فوتبال

استقلال لیگ را از دست داد نه سپاهان!

ژوزه مورایس نظر متفاوتی نسبت به از دست رفتن قهرمانی برای سپاهان و تأثیر بازی حساس با ملوان دارد.

16 مرداد 1402

برانکو در راه بازگشت به پرسپولیس؟

الان نزدیک به سه هفته است که فصل برای پرسپولیس به پایان رسیده و در این مدت این باشگاه باید در راستای تقویت سرخپوشان و برنامه آماده سازی جهت حضور پرقدرت در رقابت های داخلی و خارجی، قدمی برداشته باشد، اما هنوز اتفاقی در این راستا رخ نداده و دلیل آن هم سکوت...

29 خرداد 1402

غیبت مشکوک یک پرسپولیسی در جشن قهرمانی ، جدایی از جمع سرخ ها قطعی شد؟

مهاجم سرخ ها پس از قهرمانی پرسپولیس با انتشار تصویری از خودش در باشگاه پرسپولیس، به این اتفاق واکنش نشان داد.

14 خرداد 1402

حمایت ویژه از برگزیدگان مسابقات روبوکاپ در بنیاد ملی نخبگان

به گزارش خبرنگاران، دکتر روح اله دهقانی فیروزآبادی امروز در اختتامیه هفدهمین مسابقات روبوکاپ آزاد ایران که در واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد برگزار گردید، گفت: این جمعیتی که در چنین مسابقاتی شرکت نموده جوانانی هستند که می خواهند آینده خود را بشناسند.

8 اردیبهشت 1402

ناتیگهام فارست 0 ، 2 منچستریونایتد؛ درخشش خاص آنتونی

در آخرین بازی از روز دوم از هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس، یکشنبه، منچستریونایتد پیروز شد میزبان خود ناتینگهام فارست را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد و با این پیروزی یک پله در جدول صعود کند.

28 فروردین 1402

3 ستاره استقلال بازی با طرفدار را از دست دادند

تیم فوتبال استقلال تهران روز شنبه 26 فروردین ماه و از ساعت 19:30 در استادیوم آزادی و در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف طرفدار تهران خواهد رفت.

24 فروردین 1402

استوری خنده دار مهدی قایدی بعد از برد استقلال

در روزی که رضا میرزایی ناجی تیم استقلال در مقابل گل گهر بود، مهدی قائدی با انتشار یک استوری از او کاربران را متعجب نموده است. در ساعات گذشته تیم استقلال با درخشش رضا میرزایی هافبک اصفهانی اش توانست گل گهر را شکست دهد تا همچنان رویای قهرمانی در لیگ برتر...

16 اسفند 1401

سرمربی تیم فوتبال سایپا برکنار شد ، جانشین او کیست؟

سرمربی تیم فوتبال سایپا از سمت خود برکنار و سرمربی تازه این تیم انتخاب شد.

14 اسفند 1401

دام آزادکار روس برای غول کُش ایرانی

احمد عثمان اُف آزادکار وزن 79 کیلوگرم روسیه پس از کسب مدال طلای جام بین المللی یاریگین اظهار داشت که دوست دارد در مسابقات جهانی علی سوادکوهی را به چالش بکشد. او گفت: سوادکوهی در یک سال گذشته نامدارانی مانند زائوربک سیداکوف و جردن باروز را شکست داده؛ می...

30 بهمن 1401

اینفوگرافیک ، ثروتمندترین بازیکنان فوتبال دنیا در سال 2022 ، شاهزاده فوتبالیست بالاتر از رونالدو و مسی

فوتبال یک بازی محبوب در سراسر دنیا است. یک سرشماری عمومی نشان می دهد عایدی بازیکنان علاوه بر قراردادهایی که با باشگاه ها می بندند، بیشترش به وسیله تبلیغات در اینستاگرام است.

16 بهمن 1401

عکس ، پسر رونالدو هم تیم جدیدش را انتخاب کرد ، مسیر جونیور برعکس پدر شد!

کریستیانو رونالدو جونیور، پسر ستاره پرتغالی کریستیانو رونالدو، پس از حضور در رئال مادرید، یوونتوس و منچستریونایتد قرار است به آموزشگاه مهد در عربستان سعودی بپیوندد.

27 دی 1401

مهاجمی که چاق از جام جهانی به تمرینات گواردیولا برگشت

پپ گواردیولا روز جمعه گفت که کالوین فیلیپس هافبک منچسترسیتی بعد از حضور در جام جهانی با انگلیس اضافه وزن پیدا کرده و قادر به تمرین نیست.

7 دی 1401

شهرکرد میزبان لیگ برتر والیبال نوجوانان پسر کشور

شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری میزبان لیگ برتر نوجوانان پسر کشور شد.

5 آذر 1401

فقط خداداد عزیزی به تلویزیون می رود؟

رخ دادن اتفاقات اخیر در ایران باعث پررنگ شدن نقش ورزشکاران کنونی و قدیمی شده است؛ به طوری که بسیاری از آن ها با فعالیت در فضای مجازی تبدیل به کنش گر های سیاسی و اجتماعی شده اند.

25 آبان 1401

لباسی که کی روش تأیید کرد، وزارت ارشاد نه!

پنج روز پیش بود که لباس تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های فوتبالی جام جهانی 2022 قطر رونمایی شد. لباسی که پس از حواشی بسیار درباره طرح آن، حالا با مشکل ناهماهنگی بین سازمان ها نیز روبرو شده است.

22 آبان 1401

تداوم صدرنشینی شمس آذر در لیگ یک

تیم فوتبال شمس آذر با دو گل چادرملواردکان را شکست داد.

21 آبان 1401

ظهور ستاره ای تازه در پرسپولیس

محمد عمری می تواند شکننده یک طلسم بزرگ برای یحیی گل محمدی باشد؛ طلسم جوان گریزی. همه می دانند که یکی از بزرگ ترین کم و کاستی های سرمربی پرسپولیس، عدم استفاده کافی و متناسب او از جوانان است. با این حال به نظر می رسد داستان برای عمری قدری فرق دارد.

7 مهر 1401

طرفدار چلسی به علت توهین به سون نقره داغ شد

باشگاه چلسی یک هوادارش را به علت توهین نژاد پرستانه به بازیکن تاتنهام به مدت یک سال از حضور در استادیوم استفموردبریچ محروم کرد.

1 شهریور 1401

بزرگترین ضعف استقلال ساپینتو ، استراتژی عجیب در جابجایی

بازی با سپاهان نشان داد کار سرمربی پرتغالی استقلال خیلی سخت است.

23 مرداد 1401

ساپینتو چه کسانی را از استقلال کنار می گذارد؟

خبرنگاران؛ کمتر از یک ماه تا شروع رقابت های لیگ مانده و استقلال تهران اولین هفته تمرینی اش را پشت سر گذاشته است. شاید یک هفته زمان کمی برای تصمیم گیری در خصوص لیست خروجی های استقلال باشد، ولی ساپینتو باید هرچه زودتر این تصمیم را بگیرد.

4 مرداد 1401
تعداد: (132)