ممنوعیت پرواز به هند و پاکستان

به گزارش وبلاگ زندگی، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تمام پرواز های ایران به کشور های هند و پاکستان و برعکس از ساعت 24 امشب ممنوع می گردد.

ممنوعیت پرواز به هند و پاکستان

به گزارش گروه مالی وبلاگ زندگی، محمدحسن ذیبخش گفت: براساس تصمیم وزارت بهداشت در مورد پروتکل های مراقبت بهداشتی مرزی در مسافرت های هوایی و همچنین شناسایی ویروس جهش یافته در هند و پاکستان، پرواز ها به/ از دو کشور هند و پاکستان از ساعت 24 امشب ممنوع می گردد.

وی گفت: پرواز برنامه ای بین ایران و هند وجود ندارد و اکنون پرواز ها محدود و به صورت موردی انجام می گردد، با این حال پذیرش مسافر کانکشن از کشور های مذکور نیز ممنوع خواهد بود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در ادامه با اعلام اینکه اکنون محدودیت پروازی به 41کشور وجود دارد، توضیح داد: پرواز از مبدأ و مقصد کشور هایی که در لیست شرایط ویژه قرار دارند ممنوع بوده و کشور هایی که در لیست کشور های پرخطر قرار دارند ملزم به انجام تست مجدد در ایران هستند.

لازم به ذکر است، عدم منع تردد مستلزم ارائه تست PCR منفی با اعتبار 96 ساعته در مبدا و انجام تست مجدد پس از ورود به کشور برای مسافران بالای 8 سال در کشور های پر خطر است و تردد در سایر کشور ها با الزام ارائه تست PCR منفی با اعتبار 96 ساعته در مبدا و انجام مراقبت های سندرومیک پس از ورود به کشور و انجام تست مجدد در صورت احتیاج بلامانع است.

هم چنین ارائه تست PCR فقط در آزمایشگاه های مورد تأیید وزارت امورخارجه ایران در کشور های مبدأ دارای اعتبار است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ممنوعیت پرواز به هند و پاکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت پرواز به هند و پاکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید