کارگردان فاینال فانتزی 6: ساخت بازسازی این نسخه 20 سال طول می کشد

به گزارش وبلاگ زندگی، یوشینوری کیتاسه (Yoshinori Kitase)، کارگردان فاینال فانتزی 6، اخیرا بیان نموده که ساخت یک بازسازی از این اثر مشابه بازسازی فاینال فانتزی 7 ممکن است حدود 20 سال طول بکشد.

کارگردان فاینال فانتزی 6: ساخت بازسازی این نسخه 20 سال طول می کشد

کیتاسه که اکنون نایب رئیس، عضو هیئت مدیره و مدیر اجرایی اسکوئر انیکس (Square Enix) است، اعلام نموده از محبوبیت این اثر مطلع است، اما نمی تواند ساخت بازسازی آن را تایید کند. او سپس اعلام کرد که به علت عمق فاینال فانتزی 6، با محتوا و کاراکتر های بسیار زیاد، توسعه و انتشار آن موقع زیادی طول می کشد. Final Fantasy 7 Rebirth در 29 فوریه (9 بهمن) به عنوان یک نسخه میانی در سه گانه بازسازی، چهار سال پس از بازی قبلی و 9 سال پس از معرفی آن، عرضه می گردد. سومین بازی سه گانه را به سرانجام می رساند و در حالی که هیچ پنجره ای برای انتشار به اشتراک گذاشته نشده، در حال حاضر در حال توسعه است.

کیتاسه قبلا در خصوص محبوبیت این ایده اظهار نظر نموده بود و گفته بود که بسیاری از توسعه دهندگان در اسکوئر انیکس مشتاق هستند تا روی بازسازی فاینال فانتزی 6 کار نمایند. با این حال، این پروژه بسیار سخت خواهد بود و کیتاسه بیان نموده که تا زمانی که سه گانه ذکر شده به سرانجام نرسد، به آن فکر نخواهد کرد. مشکل پشت بازسازی فاینال فانتزی 6 به وسیله خالق فاینال فانتزی، هیرونوبو ساکاگوچی بیشتر شرح داده شد. او گفت که جلوه های پیکسلی و فرمت دوبعدی بازی، آن را برای بازسازی بسیار پیچیده تر می نماید و چرا که احتیاج به بازنگری کامل در داستان و گرافیک دارد.

با وجود نارضایتی هایش، به نظر می رسد که حتی ساکاگوچی نیز مشتاق بازسازی است و از کیتاسه درخواست می نماید که آن را زودتر منتشر کند. از طرفی عواملی که بر بازسازی فاینال فانتزی 6 تأثیر می گذارد، ظاهراً می تواند در خصوص سومین نسخه بازسازی فاینال فانتزی 7 نیز اعمال گردد. داستان بازی، دنیا، مأموریت ها و عملاً هر چیز دیگری در بازسازی تغییر نموده تا یک برداشت مدرن ایجاد گردد.

لازم به ذکر است که Final Fantasy 7 Rebirth کلود و دوستانش را دنبال می نماید که میدگار را ترک می نمایند و وارد دنیای گسترده تر فاینال فانتزی 7 می شوند و با مکان هایی مانند معدن میثریل، Junon و Costa del Sol به علاوه مکان های کاملاً نوی که برای بازسازی ایجاد شده اند، روبرو می شوند. اسکوئر انیکس بعلاوه شخصیت های قابل بازی نو، یک بازی کارتی شبیه به Gwent و سفر های سریع غیره را اضافه نموده است.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ

به "کارگردان فاینال فانتزی 6: ساخت بازسازی این نسخه 20 سال طول می کشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگردان فاینال فانتزی 6: ساخت بازسازی این نسخه 20 سال طول می کشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید