گلکسی M04 سامسونگ یک گام دیگر به رونمایی نزدیک تر شد

به گزارش وبلاگ زندگی، گلکسی M04، گوشی مالی نو سامسونگ است که شایعات و حدس های مربوط به آن مدت هاست در شبکه های مجازی مطرح شده است. این گوشی هوشمند نو ماه جولای در گیک بنچ دیده شده و همین چند هفته پیش نیز در وب سایت صدور گواهینامه BIS قرار گرفته؛ بنابراین انتظار می رود که خیلی زود شاهد معرفی گلکسی M04 در بازار جهانی باشیم. در حالی که سامسونگ هیچ اطلاعاتی در خصوص زمان رونمایی از این گوشی هوشمند فاش نکرده، اکنون گوشی مالی نو این شرکت در وب سایت Wi-Fi Alliance ظاهر شده که از این طریق می توانیم به اطلاعات نوی در خصوص آن دسترسی پیدا کنیم.

گلکسی M04 سامسونگ یک گام دیگر به رونمایی نزدیک تر شد

گلکسی M04 سامسونگ با شماره مدل SM-M045F/DS در وب سایت مذکور قرار گرفته که بر اساس آن این گوشی با پشتیبانی از Wi-Fi تک بانده عرضه می شوند. ظاهراً این گوشی هوشمند مالی تنها از باند 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی می نماید و هیچ اشاره ای به پشتیبانی از باند 5 گیگاهرتز نشده است. بعلاوه سیستم عامل اندروید 12 به صورت پیش فرض روی این گوشی هوشمند نصب خواهد شد که رابط کاربری OneUI 4.0 سامسونگ را اجرا خواهد نمود.

به جز پشتیبانی از دو سیم کارت هم زمان فعال، Wi-Fi Alliance اطلاعات خاصی را در خصوص این گوشی هوشمند نو فاش ننموده است. اما طبق نوترین شایعات منتشر شده، گلکسی M04 سامسونگ مجهز به نمایشگر 5.7 اینچی LCD است که از رفرش ریت 90 هرتزی، رزولوشن 1520 در 720 پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر 600 نیت، نسبت بدنه به تصویر 19:9 و تراکم پیکسلی 295 ppi پشتیبانی خواهد نمود. گوریلا گلکس ویکتوس نیز جهت مراقبت از این نمایشگر، روی آن قرار خواهد گرفت و حفره نمایشگر نیز میزبان دوربین سلفی خواهد بود.

طبق اطلاعاتی که پیش تر از وب سایت گیک بنچ مطرح شده، سامسونگ از هلیو G35 مدیاتک با پردازنده گرافیکی PowerVR Rogue GE8320 به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند استفاده می نماید. این تراشه به هشت هسته ARM Cortex-A53 با فرکانس 2.3 گیگاهرتز مجهز شده که هر هشت هسته آن با فرکانس کاری یکسان کار می نمایند. این گوشی هوشمند نو در تست های چند هسته ای و تک هسته ای بنچمارک پیروز شد به ترتیب 3556 و 802 امتیاز به دست بیاورد. احتمالاً در کنار تراشه هلیو G35 مدیاتک شاهد قرارگیری 3 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهیم بود.

در ماه ژوئن، رندرهای سامسونگ گلکسی M04 Core لو رفت و طبق آن ها این گوشی مالی در سه رنگ مشکی، سبز و برنزی عرضه خواهد شد. سامسونگ ظاهراً در قاب پشتی این گوشی هوشمند سیستم دوربین تک سنسوره را تعبیه نموده که دوربین اصلی آن یک سنسور 13 مگاپیکسلی خواهد بود. روی پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز یک سنسور 2 مگاپیکسلی سلفی قرار خواهد گرفت که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند. بعلاوه دکمه های کنترل فیزیکی در دو طرف گوشی قرار دارند و اسکنر اثر انگشت روی دکمه پاور این گوشی ادغام شده است. با توجه به مالی بودن این محصول نو سامسونگ، حاشیه های زیادی اطراف صفحه نمایش آن دیده می گردد.

گفته می گردد که یک باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت هم به عنوان منبع تغذیه این گوشی هوشمند به انجام وظیفه می پردازد که با شارژر 15 واتی انرژی مجدد آن تأمین می گردد. از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی هوشمند مالی می توان به بهره گیری از پورت USB-C، جک هدفون و پشتیبانی از کارت حافظه microSD تا حداکثر 512 گیگابایت اشاره نمود.

منبع: Mysmartprice

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی M04 سامسونگ یک گام دیگر به رونمایی نزدیک تر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی M04 سامسونگ یک گام دیگر به رونمایی نزدیک تر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید