فال روزانه آدینه 19 خرداد 1396

به گزارش وبلاگ زندگی، فال روزانه آدینه 19 خرداد 1396 - فال روزانه - فال امروز - فال روزانه متولدین مرداد - فال روزانه متولدین شهریور - فال روزانه متولدین مهر و ...

فال روزانه آدینه 19 خرداد 1396

موقعیت خورشید و ماه

  • خورشید در موقعیت خرداد (Gemini)
  • ماه در موقعیت برج قوس (Sagittarius)

فال روزانه آدینه 19 خرداد 1396

فروردین

امروز سعی کنید که به حرف های دیگران کمی بیشتر گوش دهید. شاید این گوش کردنراهکاری مناسب جلوی پایتان قرار دهد. از آن روزهایی است که حسابی لجباز شده و بهدیگران اهمیت نمی دهید. دست از لجبازی بی دلیل بر دارید. این عمل جز اینکهتمرکزتان را روی کارتان از بین ببرد، نتیجه ای ندارد. شاید احساس کنید نیرویی ناشناخته در مقابله با رسیدنشما به اهدافتان قرار گرفته که بسیار قدرتمند و لجباز نیز هست، ولی هیچ چیزی جز ذهنخودتان نمی تواند شما را محدود کند.

اردیبهشت

امروز اطرافیانتاننقدها سختی را از شما می نمایند ولی این نقدها نه تنها باعث دلسردی شما نشدهبلکه موجب ایجاد انگیزه ای دوچندان برای رسیدن به نتیجه کارتان می شود. با این حالبا شنیدن این حرف ها خجالت زده و ترجیح می دهید در خلوت و تنهایی به سر ببرید.بایستی نگاهی به درونتان بیندازید و ریشه گفتن این نقدها را پیدا کنید. بایافتن آن ها می توانید به نقاط ضعف و قوت خود در کارتان دست یابید.

خرداد

از روابط عمیقی که بینخودتان و دوستانتان برقرار است آگاهی دارید و این وابستگی باعث شده امروز نتوانیدمنصفانه در خصوص آن ها قضاوت کنید. حداقل در حال حاضر تصمیم گیری کردن بر اساسروابط عاطفی نمی تواند به اندازه رفتار کردن بر اساس بینش منطقی شما را به نتیجهدلخواه برساند. شما انرژی بسیاری در دسترس دارید، آن را حرام نکنید و با یک روش خوبو مناسب ترس های درونیتان را به انگیزه تبدیل کنید.

تیر

دارایی های شما باعثافزایش اعتماد به نفستان شده و با فکر کردن به آن ها آرامش می گیرید. ولی همیشهاین را در ذهن داشته باشید که نگهداری از یادگاری های زیاد باعث کند شدن پیشرفت روبه جلویتان می شود. یادگاری هایی که دیگر از آن ها استفاده ای نکرده و مانع بهکار گیری ابزار جدید خواهند شد. در هر صورت این خود شما هستید که باید تصمیم بگیریدچه چیزهایی را باید کنار بگذارید و نباید تسلیم حرف و اجبارهای دیگران بشوید.

مرداد

امروز خود شما بیشتر ازهر کسی در زندگیتان نقش دارید. کوچک ترین حرکتی می تواند در آینده تان تأثیر گذار باشدبنابراین بایستی کارهایتان را با دقت بیشتری انجام دهید. اطرافیانتان به راحتی باشما ارتباط برقرار می نمایند و آنقدر حواستان به دیگران پرت شده است که از خود وآنچه که باید انجام دهید فاصله گرفته اید. اگر در یک رابطه احساسی هستید سعی کنید دربیان احساساتتان نهایت صداقت را به خرج دهید، این کار رابطه شما را بسیار پایدار خواهدکرد.

شهریور

امروز به مروری بر کارهایگذشته تان پرداخته اید. پشیمانی برای کارهایی که زمان زیادی از آن گذشته است سودیندارد فقط می توانید از آن ها درس عبرت گرفته و با آنچه که یاد می گیرید جهت صحیحتری را برای ادامه زندگی خود انتخاب کنید. در ارتباط با افرادی که آشنایی چندانیبا آن ها ندارید با احتیاط بیشتری برخورد کنید سعی کنید ببینید در پشت آن نقابی کهبه صورت دارند شخصیت واقعی آن ها چگونه است. در خصوص روابط عاطفی تان نیز بایستیطرف مقابله تان را به خوبی بشناسید و بعد از آن تصمیم گیری کنید.

مهر

اینکه در کوشش برای ایجادتغییراتی در زندگیتان هستید بسیار خوب بوده ولی بایستی نهایت دقت خود را برایانتخاب راه درست به کار گیرید. دوستان و نزدیکانتان امروز با تمایل فراوان در حالحمایت و همراهی شما هستند ولی نباید دیگران را به خاطر پذیرفتن حمایت از خود تحتفشار قرار داد. فشار وارد کردن به آن ها تنها باعث بدتر شدن شرایط خواهد شد و از آننتیجه معکوس خواهید گرفت. از آنجایی که فردی مهربان و حساس هستید هدفی عالی برای افرادسوء استفاده چی می توانید باشید، خیلی مواظب باشید در دام این افراد نیفتید ولی بهکسی هم اجازه ندهید شما را از خوب بودن پشیمان کند.

آبان

امروز در برخورد با کسانیکه لطف و توجه بیشتری به شما دارند رفتاری مناسب داشته باشید. قدر توجه و مهربانیآن ها را داشته باشید اما نه آنقدری که هیجان زده شده و اولویت های خود را نادیدهبگیرید. تشکر و قدردانی از دیگران خیلی خوب است، به شرط آن که زیاده روی نکرده و زندگیخودتان را از قلم نیاندازید. اگر عشقتان به اندازه ای که از او انتظار دارید به شما محبتنمی کند و احساس دوست داشته شدن نمی کنید بد نیست این موضوع را با او در میان بگذارید.

آذر

سعی کنید از انتقاد دیگران درس بگیرید. دلسرد شدن و نا امید شدن نتیجه ای رابرای شما در پی نخواهد داشت. امروز اتفاقات زیادی در اطرافتان رخ می دهد، اتفاقاتیکه زیاد باب میلتان نبوده و باعث بر هم زدن آرامشتان می شود. اگر می خواهید تمرکزبر کارتان را از دست ندهید اتفاقات اطراف را جدی نگیرید. امروز، روز خوبی برای تجسس می تواند باشد ولی مواظب باشیدبه این بهانه در کارهای دیگران فضولی نکنید.

دی

ماه و ستارگان خبر ازترفیع رتبه و ارتقا در زمینه شغلی می دهند. اما قبل از این که این مسئولیت ها رابپذیرید بهتر است تمامی جوانب موقعیت جدید را بسنجید. شاید این ترفیع رتبه درآینده برای شما کارساز نباشد. توانایی و استعدادتان را دست کم نگیرید ولی از انجامکارهای خارق العاده و اینکه از سطح توانایی شما بالاترند بپرهیزید. احساسی که نسبتبه عشقتان دارید را با سخنان زیبا بیان کنید و از تکراری شدن آن ها هراسی نداشته باشید.

بهمن

در کل فردی احساستینیستید ولی اگر امروز کسانی در خصوص احساساتشان با شما صحبت نمایند پذیرای آن هاخواهید بود. شاید دلیل این تمایل شما علاقه ای باشد که به افراد برونگرا دارید.امروز با کسی که عاشقش هستید به یک نمایشگاه عکس یا نقاشی بروید، یا اوقاتی را دررستورانی که همراه با موسیقی است سپری کنید. شام خوردن و گوش دادن به نوای موسیقیروحتان را جلا خواهد داد و از همراهی با عشقتان لذت می برید.

اسفند

امروز روز کامل متفاوتیرا نسبت به روزهای قبل سپری خواهید کرد. در هر لحظه رفتارتان را بر اساساحساساتتان تغییر می دهید. زندگی شما در حال حاضر به اندازه کافی غیر قابل پیش بینیاست پس خودتان هم با رفتارهای ضد و نقیض آن را بیشتر بهم نریزید. به سود شماست کهجدی باشید و در انتخاب سخنانتان کمی زیرکانه عمل کنید، شاید شما منظوری نداشتهباشید ولی دیگران حرف هایتان را به دل خواهند گرفت.

تهیه شده: مجله اینترنتی وبلاگ زندگی

منبع: setare.com

به "فال روزانه آدینه 19 خرداد 1396" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه آدینه 19 خرداد 1396"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید