هزینه اعزام دوچرخه سواران به قهرمانی آسیا چقدر است؟

به گزارش وبلاگ زندگی، هزینه اعزام رکابزنان برای حضور در مسابقات دوچرخه سواری جاده قهرمانی آسیا حدود 55 میلیون تومان می گردد و این در حالی است که باید بدهی 2000 دلاری به کنفدراسیون آسیا هم تسویه گردد.

هزینه اعزام دوچرخه سواران به قهرمانی آسیا چقدر است؟

به گزارش وبلاگ زندگی، تیم های ملی دوچرخه سواری ایران پیش از حضور در مسابقات جاده قهرمانی آسیا، 13 اسفند در مسابقات ترکیه حضور پیدا می نماید و سپس از همان جا راهی تاجیکستان محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا می گردد.

نتیجه مسابقات قهرمانی آسیا برای فدراسیون دوچرخه سواری بسیار حائز اهمیت است چرا که کادر سرپرستی بازی های آسیایی تعداد سهمیه ای که به دوچرخه سواری برای حضور در بازی های آسیایی می دهد، بستگی به نتیجه ای دارد که این تیم در قهرمانی آسیا می گیرد.

در این میان فدراسیون دوچرخه سواری درگیر پرداخت بدهی ها از سال های قبل است. مدتی پیش حساب فدراسیون به علت بدهی به بیمه که مربوط به سال های گذشته بود، حساب مسدود شد که البته با واریز پول اسپانسر مشکل مسدودی حساب فدراسیون رفع شد. اکنون فدراسیون برای حضور در مسابقات ترکیه هم مشکل اقتصادی ندارد و با یاری اسپانسر قرار است رکاب زنان به مسابقات ترکیه اعزام شوند اما برای حضور در قهرمانی آسیا احتیاج است که بودجه فدراسیون پرداخت گردد.

وزارت ورزش اعلام نموده که احتمالا هفته آینده بودجه مبلغی از بودجه فدراسیون ها را واریز می نماید در صورت واریز این بودجه، یاریی به فدراسیون دوچرخه سواری می گردد تا هزینه اعزام تیم را پرداخت کند. پیش بینی فدراسیون این است که هزینه اعزام هر نفر به تاجیکستان حدود 55 میلیون تومان خواهد شد و پیش بینی می گردد حدود 20 نفر به این مسابقات اعزام شوند.

از طرفی فدراسیون قبلی دوچرخه سواری به مدت چهار سال حق عضویت 500 دلاری خود را به کنفدراسیون آسیا پرداخت ننموده بود و باید مبلغ 2000 دلار هم قبل از شروع مسابقات قهرمانی آسیا به کنفدراسیون آسیا پرداخت کند. فدراسیون در نظر دارد یا زمانی که تیم در ترکیه است این کار را انجام دهد یا زمانی که به محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا می رود پیش از شروع رقابت ها با کنفدراسیون آسیا تسویه حساب کند.

فدراسیون دوچرخه سواری قرار است تا روز شنبه نفراتی که به مسابقات ترکیه اعزام می شوند را تعیین کند و پس از سرانجام رقابت رکابزنان در مسابقات ترکیه، ترکیب اصلی تیم ملی برای حضور در قهرمانی آسیا انتخاب خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "هزینه اعزام دوچرخه سواران به قهرمانی آسیا چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه اعزام دوچرخه سواران به قهرمانی آسیا چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید