رندرها و مشخصات موتورولا موتو اج 2022 فاش شد

به گزارش وبلاگ زندگی، پیش تر برنامه ها و هدف های امسال شرکت موتورولا به وسیله افشاگران حوزه فناوری لو رفت و روشن شد که این شرکت چینی میخواهد در سال 2022 از حدود 20 دیوایس رونمایی کند. در همین زمینه انتظار داریم که موتورولا در سه ماهه سوم امسال گوشی هوشمند جدیدش را با نام موتورولا موتو اج 2022 به کاربران معرفی کند. به تازگی رندرها و مشخصات فنی این گوشی هوشمند با نام رمزی Dubai+ در فضای مجازی دست به دست می گردد که در ادامه به آنالیز آن ها خواهیم پرداخت.

رندرها و مشخصات موتورولا موتو اج 2022 فاش شد

موتورولا یکی از شرکت های پیروز در زمینه فراوری گوشی هوشمند در دنیا به شمار میرود که اگرچه به میزان شرکت های بزرگ فعال در این زمینه کاربر ندارد اما توانسته با عملکرد خوب خود در بخش میان رده، مالی و حتی پرچم دار، توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند. سری موتورولا اج که سری پرچم دار این شرکت بزرگ فناوری محسوب می گردد، گوشی های هوشمند بسیار قدرتمندی را در خود گنجانده است و ما هر ساله شاهد رونمایی از مدل های مختلفی از این گوشی های هوشمند هستیم. موتورولا اج 2022 نیز یکی از این گوشی ها است که ظاهراً در سه ماهه سوم امسال از آن رونمایی خواهد شد.

افشاگران رندرها و بعضی مشخصات گوشی هوشمند نو موتورولا را منتشر کردند و بر اساس آن ها، موتورولا موتو اج 2022 مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچی pOLED است که از رفرش ریت 144 هرتزی و رزولوشن FullHD+ بهره می برد. روی پنل جلویی این گوشی هوشمند حفره نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی تعبیه شده که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند.

موتورولا برای گوشی هوشمند نوش از یک سیستم دوربین سه گانه استفاده خواهد نمود که به گفته منابع موثق سنسور اصلی آن را یک دوربین 50 مگاپیکسلی تشکیل می دهد. در کنار دوربین اصلی، یک سنسور 13 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور 2 مگاپیکسلی عمق میدان نیز دیده می گردد. در سمت راست بدنه این گوشی هوشمند نو که از طراحی نسبتاً ساده ای برخوردار است، دکمه کم و زیاد کردن صدا و دکمه پاور تعبیه شده و در سمت زیرین آن نیز اسپیکر، پورت شارژ USB، میکروفون و درگاه سیم کارت قرار گرفته است.

این محصول از تراشه معرفی نشده Dimensity MT6879 مدیاتک با دو هسته 2.6 گیگاهرتزی Cortex-A78 و شش هسته 2.0 گیگاهرتزی Cortex-A55 در کنار پردازنده گرافیکی Mali-G79 قدرت می گیرد. در کنار این پردازنده، 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه ی داخلی نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. ضخامت این گوشی 8.2 میلی متر است و از قلم استایلوس نیز پشتیبانی می نماید. موتورولا بعلاوه از یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند استفاده خواهد نمود. باید خاطر نشان کنیم که در خصوص سرعت شارژ و قیمت این گوشی هوشمند هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست.

شایعات و حدس ها بعلاوه به احتمال معرفی گوشی دیگری از سری اج به نام موتورولا اج 30 لایت نیز اشاره دارند. این مدل با نمایشگر 6.28 اینچی P-OLED با رزولوشن FHD+ و رفرش ریت 120 هرتزی در اختیار کاربران قرار می گیرد. منبع تغذیه این گوشی هوشمند موتورولا را یک باتری با ظرفیت 4020 میلی آمپر ساعتی تشکیل می دهد. این گوشی که گفته می گردد بسیار باریک است، ضخامتی کمتر از 7 میلی متر دارد. پردازنده اسنپدراگون 695 این گوشی با 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه است. سیستم دوربین دوگانه این گوشی سنسورهای 64+13 مگاپیکسلی دارد و دوربین 13 مگاپیکسلی سلفی نیز در قاب پشتی آن تعبیه خواهد شد. احتمالاً در روزهای آینده اخبار بیشتری از این گوشی و گوشی های در حال توسعه نو موتورولا خواهیم شنید.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "رندرها و مشخصات موتورولا موتو اج 2022 فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرها و مشخصات موتورولا موتو اج 2022 فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید