کیفیت خیره کننده دوربین گلکسی S 23 سامسونگ

به گزارش وبلاگ زندگی، تصویر نمونه ای که ظاهراً با استفاده از دوربین 200 مگاپیکسلی گلکسی S 23 اولترا گرفته شده، به سطح اینترنت راه پیدا نموده است. این تصویر با قابلیت بزرگ نمایی 12 برابری پرچمدار سامسونگ گرفته شده و کیفیت بسیار بالایی را نشان می دهد. علاه براین، گفته شده است که این شرکت می خواهد قابلیت های جدیدی را برای فیلمبرداری پرتره به دوربین سری گلکسی S 23 بیاورد.

کیفیت خیره کننده دوربین گلکسی S 23 سامسونگ

به گزارش دیجیاتو؛ منبع آگاهی در توییتر با نام مستعار Ice Universe، تصویری را به اشتراک گذاشته که مدعی است قابلیت زوم 12 برابری دوربین 200 مگاپیکسلی گلکسی S 23 اولترا را نشان می دهد. این منبع می گوید سنسور ایزوسل HP 2 که در این دستگاه استفاده شده است، تفاوت های بسیار زیادی با HP 1 و HP 3 دارد و تصویر خیلی بهتری ارائه می نماید.

در این تصویر می توان دید که با وجود کیفیت بالا، کمترین اندازه شارپ کردن مصنوعی اتفاق افتاده است و اختلالات دیجیتالی کمی در خروجی کار دیده می گردد. در نمونه های فعلی زوم دیجیتال، سوژه های تصویر حالت پیکسلی پیدا می نمایند و پردازش های تصویر به راحتی قابل مشاهده هستند.

نمونه تصویر تهیه شده با زوم 12 برابری گلکسی S 23 اولترا

بعلاوه Ice Universe در گزارش دیگری از آمدن قابلیت های تازه فیلمبرداری به این گوشی خبر داده است. او می گوید فیلمبرداری با Portrait Mode حالا می تواند حداکثر با رزولوشن 4K و سرعت 30 فریم بر ثانیه انجام گردد؛ درحالی که این حالت در مدل S22 اولترا به رزولوشن 1080 با سرعت 30 فریم بر ثانیه محدود است. به علاوه، ظاهراً این گوشی می تواند تفکیک بهتری میان سوژه و پس زمینه داشته باشد.

فعلاً تعیین نیست که این ویژگی ها روی دو عضو کوچک تر خانواده گلکسی S23 هم ارائه خواهند شد یا خیر. هر سه مدل قرار است از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده نمایند، اما فقط مدل اولترا به سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی ایزوسل HP2 مجهز می گردد. گلکسی S23 و S23 پلاس دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهند داشت.

به علاوه، گفته شده است که گلکسی S23 اولترا از نظر مدیریت گرما هم عملکرد نسبتاً مناسبی خواهد داشت، پس احتمالاً در زمان فیلمبرداری با مشکل خاصی روبه رو نخواهد شد.

منبع: فرارو

به "کیفیت خیره کننده دوربین گلکسی S 23 سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیفیت خیره کننده دوربین گلکسی S 23 سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید