برترین هتل های استانبول برای اقامت گردشگران

به گزارش وبلاگ زندگی، شهر استانبول بزرگترین شهر ترکیه و سومین شهر گردشگری جهان است که با داشتن آب و هوایی مناسب، گردشگران و گردشگر های بسیاری از سراسر جهان و در هر فصلی از سال برای تماشا جاذبه ها و آثار تاریخی به این شهر سفر می نمایند. یکی از کارهایی که پیش از سفر به استانبول باید انجام گردد رزرو هتل است که ما در ادامه به بعضی از برترین هتل های استانبول برای اقامت گردشگران اشاره می کنیم.

برترین هتل های استانبول برای اقامت گردشگران

هتل آوانتگارد تکسیم - Avantgarde Hotel Taksim

هتل 4ستاره آوانتگارد تکسیم یکی از هتل های لوکس استانبول است. این هتل دارای اتاق ها و سوئیت های مدرنی است که با تجهیزات و امکانات ویژه ای آنها برترین خدمات به مسافرین هتل ارائه می گردد. هتل دارای استخر، پارکینگ مخصوص بدون احتیاج به رزرو، امکان کرایه خودرو، رستورانی با منویی متنوع و بسیاری خدمات دیگر است و از مهمترین ویژگی های این هتل، پرسنل آن است که علاوه بر زبان ترکی به زبان انگلیسی نیز تسلط دارند.

هتل آوانگارد تکسیم به میدان تکسیم، ایستگا مترو، مرکز فرهنگی آتاتورک و خیابان استقلال نزدیک است. بعلاوه این هتل در فاصله کمی از جاذبه های گردشگری مثل کاخ دلماباغچه، برج گالاتا و کلیسای سنت آنتونی قرار گرفته است.

هتل آوانتگارد تکسیم - Avantgarde Hotel Taksim

هتل رادیسون بلو، شیشلی استانبول - Radisson Blu Hotel, Istanbul Sisli

هتل 5ستاره رادیسون بلو نزدیک به کاخ دلماباغچه و فرودگاه آتاتورک است. این هتل یک استخر در فضایی باز و پوشیده، سونا و سالن ورزشی، رستورانی با غذاهایی عالی، تراس آفتاب با چشم انداز ای تماشای از شهر و پارکینگ مخصوص دارد. پرسنل این هتل توانایی صحبت کردن به چهار زبان ترکی، انگلیسی، آلمانی و عربی را دارند که از ویژگی های منحصربفرد آن است. بعلاوه حیوانات خانگی اجازه ورود به این هتل را دارند.

این هتل نزدیک به میدان تکسیم، ایستگاه مترو تکسیم و شیشلی و جاذبه های گردشگری مثل پارک ازدیلک، کاخ دلماباغچه و مرکز خرید Cevahir است که مسافران با پیاده روی به راحتی می توانند از آنها تماشا نمایند.

هتل رادیسون بلو، شیشلی استانبول - Radisson Blu Hotel, Istanbul Sisli

هتل گرمیر پالاس - Germir Palas Hotel - Special Class

هتل گرمیر پالاس استانبول دکوراسیونی به سبک بریتانیایی که ترکیبی از سبک های باروک و عثمانی است و اتاق های مخصوص آن رو به دریا و باغ است، بعلاوه کلاس ویژه هتل تراس بزرگ و سالن بدنسازی مخصوص دارد. از امکانات این هتل کرایه خودرو، سالن کنفرانس و دیدار، اتاق مخصوص افراد غیرسیگاری، جایگاه چرخ دار مخصوص افراد معلول، رستورانی با غذاهایی خاص و متنوع و بسیاری خدمات دیگر است.

موقعیت مکانی این هتل نزدیک به ایستگاه متروی تکسیم، خیابان استقلال، برج گالاتا، بازار ادویه و بعضی دیگر از جاذبه های گردشگری شهر استانبول است.

هتل گرمیر پالاس - Germir Palas Hotel - Special Class

هتل سوییسوتل بسفروس استانبول - Swissotel The Bosphorus Istanbul

هتل 5ستاره سوییسوتل بسفروس استانبول اتاق هایی مخصوص با تراسی بزرگ که چشم انداز ای رو به شهر، دریا و یا باغ است، دارد. هتل دارای استخر، سونا، سالن بدنسازی و پارکینگی مخصوص بدون احتیاج به رزرو است. از دیگر خدماتی که هتل سوییسوتل بسفروس به مسافرین و مهمانان خود ارائه می دهد می توان به سالن زیبایی، خدمات تبدیل ارز، خشکشویی، اتاق های مخصوص ماه عسل و بسیاری امکانات دیگر اشاره نمود.

هتل سوییسوتل بسفر استانبول - Swissotel The Bosphorus Istanbul

admin

منبع: فلای تودی

به "برترین هتل های استانبول برای اقامت گردشگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های استانبول برای اقامت گردشگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید