تساوی شریعت نوین مشهد در هفته پایانی لیگ دسته سوم فوتبال ایران

به گزارش وبلاگ زندگی، خبرنگاران/خراسان رضوی نماینده فوتبال مشهد در لیگ دسته سوم فوتبال کشور، جام آزادگان مقابل شهدای حربده به تساوی رضایت داد.

تساوی شریعت نوین مشهد در هفته پایانی لیگ دسته سوم فوتبال ایران

تیم فوتبال شریعت نوین مشهد در مرحله نخست لیگ دسته سوم کشور، جام آزادگان با ثبت 1 تساوی در آخرین هفته رقابت ها به کار خود خاتمه داد. شریعت نوین در چارچوب هفته خاتمهی لیگ دسته 3، مهمان تیم دریای حربده محمودآباد بود که در خاتمه این ملاقات با تساوی 2 بر 2 به خاتمه رسید. ساسان رجب زاده و امیررضا حیدری گلزنان شریعت در این بازی بودند.

در نهایت شریعت با ثبت 7 پیروزی، 2 تساوی و 3 شکست، 23 امتیازی شد و به رتبه پنجم جدول تکیه زد. با توجه به اینکه تفاضل گل در صعود تیم ها تاثیر نداشت و بازی مستقیم در جدول محاسبه می گردد، نماینده مشهد شانس کمی برای صعود به مرحله بعد داشت که در نهایت با عدم پیروزی در بازی مقابل دریای حربده، همین شانس کم هم از بین رفت و شریعت نوین از صعود به مرحله بعدی رقابت ها بازماند.

نوین کشاورز علی آباد با 28 امتیاز اول شد، یاران هادی نوروزی بابل و شاهین بجنورد نیز با 25 امتیاز به ترتیب در رده های دوم و سوم جدول رده بندی مرحله نخست نهاده شدند.

لازم به ذکر است خیام بتن نیشابور با تنها 7 امتیاز در رده دهم جدول 13 تیمی گروه نهاده شد و سقوط کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تساوی شریعت نوین مشهد در هفته پایانی لیگ دسته سوم فوتبال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی شریعت نوین مشهد در هفته پایانی لیگ دسته سوم فوتبال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید