آموزش و پرورش ایران، مهد استعداد های ورزشی است

به گزارش وبلاگ زندگی، خبرگزاری خبرنگاران- معلم ورزش اصفهانی که سال ها بازیکن تیم ملی و پس از آن مربی تیم ملی والیبال بانوان ایران بود، به منظور مربیگری در تیم پورتو پرتغال به این کشور سفر می نماید.

آموزش و پرورش ایران، مهد استعداد های ورزشی است

به گزارش خبرگزاری وبلاگ زندگی به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، خانم سمیرا ایمانی معلم ورزش دبستان کار آفرینی اندیشه و کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال ایران که به تازگی با عقد قراردادی با باشگاه پورتو پرتغال به عنوان مربی در تیم والیبال بانوان این باشگاه فعالیت خواهد نمود؛ نخستین مربی لژیونر تاریخ بانوان ایران است.

وی حدود 15 سال به عنوان بازیکن فعالیت نموده که هشت قهرمانی سوپرلیگ و چهار نایب قهرمانی در لیگ ایران بدست آورده است، اما حالا در 36 سالگی برای مربیگری به پورتو پرتغال می رود.

خانم سمیرا ایمانی گفت: از تیم های جنوب شرق آسیا و حتی برخی تیم های اروپایی پیشنهاد داشتم، اما تمایل بر این داشتم که اگر قرار است تجربه جدیدی به دست بیاورم بهتر است به یک تیم قوی بروم و خدا را شکر که اکنون در باشگاه پورتو و در سطح اروپا کار می کنم.

وی با بیان این که دوست داشتم دنیای جدیدی را کشف کنم، اضافه کرد: پورتو باشگاه حرفه ای است که چندین سال در لیگ قهرمان شده است و سابقه خیلی خوبی دارد. اگر چه به عنوان یک مربی در پورتو فعالیت می کنم، اما سفیر تمام معلمان در پرتغال خواهم بود.

خانم ایمانی در مورد چگونگی ورود به والیبال خاطر نشان کرد: از سال 78 والیبال را در ناحیه 5 اصفهان شروع کردم، سال 79 به عنوان کامل ترین بازیکن ایران انتخاب شدم و به همین علت همان زمان و در سن نوجوانی در تیم های بزرگسالان انتخاب و سپس به عضویت تیم ملی در آمدم.

پر افتخارترین بازیکن والیبال بانوان ایران، اضافه کرد: سپس وارد تیم های رده های سنی ذوب آهن شدم و در همان سال اول در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان قهرمان کشور شدیم و بعد از آن هم در تیم بزرگسالان ذوب آهن به عنوان کاپیتان فعال بودم. در سال 85 از دانشگاه شهرکرد با مدرک کارشناسی تربیت بدنی فارغ التحصیل شدم و در حوزه مربیگری والیبال پایه با کانون های ناحیه 5 شروع به کارکردم.

خانم ایمانی در مورد استعداد های حاضر در بین دانش آموزان گفت: در آموزش و پرورش استعداد های زیادی هستند که با مدیریت خوب آموزش و پرورش و معاونت تربیت بدنی و سلامت می توانیم این استعداد ها را شناسایی، کشف و پرورش دهیم، زیرا آموزش و پرورش ایران مهد استعداد های ورزشی است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "آموزش و پرورش ایران، مهد استعداد های ورزشی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش و پرورش ایران، مهد استعداد های ورزشی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید