دام آزادکار روس برای غول کُش ایرانی

به گزارش وبلاگ زندگی، احمد عثمان اُف آزادکار وزن 79 کیلوگرم روسیه پس از کسب مدال طلای جام بین المللی یاریگین اظهار داشت که دوست دارد در مسابقات جهانی علی سوادکوهی را به چالش بکشد. او گفت: سوادکوهی در یک سال گذشته نامدارانی مانند زائوربک سیداکوف و جردن باروز را شکست داده؛ می خواهم قدرت وی را به چالش بکشم.

دام آزادکار روس برای غول کُش ایرانی

علی سوادکوهی یک ماه پیش بعد از کری خوانی ستاره کشتی روسیه به خبرنگار ایرنا گفته بود: من هم خیلی دوست دارم با احمد عثمان اُف در مسابقات دنیای کشتی یگیرم. البته من و عثمان اُف باید جواز حضور در رقابت های دنیای را کسب کنیم. کشتی روسیه تحریم و تا به امروز خبری از برطرف این تحریم منتشر نشده است. من نیز باید از مراحل مختلف چرخه انتخابی تیم ملی عبور کنم تا به دنیای 2023 بلگراد برسم. در صورت حضور من و عثمان اُف می توانیم یک رقابت مجذوب کننده را در بلگراد به نمایش بگذاریم.

هر چند که این 2 آزادکار در پی سرشاخ شدن در مسابقات دنیای بلگراد در سال 2023 بودند، اما دست تقدیر چند ماه زودتر آنان را به هم رساند. حضور سوادکوهی در ترکیب تیم کشتی آزاد بانک شهر و احمد عثمان اُف در ترکیب تیم پادوبنی روسیه زمان و مکان مناسبی برای زورآزمایی این 2 غول دنیا کشتی در وزن 79 کیلوگرم فراهم کرد؛ جدالی که با پیروزی نماینده روسیه به انتها رسید تا غول کش ایرانی بعد از چند مسابقه مهم، بازنده از تشک خارج گردد.

علی سوادکوهی با شکست زائوربک سیداکوف قهرمان المپیک در لیگ برتر کشتی ایران، جردن باروز قهرمان دنیا و المپیک در جام دنیای آمریکا و محمد نخودی نایب قهرمان و کنتچادزه گرجستانی نایب قهرمان دنیا لقب غول کش دنیا کشتی را به خود اختصاص داده بود.

احمد عثمان اُف در انتها مسابقات جام باشگاه های کشتی آزاد دنیا در گفت وگویی کوتاه به خبرنگار ایرنا گفت: جدال سختی با علی سوادکوهی داشتم و وی از برترین آزادکاران ایران در وزن 79 کیلوگرم است. من نیز برای رسیدن به پیروزیت در سطح دنیا و المپیک کوشش می کنم. دوست داشتم که سوادکوهی را به چالش بکشم و این اتفاق در تهران رخ داد. ممکن است بعد از این نیز با هم روبرو شویم.

ستاره کشتی روسیه که عنوان قهرمانی مسابقات بین المللی جام یاریگین را در کارنامه دارد در فینال مسابقات کشتی ازاد قهرمانی دنیا پیروز شد علی سواد کوهی را با نتیجه 9 بر 5 شکست دهد.

منبع: فرارو

به "دام آزادکار روس برای غول کُش ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دام آزادکار روس برای غول کُش ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید