طالع بینی (فال) ازدواج اردیبهشت 2019

به گزارش وبلاگ زندگی، طالع بینی ازدواج اردیبهشت، برج ثور (گاو) 2019:

طالع بینی ازدواج برج ثور (گاو) 2019 سال روشن و خوب پیش بینی شده است.

نیمه اول سال یک دوره پرمخاطره برای زندگی متاهلی شما خواهد بود. طالع بینی ازدواج برج ثور (گاو) 2019 روزهای پر برکتی را پیش بینی می نماید. سال جاری بعلاوه باید از سلامت والدین خود مراقبت کنید. در نیمه دوم سال، دلایل زیادی برای خوشحالی خود خواهید داشت. اینها ممکن است شما و شریک زندگی تان را به یکدیگر نزدیک نمایند. ممکن است خبرهای خوبی از همسرتان دریافت کنید. همسر شما در محیط کاری خود عملکرد خوبی خواهد داشت. همسر شما در همه شرایط در کنار شما خواهد بود و هر دو شما تصمیمات مشترک و متحدی خواهید گرفت. این وحدت و هماهنگی به شما یاری می نماید. پیوند متقابل شما قوی تر می گردد. علاوه بر این، شما باید شفافیت در روابط خود حفظ نموده و فضای کافی را به شریک زندگی خود بدهید. این امر منجر به یک ازدواج بدون دعوا خواهد شد. یک سفر عاشقانه با شریک زندگی شما ممکن است شور و شوق در روابط شما را نسبت به هم دوباره شعله ور کند، این را فال ازدواج برج ثور (گاو) 2019 شما می گوید. برای مجردهای در انتظار ازدواج ، گانشا می گوید: که سال جاری با نیمه گم شده خود دیدار خواهید کرد و بعلاوه از روابط تازه خود لذت خواهید برد. اگر قبلاً در یک رابطه هستید و اکنون مایل به ازدواج هستید، به نظر می رسد دوره از آوریل به بعد کاملاً عالی است.

طالع بینی (فال) ازدواج اردیبهشت 2019

طالع بینی ازدواج برج ثور (گاو) 2019 : سال رشد و شکوفایی

کسانی که مدت زمان طولانی زندگی مجرد را پشت سر می گذارند امسال یک همراه پیدا می نمایند. فال ازدواج برج ثور شما در امسال اتفاقات خوبی دارد که به عنوان یک نعمت برای شما رقم می خورد. پیوندها و محبتهای شما روز به روز بیشتر می گردد. عشق قرار است بین هر دو شما شکوفا گردد و حتی ممکن است خیلی زود تصمیم بگیرید که با یکدیگر ازدواج کنید. اطمینان حاصل کنید که روز و زمان مناسب را برای این مناسبت بزرگ انتخاب نموده اید. شما با معشوقه خود بسیار خوشبخت خواهید بود. اما همواره این نکته را به خاطر داشته باشید که در حین بحث و مصاحبه آرام و خونسرد باشید. به عنوان یک برج ثور شما ممکن است زود عصبی شوید. این می تواند شرایط را وخیم تر کند و روابط شما را در شرایط بدی قرار دهد.

اتفاقات خوب و بد

موارد مثبت و منفی را با هم ببینیم:

طالع بینی ازدواج برج ثور (گاو) 2019 نحوه دور شدن از نکات منفی را نشان می دهد.

  1. اگر کارها با شریک زندگی شما خوب پیش نمی رود ، طالع بینی ازدواج برج ثور 2019 پیشنهاد می نماید که زمان بیشتری را با همسر خود بگذرانید و سعی کنید بفهمید که مشکل از کجاست.
  2. هنگامی که احساس می کنید ممکن است چیزی به بحث و جدل منجر گردد، فقط آرام باشید و شرایط و شرایط را برای خود و شریک زندگی خود سنگین نکنید. از نزاع های غیر ضروری در خصوص چیزهای کوچک خودداری کنید.

طالع بینی ازدواج برج ثور 2019 نشان می دهد که چگونه می توانید از اتفاقات مثبت برترین استفاده را ببرید.

  1. در طول سفرها با همسر خود، حتماً صمیمیت بالایی برقرار کنید. این امر به شما یاری می نماید تا مطابق طالع بینی ازدواج برج ثور 2019 برای مدت بسیار طولانی شاد باشید.
  2. اگر امسال برنامه هایی برای ازدواج دارید، برترین زمان برای انجام این کار است.

این نوشته از سایت هندی معتبر ganeshaspeaks برگرفته شده است.

منبع: اُکالا

به "طالع بینی (فال) ازدواج اردیبهشت 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طالع بینی (فال) ازدواج اردیبهشت 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید