ارائه بازی های اندرویدی در ویندوز به وسیله گوگل

به گزارش وبلاگ زندگی، شرکت گوگل میخواهد به صورت مستقل بازی های اندرویدی را در سال 2022 به ویندوز بیاورد.

ارائه بازی های اندرویدی در ویندوز به وسیله گوگل

به گزارش وبلاگ زندگی، به نقل از دیجیتال ورج، طبق جدیدترین اخبار منتشر شده، شرکت گوگل در نظر دارد سال آینده بازی های اندروید را به رایانه های شخصی ویندوزی بیاورد. در واقع یک برنامه Google Play Games در سال 2022 در دسترس قرار خواهد گرفت که به وسیله گوگل ساخته شده تا بازی های Google Play را روی لپ تاپ ها، تبلت ها و رایانه های شخصی ویندوزی اجرا کند.

گرگ هارترل، مدیر بازی های گوگل در اندروید و گوگل پلی در این باره گفت: از سال 2022، بازیکنان می توانند بازی های مورد علاقه خود را در دستگاه های بیشتری تجربه نمایند. این محصول ساخته شده به وسیله گوگل برترین بازی های Google Play را برای لپ تاپ ها و رایانه های رومیزی به ارمغان می آورد و ما خوشحالیم که پلتفرم خود را برای بازیکنان توسعه دهیم تا از بازی های اندرویدی مورد علاقه شان لذت بیشتری ببرند.

الکس گارسیا کومرت سخنگوی گوگل نیز گفت که این شرکت این برنامه را به تنهایی ساخته، به این معنی که گوگل با شرکت های مایکروسافت، بلو استکس یا ... همکاری نکرده است و این برنامه به صورت مستقل ارائه خواهد شد.

هنوز معین نیست که گوگل از چه فناوری برای شبیه سازی برنامه های اندروید در ویندوز استفاده خواهد نمود، اما بازی ها به جای پخش جریانی از فضای ابری، به صورت محلی اجرا خواهند شد.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ارائه بازی های اندرویدی در ویندوز به وسیله گوگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه بازی های اندرویدی در ویندوز به وسیله گوگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید