رقابت فشرده 4 دروازه بان لیگ فزونی برای بهترین بودن

به گزارش وبلاگ زندگی، هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی به خاتمه رسید (بدون در نظر دریافت بازی معوقه پرسپولیس) که 4 دروازه بان با ثبت 4 کلین شیت رقابت فشرده ای را برای بهترین شدن در فصل بیستم در پیش گرفته اند.

رقابت فشرده 4 دروازه بان لیگ فزونی برای بهترین بودن

در حالی حامد لک با 4 کلین شیت از 4 بازی بهترین عملکرد را دارد که رشید مظاهری از استقلال و حسین پورحمیدی از آلومینیوم هر کدام با 4 کلین شیت از 5 بازی و با یک گل خورده در رده بعدی قرار گرفته اند و محمدرضا اخباری از تراکتور نیز با 4 کلین شیت در 7 بازی و 3 گل خورده پشت سر آنهاست.

حامد لک سنگربان سرخ پوشان هنوز دروازه اش در این فصل باز نشده و با آمار صددرصد کلین شیت بهترین عملکرد را در میان دروازه بانان این فصل لیگ برتر به خود اختصاص داده است.

عملکرد حسین پورحمیدی از آلومینیوم و رشید مظاهری از استقلال کاملاً به هم شباهت دارد. این دو دروازه بان که از هفته سوم به ترکیب تیم شان اضافه شدند در 5 بازی تنها یک بار دروازه شان باز شده و 4 کلین شیت ثبت نموده اند با این تفاوت که پورحمیدی در این فاصله پیروز به مهار یک پنالتی هم شده است.

محمد رضا اخباری با دریافت 3 گل و ثبت 4 کلین شیت دیگر دروازه بان پیروز لیگ برتر در 7 هفته اخیر است. اخباری در 3 بازی مقابل نساجی، سپاهان و پیکان 3 بار دروازه اش باز شده است و در 4 بازی مقابل نفت مسجد سلیمان، مس رفسنجان، فولاد و ماشین سازی پیروز به بسته نگه داشتن دروازه اش شده است.

به لحاظ تعداد کلین شیت این چهار دروازه بان دارای بهترین عملکرد در 7 هفته ابتدایی لیگ هستند. اما در مقایسه تعداد کلین شیت با تعداد بازی و گل های خورده جدول بهترین دروازه بانان فصل تا هفته هفتم به توضیح زیر می گردد؛

ردیف دروازه بان تعداد بازی کلین شیت گل خورده مهار پنالتی
1 حامد لک 4 4 0 0
2 حسین پورحمیدی 5 4 1 1
3 رشید مظاهری 5 4 1 0
4 محمدرضا اخباری 7 4 3 0
منبع: خبرگزاری مهر

به "رقابت فشرده 4 دروازه بان لیگ فزونی برای بهترین بودن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت فشرده 4 دروازه بان لیگ فزونی برای بهترین بودن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید