98 هزار بخاری نفتی مدارس جمع آوری می گردد

به گزارش وبلاگ زندگی، تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت در ابتدای سال 1396، در حدود 145 هزار کلاس درس با بخاری های نفتی و گازی گرم می شد و برنامه ریزی جامع برای حذف آن ها در سال 1397 شروع شد.

98 هزار بخاری نفتی مدارس جمع آوری می گردد

به گزارش فارس، مهراله رخشانی مهر معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در مورد استانداردسازی سامانه های گرمایشی مدارس، اظهار کرد: در سال 1396، جمع آوری بخاری های نفتی با توجه به خطرآفرین بودن آن ها در مدارس، به عنوان اولویت کاری این سازمان نهاده شد.

وی اضافه نمود: در ابتدای سال 1396، در حدود 145 هزار کلاس درس با بخاری های نفتی و گازی گرم می شد و برنامه ریزی جامع برای حذف آنها در سال 1397 شروع شد.

رخشانی مهر با اشاره به اینکه استانداردسازی سامانه های گرمایشی مدارس یکی از اولویت های اصلی مجموعه عمرانی آموزش و پرورش بود، اعلام کرد: طی سال های 1396 تا 1399، سامانه گرمایشی قریب به 98 هزار کلاس درس استانداردسازی شد.

وی توضیح داد: حدود 47 هزار بخاری گازی یا نفتی اکنون در کلاس های درس وجود دارد که برنامه ریزی لازم برای جایگزینی آنها با سامانه های استاندارد به انجام رسیده است.

رخشانی مهر با بیان اینکه پیگیری های لازم در مورد جایگزینی سامانه های استاندارد با بخاری های نفتی و گازی به صورت جدی صورت گرفته است، گفت: در هر منطقه که علمک گاز تا جلوی درِ مدرسه رفته باشد، بخاری های نفتی جمع آوری شده و به جای آنها سامانه های گرمایشی استاندارد جایگزین شده است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "98 هزار بخاری نفتی مدارس جمع آوری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "98 هزار بخاری نفتی مدارس جمع آوری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید