یزدان دوست: رفتاری که با منصوریان شد توهینی بود به همه ما، مالکیت را داشتیم اما نمی خواستیم توپ را به آبادان ببریم!

به گزارش وبلاگ زندگی، مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اعتقاد دارد رفتاری که در خاتمه ملاقات این تیم مقابل استقلال با منصوریان شده، توهین به زردپوشان خوزستانی بوده است.

یزدان دوست: رفتاری که با منصوریان شد توهینی بود به همه ما، مالکیت را داشتیم اما نمی خواستیم توپ را به آبادان ببریم!

رضا یزدان دوست در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ زندگی، درباره شکست تیمش برابر استقلال تهران گفت: بازی کردن با استقلال و پرسپولیس در استادیوم آزادی برای هر تیمی سخت و سخت است و دیروز کار آسانی نداشتیم. ما طبق بررسی کادر فنی توانستیم بازی را مدیریت کنیم و البته در دقایقی تحت فشار قرار گرفتیم و روی یک سهل انگاری گل بدی خوردیم.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ادامه اضافه نمود: بعد از گل استقلال اما نمایش بهتری نسبت به این تیم داشتیم و مالک توپ و میدان بودیم. در یک صحنه هم باید برای تیم ما پنالتی گرفته می شد، چون بازیکن استقلال روی رضا جبیره خطا کرد و اگر این پنالتی برای ما گرفته می شد همه چیز تغییر می کرد و حتی می توانستیم گل دوم را هم بزنیم.

وی بعلاوه خاطر نشان کرد: ما مالکیت بازی را در اختیار داشتیم و البته نمی خواستیم توپ را همراه مان به آبادان ببریم! ما باید از این مالکیت استفاده می کردیم و به استقلال ضربه می زدیم، ولی در گل زدن به هدف مان نرسیدیم.

یزدان دوست در واکنش به صحبت های علیرضا منصوریان و انتقاد سرمربی صنعت نفت از رفتار فرهاد مجیدی گفت: ما از باخت خیلی ناراحت بودیم، ولی مسئله ناراحت کننده تر رفتاری که با علی آقا (منصوریان) شد و این توهینی بود به همه ما. هیچ وقت منصوریان را اینقدر ناراحت ندیده بودم. ایشان از دوست قدیمی اش انتظار بیشتری داشت و کاش حکم بزرگ تر و کوچک تر رعایت می شد و آنها در اخلاق هم برنده می شدند. امیدوارم منصوریان این اتفاق را فراموش کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "یزدان دوست: رفتاری که با منصوریان شد توهینی بود به همه ما، مالکیت را داشتیم اما نمی خواستیم توپ را به آبادان ببریم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یزدان دوست: رفتاری که با منصوریان شد توهینی بود به همه ما، مالکیت را داشتیم اما نمی خواستیم توپ را به آبادان ببریم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید