بازی اسپایدرمن 2 تنها در 11 روز 5 میلیون نسخه فروخته است

به گزارش وبلاگ زندگی، سونی در جدیدترین آمار خود از فروش بازی اسپایدرمن 2 (Marvels Spider-Man 2) اعلام نموده است که این بازی تنها در 11 روز پس از عرضه خود توانسته روی کنسول پلی استیشن 5 بیش از 5 میلیون نسخه فروش داشته باشد تا طبق انتظار قبلی این بازی در میان پرفروش ترین بازی های سال جاری قرار گیرد.

بازی اسپایدرمن 2 تنها در 11 روز 5 میلیون نسخه فروخته است

توسعه دهنده اینسامنیاک موفقیت فروش اسپایدرمن 2 را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) ابراز کرد و در نوشته ای گفت: وای! بسیار مفتخریم که اعلام کنیم مرد عنکبوتی 2 مارول روی پلی استیشن 5 بیش از پنج میلیون نسخه فروش داشته است! از جامعه هواداران شگفت انگیزمان به خاطر حمایت از ما و یاری به ما برای رسیدن به این نقطه عطف تشکر می کنیم!

برای اینکه برداشت دقیق تری از این اندازه فروش داشته باشید، باید گفت که فروش مرد عنکبوتی 2 از بازی سوپر ماریو برادرز واندر (Super Mario Bros. Wonder) پیشی گرفت. سوپر ماریو واندر توانسته بود بعد از دو هفته با فروش 4.3 میلیون نسخه ای سریع ترین فروش را میان بازی های سوپر ماریو کسب کند. قبل از این هم اعلام شده بود که بازی اسپایدرمن 2 در 24 ساعت آغازین عرضه اش بیش از 2.5 میلیون نسخه فروش داشته است که این برترین فروش افتتاحیه در میان بازی هایی است که استودیوهای داخلی پلی استیشن منتشر نموده اند.

در واقع، فروش بازی در روز عرضه حتی از فروش گاد آو وار رگناروک هم که در گذشته این رکورد را در اختیار داشت، بیشتر بوده است. با این حال، اگر بخواهیم فروش هفته اول را محاسبه کنیم، بازی گاد آو وار رگناروک در هفته اول خود 5.1 میلیون نسخه فروخت و این یعنی خارج از 24 ساعت ابتدایی عرضه، رگناروک همچنان برترین فروش هفته آغازین بازی های پلی استیشن را در اختیار دارد. البته، باید این نکته مهم را در نظر داشته باشید که بازی گاد آو وار رگناروک در نوامبر 2022 برای هر دو کنسول پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه شد و جامعه مخاطبان بسیار بالاتری را داشت و این در حالی است که اسپایدرمن 2 فقط برای پلی استیشن 5 عرضه شده است.

با وجود محبوبیت مرد عنکبوتی و بعلاوه فروش فوق العاده بازی اول و نسخه فرعی آن یعنی مایلز مورالز انتظار چنین عملکرد بسیار خوبی کاملاً منطقی بود. سونی در ماه مه سال 2022 اعلام نموده بود که مجموعه بازی های اسپایدرمن ساخته شده به وسیله اینسامنیاک تا به امروز بیش از 33 میلیون نسخه فروش داشته است که رقم فوق العاده ای است.

علاوه بر این ، به نظر می رسد که یکی از اهداف مهم سونی این است که بتواند با اسپایدرمن 2 فروش پلی استیشن 5 را تا انتها این سال مالی به هدف معین شده برساند. در گزارش مالی اخیر پلی استیشن اعلام شد که فروش کنسول پلی استیشن 5 تا به این لحظه بیش از 46.5 میلیون دستگاه بوده است. پلی استیشن می خواهد در سال مالی 2023 که تا انتها مارس سال آینده طول می کشد، 25 میلیون دستگاه پلی استیشن 5 بفروشد که هدف جاه طلبانه اما به نظر قابل دسترسی می آید.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی اسپایدرمن 2 تنها در 11 روز 5 میلیون نسخه فروخته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی اسپایدرمن 2 تنها در 11 روز 5 میلیون نسخه فروخته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید