از لیاخوف تا داورغه در پنجمین روز اکران های آنلاین جشنواره عمار

به گزارش وبلاگ زندگی، تهران (پانا) - در پنجمین روز اکران های آنلاین جشنواره مردمی فیلم عمار، بیش از 50 اثر در بخش های مستند، داستانی، نماهنگ و کلیپ در سایت عماریار نمایش داده می شوند.

از لیاخوف تا داورغه در پنجمین روز اکران های آنلاین جشنواره عمار

در پنجمین روز اکران های آنلاین جشنواره مردمی فیلم عمار، بیش از 50 اثر در بخش های مستند، داستانی، نماهنگ و کلیپ در سایت عماریار نمایش داده می شوند. اولین سانس این اکران ها از ساعت 10 صبح آغاز می گردد و سانس پایانی از ساعت 18 به وسیله سایت Ammaryar.ir قابل تماشاست. در ادامه نگاهی داریم به بعضی فیلم های امروز.

داروغه/ سانس سوم

این مستند به آنالیز چالش های مالی ایران وابستگی به درآمد نفتی و خام فروشی نفت می پردازد. تحریم های نفتی تنها مشکل اقتصاد کشور نیست. دلالی، سفته بازی و کسری بودجه دولت مسائل زیادی را به وجود آورده است. راهکار هایی برای برون رفت از این مسائل وجود دارد که مهم ترین آن ها اصلاح نظام مالیاتی کشور هست. فقدان پایه های مالیاتی و معافیت های مالیاتی غیرضروری از دیگر مسائل نظام مالیاتی کشور است.

موضوع: جنگ مالی

مدت زمان: 60

کارگردان: محمدرضا گلرو مفرد

خانه ای در تاریکی/ سانس سوم

110 سال پیش نماد مردم سالاری حکومت ایران یعنی مجلس بهارستان تأسیس شد تا نمایندگان مردم برای حفظ منافع کشور کوشش نمایند. ضرورت شفاف سازی کلیه امور مربوط به مجلس ازجمله دارایی نمایندگان، حضور و غیاب، آرا صادره و هزینه های مربوطه موجب می گردد تا نظارت بر عملکرد نمایندگان قوت یابد و مانع فرار آنان از شفا فیت گردد

موضوع: پایش و پالایش اجتماعی

مدت زمان: 57 دقیقه

تهیهنماینده: مهدی مطهر

کارگردان: حمید علیداد

آقای قصه گو/ سانس سوم

محمدرضا سرشار که قبل از انقلاب او را به نام رضا رهگذر می شناسند نویسنده کتاب های نوجوان است که قبل از انقلاب 4 داستان را به چاپ رسانده و به علت مبارزات سیاسی زمان انقلاب دستگیر می گردد. وی که در رادیو نیز و حوزه هنری به کار خود ادامه می دهد که بااحساس خلاء کار انقلابی برای سنین نوجوان مجله سوره نوجوانان را ابداع می نماید.

موقیعت سوژه: تهران، تهران

موضوع: جنگ نرم

مدت زمان: 28

تهیه نماینده: دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی

کارگردان: محمدمهدی خالقی

همه فرزندان من/ سانس سوم

تهمینه قاسمی به پیشنهاد اداره بهزیستی استان مازندران پس از 25 سال کار یک مجموعه ایزوله برای توان بخشی بچه ها خاص احداث می نماید. او با علاقه و پشتکار بالا به دنبال بهبود حال بچه ها است و برای برطرف ناهنجاری های جسمی و روحی آنان علاوه بر خدمات مربی و روانشناس به یاری مادر و فرزندان با فعالیت های سرگرمی و آموزشی و تفریحی کوشش می نماید.

موضوع: ملت قهرمان ایران

مدت زمان: 37

تهیهنماینده: مهدی رسول پور

کارگردان: مهدی رسول پور هدایتی

لیاخوف/ سانس سوم

هادی رحیمی و بهزاد نوری هم کلاسی هستند. هادی درس خوان و اهل تقلب نیست اما بهزاد برعکس هادی با تقلب قبول می گردد و نمره کامل می گیرد. بعد از چند سال هادی و بهزاد هردو نماینده مجلس می شوند و در یک مناظره تلویزیونی روبروی هم قرار می گیرند.

موضوع:تاریخ سیاسی

مدت زمان:10 دقیقه

تهیهنماینده: امیرعلی مروج

کارگردان: امیرعلی مروج

الردالقاسم/ سانس سوم

سه نوجوان عرب زبان خوزستانی تصمیم می گیرند انتقام حاج قاسم را بگیرند. آن ها برای رسیدن به این هدف نقشه ای برای حمله به پایگاه نظامی آمریکا طراحی می نمایند.

موضوع:بیداری اسلامی

مدت زمان:8 دقیقه

تهیهنماینده: محمد مجدم

کارگردان: محمد امین عامری فلیحی

سارق بازی/ سانس سوم

مادر مهدی پزشک بیمارستان است و به دلیل کرونا نمی تواند به خانه بیاید. مهدی هم به همراه دو دوستش تصمیم می گیرد کاری کند که کرونا زودتر تمام گردد تا مادرش به خانه بازگردد.

موضوع:ملت قهرمان

مدت زمان:5 دقیقه

تهیهنماینده: متین پاکزادبنام

کارگردان: متین پاکزادبنام

لازم به ذکر است با توجه به همه گیری ویروس کرونا، براساس اعلام دبیرخانه جشنواره، از 11 تا 19 دی ماه، آثار منتخب جشنواره در بخش های مستند، داستانی، ویانمایی، نماهنگ، فیلم ما و کلیپ و موشن گرافیک، به وسیله سایت عماریار به نشانی Ammaryar.ir به نمایش درمی آیند. تماشای این آثار که به مدت 24ساعت در سایت، نمایش داده می گردد، بدون هزینه حق اشتراک و رایگان است و اینترنت مصرفی هم برای مخاطبان نیم بها حساب می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "از لیاخوف تا داورغه در پنجمین روز اکران های آنلاین جشنواره عمار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از لیاخوف تا داورغه در پنجمین روز اکران های آنلاین جشنواره عمار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید