سقوط هواپیمای مسافری در نپال

به گزارش وبلاگ زندگی، فیلم ها و عکس های منتشر شده در شبکه های اجتماعی نشان می دهد در محل سقوط، دود و آتش دیده می گردد و ساکنان محلی کوشش دارند آتش را خاموش نمایند.

سقوط هواپیمای مسافری در نپال

هواپیمای مسافری در مرکز نپال سقوط کرد. هواپیما 72 سرنشین داشت. مقامات محلی گفته اند بعضی سرنشینان هواپیما نجات یافتند و به بیمارستان منتقل شدند اما ساعت های بعدی این خبر تکذیب شد.

به گزارش وبلاگ زندگی ، الجزیره نوشت: هواپیما در منطقه کاسکی در مرکز نپال سقوط کرد. هواپیما از شهر کاتماندو (مرکز) به سمت شهر پوخارا Pokhara در پرواز بود.

پوخارا شهر توریستی است و حدود 200 کیلومتر با مرکز فاصله دارد.

به گفته سخنگوی شرکت هواپیمایی یاتی Yeti Airlines در میان مسافران این پرواز، دو نوزاد یا کودک خردسال و تعدادی شهروند خارجی بودند. هواپیما نیز از نوع ای تی آر و دو موتوره بود. رسانه های روسی گفته اند 15 مسافر، خارجی بودند.

فیلم ها و عکس هایی از محل حادثه در شبکه های اجتماعی منتشر شده اند. در محل سقوط، دود و آتش دیده می گردد و ساکنان محلی کوشش دارند آتش را خاموش نمایند.

نخست وزیر نپال هم از برگزاری جلسه اضطراری کابینه درباره سقوط این هواپیما اطلاع داد.

نیروهای امنیتی و مردم در محل سقوط هواپیمای مسافری در مرکز نپال - هواپیما 72 سرنشین داشت - آسوشیتدپرس Ashish Puri

محل سقوط هواپیمای مسافری با 72 سرنشین در مرکز نپال - شبکه های اجتماعی

سخنگوی شرکت هواپیمایی یاتی گفت هواپیما 68 مسافر و 4 نفر کادر پرواز داشت. هواپیما در نطقه ای بین فرودگاه قدیم و فرودگاه نو شهر پوکارا / بوخارا Pokhara سقوط کرد.

سخنگو به روزنامه کاتماندو پست گفت: تیم های نجات در حال حرکت به سمت محل حادثه هستند. هنوز نمی دانیم آیا کسی نجات یافته یا نه.

نپال کشور 29 میلیون نفری واقع در شمال هندوستان و جنوب غربی چین است.

امدادگران و مردم محلی در محل سقوط هواپیمای مسافری در مرکز نپال - خبرگزاری فرانسه - Krishna Mani Baral

محل سقوط هواپیمای مسافری با 72 سرنشین در مرکز نپال - شبکه های اجتماعی

نخست وزیر نپال (پوشا کمال داهال Pushpa Kamal Dahal) معروف به پراچاندا Prachanda در حال تماشا برنامه زنده تلویزیون برای اطلاع از جزئیات سقوط هواپیما در کشورش - انتشار عکس از سوی عکاس نخست وزیری - بازنشر از سوی رویترز

محل سقوط در نقشه معین شده است

منبع: عصر ایران

به "سقوط هواپیمای مسافری در نپال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط هواپیمای مسافری در نپال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید