استقلال لیگ را از دست داد نه سپاهان!

به گزارش وبلاگ زندگی، ژوزه مورایس نظر متفاوتی نسبت به از دست رفتن قهرمانی برای سپاهان و تأثیر بازی حساس با ملوان دارد.

استقلال لیگ را از دست داد نه سپاهان!

به گزارش وبلاگ زندگی آنلاین، پس از تعطیلات نوروز 1402، سرنوشت قهرمانی در دست خود سپاهان بود و پرسپولیس برای از دست دادن امتیاز حریف خود لحظه شماری می کرد که در یک ملاقات فراموش نشدنی، سپاهان مقابل ملوان در خانه متوقف شد و پس از آن پرسپولیس صدر جدول را رها نکرد.

بسیاری ملاقات با ملوان را عامل قهرمان نشدن سپاهان می دانند و مورایس راجع به اینکه تیمش به خاطر تساوی با ملوان لیگ را از دست داده بیان نمود: من می توانم اینجوری بگویم، برای اینکه لیگ را از دست بدهید، باید اول آن را ببرید! فکر نکنم بتوانیم بگوییم سپاهان لیگ را از دست داد چون سال قبلی برنده لیگ نبودند. فقط می گردد گفت یک تیم که استقلال بود لیگ را از دست داد، چون سال پیش قهرمان شده بود. ما باید به دست بیاوریم و من می توانم بگویم قهرمانی را به دست نیاوردیم، به یک سری دلایل.

او در خصوص تاثیر بازی با ملوان گفت: نمی توانم بگویم بازی ملوان دلیلی است که نتوانستیم قهرمان بشویم ولی می گردد گفت یکی از دلایل هست. اگر بخواهم تمام این چیزها را کنار بگذارم، ما حتی می توانستیم آن بازی را ببریم، ولی فوتبال است و نشد. من یک شخصیت مثبتی دارم که دوست ندارم به عقب برگردم و بگویم یک لحظه خطا بوده یا پنالتی نگرفتند، به نظرم این چیزها مهم نیست. ما سی بازی انجام دادیم و در بازی هایی نتوانستیم 3 امتیاز را بگیریم و اگر می گرفتیم، از 65 امتیازمان بیشتر می شدیم. می توانست اتفاقات دیگر بیفتد و ما یک بازی یا دو بازی بعد از آن مساوی می کردیم یا می باختیم.

او با اشاره به شکست شان مقابل فولاد گفت: ما یک بازی در ابتدای فصل به فولاد باختیم و با یک اشتباه و پاس بد پاتوسی گل زد و سه امتیاز از دست دادیم. اگر بازی یک-یک تمام می شد، چه اتفاقی می افتاد؟ اینجا هم یک امتیاز ما داشتیم و از دست دادیم و می توانستیم با تیمی که قهرمان شد مساوی باشیم اما آیا کافی بود؟

منبع: همشهری آنلاین

به "استقلال لیگ را از دست داد نه سپاهان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال لیگ را از دست داد نه سپاهان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید