بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

کارگردان فاینال فانتزی 6: ساخت بازسازی این نسخه 20 سال طول می کشد

یوشینوری کیتاسه (Yoshinori Kitase)، کارگردان فاینال فانتزی 6، اخیرا بیان نموده که ساخت یک بازسازی از این اثر مشابه بازسازی فاینال فانتزی 7 ممکن است حدود 20 سال طول بکشد.

16 بهمن 1402

عمارت بیگلربیگی ، باغ فتح آبادِ آباد

عمارت بیگلربیگی (باغ فتح آباد)، یکی از دیدنی های کرمان، مربوط به دوره قاجاره که در 25 کیلومتری کرمان و در روستای اختیارآباد واقع شده. این عمارت از یادگارهای فضل علی خان بیگلربیگی، یکی از حکمرانان کرمان، ست که الگوی احداث باغ شاهزاده ماهان هم بوده. سال...

1 بهمن 1401

عکس ، تقلید گوشی پرچمدار شیائومی از آیفون 14 !

گجت نیوز نوشت: شیائومی 12 تی پرو - Xiaomi 12T Pro نخستین گوشی کمپانی چینی است که با پشتیبانی از eSIM به صورت جهانی عرضه می شود.

21 مهر 1401

برای حفظ پایگاه های میراث ملی و جهانی باید مضمون های تازه ای تعریف گردد

میراث آریا/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، برای حفظ پایگاه های میراث ملی و جهانی باید مضمون های تازه ای تعریف گردد.

26 مرداد 1401

اجاره کاخ و خانه تاریخی به خاتون و جیران اکیدا ممنوع!

مدیرعامل یکی از شرکت های وابسته به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از اجاره کاخ ها و بنا های تاریخی برای ساخت سریال ها و فیلم هایی، چون قهرمان، خاتون، جیران و ... اطلاع داد. درحالی که به گفته رییس ایکوم ایران این اقدام اکیدا ممنوع و غیرضروری است.

21 فروردین 1401

چرا در روستاهای ایرلند این همه دیوار سنگی ساخته شده!

راز دیوارهای سنگی ایرلندکسانی که برای اولین بار گذرشان به منطقه ها روستایی ایرلند می افتد بعد از تماشا دیوارهای سنگی عجیب و غریب با علامت سوال بزرگ روبرو می شوند و حس کنجکاوی شان گل می نماید که چرا در حومه شهرها این همه دیوارهای سنگی ساخته شده؟ این دیوارهای...

14 اسفند 1400

98 هزار بخاری نفتی مدارس جمع آوری می گردد

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت در ابتدای سال 1396، در حدود 145 هزار کلاس درس با بخاری های نفتی و گازی گرم می شد و برنامه ریزی جامع برای حذف آن ها در سال 1397 شروع شد.

27 دی 1400

از سیاسی ترین بازی های تاریخ تا بازگشت سونیک؛ برترین های بازی های ویدیویی

اگر فرصت مطالعه اخبار و مقالات مهم صنعت بازی و بازی سازی را ندارید، می توانید مجموعه ای از مهم ترین اخبار و برترین مقاله ها و ویدیوهای بازی را در خبرنگاران مگ پیدا کنید. ما در سری مطالب برترین های بازی های ویدیویی، هر دوشنبه 10 مقاله و ویدیوی مجذوب کننده...

8 مهر 1400

وقتی دندان ها خوب چفت نمی شوند

گاهی اوقات روابط بین دندان ها، استخوان نگهدارنده آنها و فکین ایده آل نیست و مشکلاتی ایجاد می گردد که به آنها ناهنجاری های روابط دندانی فکی و یا به طور مختصر، اختلالات بایت می گویند. بایت یعنی جویدن، گاز گرفتن و برهم آمدن دندان ها.

3 مهر 1400

تاکسی آبی در راه رودخانه بهمنشیر

در نشست مشترک مسئولان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان با مسئولان محلی و نمایندگان برخی دستگاه های اجرایی آبادان، آخرین اقدامات صورت گرفته درخصوص راه اندازی تاکسی آبی در رودخانه بهمنشیر با هدف توسعه گردشگری آبی بررسی شد.

3 مرداد 1400

پدر اختلال روانی دارد، مادر کندذهن است

آخرین آنالیز ها در پرونده خرمدین ها نشان می دهد که اکبر خرمدین و همسرش هر دو از اختلال روانپزشکی رنج می برند اما نه در آن حد که مسئول جنایاتی که مرتکب شده اند، نباشند.

12 تیر 1400

سوئیچ مخفی درمان سکته قلبی کشف شد

صدا و سیما/ دانشمندان در انستیتوی تحقیقات قلب ویکتور چانگ در سیدنی یک ژن جدید حیاتی معروف به Klf1 را کشف کرده اند که امید می رود بتواند به قلب انسان ها کمک کند تا ماهیچه آسیب دیده قلب را پس از حمله قلبی ترمیم کند.

31 خرداد 1400

اعلام کشف دیوار نقش های گمشده در گالری اوفیتزی

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، کشف دیوار نقش های گمشده در گالری اوفیتزی صورت پذیرفت.

19 خرداد 1400

میزان اهتمام دولت به بخش سلامت بی نظیر بوده است

تهران (پانا) - رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه توسعه زیرساخت ها در نظام سلامت یکی از اساسی ترین و ماندگارترین سرمایه گذاری ها برای جامعه محسوب می شود، گفت میزان اهتمام این دولت به بخش سلامت، در سال های پس از انقلاب، بی نظیر بوده است. در نتیجه این اقدامات...

22 اردیبهشت 1400

ممنوعیت هرگونه افزایش کرایه حمل و نقل عمومی پیش از تصویب کمیته تطبیق فرمانداری

تهران (پانا) - استاندار تهران اعلام نمود که هرگونه افزایش قیمت کرایه های حمل و نقل عمومی در سال جدید پیش از تصویب کمیته تطبیق فرمانداری ممنوع است.

13 فروردین 1400

خبرنگاران بنگاه غیرضروری در صندوق بازنشستگی کشوری و شستا وجود ندارد

اصفهان- خبرنگاران- معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: صندوق بازنشستگی کشوری و شستا بهترین مدیریت را در 20 سال گذشته تجربه می کنند و امروز هیچ بنگاه غیرضروری و کاغذی در این مجموعه وجود ندارد.

28 اسفند 1399

اهداف سامانه مکان یابی مدارس در احداث فضاهای آموزشی

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور استقرار سامانه مکان یابی در احداث فضاهای آموزشی را یک انقلاب بزرگ در این بخش مطرح نمود.

2 بهمن 1399

اقامتگاه سنتی ددمان؛از بهترین اقامتگاه های بوم گردی زنجان

در واقع قدمت اقامتگاه سنتی ددمان زنجان به 200 سال پیش باز می گردد که یکی از قدیمی ترین بناهای زنجان محسوب می گردد.

10 آذر 1399

شیر کاکائو؛ بهترین نوشیدنی بعد از ورزش

شیر کاکائو بعد از ورزش خاصیتی دو برابر نوشیدن آب معدنی دارد، زیرا سلول ها را احیا و بدن را که از طریق عرق کردن حین ورزش کم آب شده است را مجددا آبرسانی می کند.

5 آذر 1399

فعالیت اداره فهرست نویسی منابع کتابی به تصویر کشیده شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، فیلم های 99 ثانیه ای با هدف آگاهی بخشی و شناساندن فعالیت بخش های مختلف آرشیو ملی و کتابخانه ملی به مخاطبان و تبیین داشته های میراث مکتوب کشور در حافظه ملی ایرانیان فراوری و منتشر...

30 مهر 1399
تعداد: (32)