تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 شیائومی CIVI 2 تأیید شد

به گزارش وبلاگ زندگی، شیائومی 5 مهر ماه (فردا) از نسل تازه سری CIVI یعنی شیائومی CIVI 2 در چین رونمایی خواهد نمود. بعلاوه شایعه شده است که این گوشی هوشمند بعدها با نام متفاوتی روانه بازار جهانی گوشی های هوشمند خواهد شد. به همین دلیل، این شرکت بزرگ چینی بسیاری از مشخصات فنی این گوشی هوشمند نظیر پردازنده، سنسور دوربین، ظرفیت باتری و شارژ سریع را تأیید نموده است. اکنون، پوسترهای تازه شیائومی CIVI 2 جزئیات بیشتری را در این مورد ارائه می دهند.

تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 شیائومی CIVI 2 تأیید شد

اول از همه باید به پردازنده این گوشی هوشمند اشاره کنیم که به گفته شیائومی تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 در این گوشی هوشمند به انجام وظیفه می پردازد. این چیپست جانشین چیپست های سری اسنپدراگون 700 مانند اسنپدراگون 778G است و به لطف فرآیند ساخت 4 نانومتری سامسونگ، بهبودهای زیادی در کارایی و عملکرد ارائه خواهد داد. این تراشه یک هسته Cortex-A710 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A710 با فرکانس 2.36 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A510 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز دارد. پردازنده گرافیکی Adreno 662 نیز کنار این تراشه، به پردازش تصاویر می پردازد.

طبق گفته شیائومی، این گوشی هوشمند از یک سیستم خنک نماینده نو از جنس استیل VC با مساحت 2387 میلی متر مربع بهره می برد که قادر است نسبت به نسل قبلی خود حدود 200 برابر بهتر گرمای درون گوشی را به خارج منتقل کند. بعلاوه با بهره گیری از یک تراشه قدرتمندتر، این گوشی هوشمند احتمالاً عملکرد گیمینگ بهتری ارائه می دهد. این شرکت بعلاوه اعلام نموده که این گوشی هوشمند در چهار گزینه رنگی معرفی خواهد شد.

پیش تر پوستر این گوشی را با پنل پشتی آبی رنگ و پر زرق وبرق دیدیم و انتظار می رود علاوه بر رنگ آبی، این گوشی در رنگ های صورتی، مشکی و سفید نیز در اختیار کاربران قرار بگیرد. آن طور که شواهد گویای آن است، شیائومی CIVI 2 مجهز به یک نمایشگر 120 هرتزی OLED خواهد بود که 6.56 اینچ مقدار دارد و از رزولوشن 1080 در 2448 پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر 950 نیت، تراکم پیکسلی 402 ppi، نسبت تصویر به بدنه 20:9 و HDR10 + پشتیبانی خواهد نمود. گوریلا گلکس ویکتوس نیز وظیفه مراقبت از این نمایشگر را بر عهده دارد. سیستم عامل اندروید 12 OS روی این گوشی هوشمند نو به صورت پیش فرض نصب خواهد شد و رابط کاربری MIUI 13 شیائومی را اجرا خواهد نمود.

علاوه بر تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1، انتظار می رود 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 برای استفاده در دسترس کاربران قرار بگیرد. طراحی این گوشی نیز تا حدودی یادآوری طراحی آیفون 14 پرو مکس است؛ جایی که در پنل جلویی یک حفره کپسولی شکل پذیرای دو دوربین سلفی خواهد بود. آن طور که گفته می گردد، این دو دوربین سلفی دقتی 32 مگاپیکسلی دارند که کاربران می توانند از آن ها برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی استفاده نمایند. در این حفره کپسولی شکل، دوربین اصلی از دیافراگم F/2.0 استفاده می نماید و مجهز به قابلیت فوکوس اتوماتیک نیز است. اما دوربین دوم از نوع اولترا واید محسوب می گردد. ظاهراً شیائومی دو فلش LED را در لبه بالایی بدنه برای کاربران تعبیه نموده است.

در قاب پشتی شیائومی CIVI 2 یک سیستم دوربین سه گانه در ماژول دوربین دیده می گردد که دوربین اصلی آن دقتی 50 مگاپیکسلی دارد و در کنار آن دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو نیز به انجام وظیفه می پردازند. انرژی این گوشی هوشمند نو شیائومی از طرف باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد که از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می نماید. طبق شنیده ها، این شارژر 67 واتی می تواند در عرض 45 دقیقه باتری این گوشی هوشمند نو را به طور کامل شارژ کند. این شرکت چینی بعلاوه اعلام نموده ضخامت این گوشی به 7.23 میلی متر می رسد و وزن آن هم 171 گرم است.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 شیائومی CIVI 2 تأیید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 شیائومی CIVI 2 تأیید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید