خبر بد برای پرسپولیسی ها؛ یحیی برنمی شود

به گزارش وبلاگ زندگی، درحالی که رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تماس شبانه اش در شب گذشته با یحیی گل محمدی به وی اعلام نموده که به وی بابت عصبانیتش حق می دهد و بعد از چند روز استراحت باید به تمرینات بازگردد، اما پیگیری ها نشان می دهد که یحیی گل محمدی به هیچ عنوان تمایلی برای بازگشت ندارد.

خبر بد برای پرسپولیسی ها؛ یحیی برنمی شود

گویا وی به مدیرعامل باشگاه هم اعلام نموده که بهتر است به فکر مربی باشند. او در صحبت هایش تاکید نموده که این اتفاق برای پرسپولیس می تواند مفیدتر باشد چرا که گل محمدی به این باور است در فصل جاری اراده ای برای قهرمان شدن استقلال وجود دارد و از هر راهی استفاه می گردد تا به پرسپولیس ضربه بزنند و به همین خاطر جدایی از جمع سرخپوشان را برترین راحل می داند تا بلکه در بازی های آینده این تیم کمتر مورد قضاوت های اشتباه داوران و مسائل دیگر قرار گیرد.

سرمربی پرسپولیس معتقد است اتفاقات مدیریتی برای این باشگاه و نداشتن کارگزار اقتصادی در ایامی که گذشته باعث تضعیف تیمش شده و او نتوانسته گزینه های مورد نیازش را در جابجایی جذب کند. از سویی بسته بودن پنجره جابجاییی هم مزید بر دلیل شد تا شرایط اردوگاه سرخ راضی نماینده نباشد.

یحیی گل محمدی تاکید دارد که توقعات از شرایط تیم روی او بالاست و وی باید به تنهایی به جنگ این مسائل برود. با جمیع این شرایط به درویش اعلام نموده نمی تواند برگردد و با بازگشتش تیم اذیت می گردد. او می خواهد چند وقتی دور از فوتبال باشد و استراحت کند.

بیشترین دلیل فشار عصبی به گل محمدی در دربی نحوه انتخاب سید مهدی سید علی به عنوان داور بوده است. ظاهرا باشگاه پرسپولیس بار ها در تماس با مسئولان فدراسیون اعلام نموده اند که سید علی به دلیل رابطه خوبی که پیش از این با مدیرعامل باشگاه استقلال در سازمان ورزش شهرداری داشته نباید به عنوان داور این مسابقه انتخاب می شده است، اما مسئولان فدراسیون و البته کمیته داوران بدون در نظر گرفتن اعتراض سرخ ها سید علی را به عنوان داور دربی انتخاب می نمایند. این ذهنیت از سید علی و البته شیوه قضاوتش در دربی 98 باعث شد تا سرمربی پرسپولیس به یکباره به شکل عجیبی از کوره در برود و رفتار هایی از خود نشان دهد که تا کنون انجام نداده بود.

باید دید باشگاه پرسپولیس با توجه به تصمیمی که یحیی گل محمدی گرفته چطور می خواهد این موضوع را مدیریت نمایند.

منبع: فرارو

به "خبر بد برای پرسپولیسی ها؛ یحیی برنمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر بد برای پرسپولیسی ها؛ یحیی برنمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید