معرفی توانمندی ها و جاذبه های گردشگری ایران به جهانیان در نمایشگاه فیتور اسپانیا

به گزارش وبلاگ زندگی، ایلنا/ براساس خبرهای بدست آمده، معرفی توانمندی ها و جاذبه های گردشگری ایران به جهانیان در نمایشگاه فیتور اسپانیا صورت گرفت.

معرفی توانمندی ها و جاذبه های گردشگری ایران به جهانیان در نمایشگاه فیتور اسپانیا

پاویون جمهوری اسلامی ایران با کوشش وزارت میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی، با الهام از آثار تاریخی تخت جمشید، آرامگاه حافظ شیراز و نمادهای ایرانی اسلامی در فضایی حدود 300 متر با حضور آژانس ها، شرکت های خدمات مسافرتی و فعالان توریستی کشورمان در محل دائمی نمایشگاه های FIERA DE MADRID برپا و با استقبال گسترده بازدید کنندگان و شرکت کنندگان از سراسر جهان روبرو شد.

نمایندگان ایران در نمایشگاه بین المللی توریستی فیتور 2023 با ارائه اقلام فرهنگی، تبلیغاتی، برگزاری نشست های مختلف با حضور دست اندرکاران صنعت توریستی دیگر کشورها به معرفی ظرفیت های بیشمار ایران در حوزه توریستی و صنایع وابسته پرداختند.

برگزاری شب ایرانی، دعوت از تور اپراتورها، اجرای موسیقی اقوام ایرانی، عرضه سوغات و نمایش صنایع دستی، برپایی چایخانه ایرانی و انتشار ویژه نامه تخصصی توریستی ایران از جمله برنامه های پاویون ایران در این دوره از نمایشگاه بود.

هدف از حضور در این رویداد بین المللی آشنایی با آخرین دستاوردها و نوآوری های ارائه شده در صنعت توریستی، جمع آوری و تبادل اطلاعات و تجربیات تجاری، حفظ ارتباط با مشتریان فعلی و شروع ارتباط با مشتریان تازه، شناسایی و معرفی مقاصد تازه توریستی، آشنایی با الگوهای کاربردی برندسازی است.

با توجه به موج تبلیغات رسانه های بیگانه برای ایران هراسی در کشورهای غربی، فیتور یکی از نمایشگاه هایی است که می تواند در بازار توریستی ایران، فرصتی برای معرفی و توسعه بیش از پیش توریستی در ایران باشد.

نمایشگاه FITUR فضای تجاری مناسبی را برای حضور، گردهمایی و دیدار های متعدد و مفید در اختیار آژانس های توریستی، گردانندگان تور، هتل ها، مشاورین و کارشناسان توسعه صنعت توریستی و سایر متخصصین این حوزه جهانی قرار می دهد و یکی از بزرگترین نمایشگاه های صنعت توریستی در بازار اسپانیا و اروپا، آمریکای لاتین، آفریقا و آسیا بشمار می آید.

چهل و سومین دوره نمایشگاه بین المللی توریستی فیتور اسپانیا به وسیله کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به نمایندگی از وزارت میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی که با شعار ما توریست هستیم به جهان اهمیت می دهیم برگزار گردید، کنفرانس ها و سمینارهایی را به منظور برطرف مسائل و توسعه صنعت توریستی و تعامل کشورها برگزار نمود. فیتور سال جاری از 18 تا 22 ژانویه 28 دی تا دوم بهمن 1401 در مرکز نمایشگاه های شهر مادرید برگزار گشت.

منبع: همگردی

به "معرفی توانمندی ها و جاذبه های گردشگری ایران به جهانیان در نمایشگاه فیتور اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی توانمندی ها و جاذبه های گردشگری ایران به جهانیان در نمایشگاه فیتور اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید