ضرغامی: تولیدات صنایع دستی خانگی احتیاج به مجوز ندارند

به گزارش وبلاگ زندگی، تهران (پانا) - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت از این به بعد تولیدات صنایع دستی خانگی و بعلاوه عرضه و فروش آن احتیاج به مجوز ندارند.

ضرغامی: تولیدات صنایع دستی خانگی احتیاج به مجوز ندارند

سیدعزت الله ضرغامی در حساب توییتری خود نوشت: امروز در افتتاحیه نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی گفتم، از این به بعد فراوریات صنایع دستی خانگی و بعلاوه عرضه و فروش آن احتیاج به مجوز ندارند.

وزیر میراث فرهنگی با بیان اینکه بزودی از مجموعه اختیارات تفویضی به استان ها رونمایی خواهیم کرد گفت: زیر میز زدن‬⁩ را مدت هاست شروع نموده ایم.

ضرغامی وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی امروز -شنبه- در آیین گشایش پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و پنجمین نمایشگاه صنایع دستی تهران گفت: تا آخر سال 1400 نهضت تفویض اختیار شروع و بسیاری از وظایف و اختیارات که در ستاد وزارتخانه باعث ایجاد موانع هستند، شناسایی و برداشته می گردد.

وزیر میراث فرهنگی گفت: در معاونت صنایع دستی بسیاری از مجوزهای فراوری صنایع دستی در مشاغل خانگی کوچک مجوز حذف خواهد شد و دیگر لازم نیست از وزارت خانه مجوز و سند بگیرند و فرایندی را طی نمایند فقط کافی است در سامانه ای که معرفی می گردد، اعلام می نماید.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی وپنجمین نمایشگاه صنایع دستی تهران صبح روز شنبه - نهم بهمن 1400- با حضور سیدعزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مدیران و مسئولان این وزارتخانه و جمعی از مقامات کشوری و لشکری، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران شروع به کار کرد.

این نمایشگاه از امروز شنبه 9 بهمن ماه تا سه شنبه 12 بهمن به مدت چهار روز برگزار می گردد و علاقه مندان می توانند با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا، از ساعت 9 تا 17 از این نمایشگاه بازدید نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "ضرغامی: تولیدات صنایع دستی خانگی احتیاج به مجوز ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرغامی: تولیدات صنایع دستی خانگی احتیاج به مجوز ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید