیز این محصول و مزایای استفاده از آن خواهیم پرداخت.

12 شهریور 1400

جالب ترین موزه های پوسان که در سفر به کره جنوبی باید دید

پوسان تنها به علت سواحل زیبا و غذاهای دریایی معروفیت ندارد. در حقیقت، این شهر برای علاقمندان به هنر مکان ایده آلی است زیرا دارای موزه ها و گالری های زیاد و متنوعی است که می توانید در آنها انواع صنایع دستی و آثار هنری را از نزدیک ببینید. در این مطلب به معرفی...

23 مرداد 1400

این مینی ون الکتریکی مفهومی پورشه طراحی مینیمالیستی و کاملا آینده نگرانه دارد

کاهش نمایشگاه های خودرو برگزار شده در سال 2020، برترین فرصت برای خودروسازها بود که روی طراحی خودروهای آینده تمرکز نمایند و نمونه های اولیه مفهومی بسازند؛ اگرچه آن ها را علنی رونمایی نکرده باشند.

15 مرداد 1400

زیست دنیا کودکی در ایران فراخوان داد

تهران (پانا) - فراخوان اولین همایش زیست دنیا کودکی در ایران منتشر شد.

13 اردیبهشت 1400

در شرایط کرونایی جشنواره استانداردی در کشور برگزار شد

تهران (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از سیزدهمین دوره جشنواره تجسمی فجر گفت: تنوع آثار هنری این رویداد، گستره اقلیم ایران زمین را در بر گرفته و اکنون افتخارات هنر ایرانیان، دیپلماسی ما در منطقه و جهان است.

3 اردیبهشت 1400
تعداد: (32)