نگاهی به جشنواره های اینترنت نوروز 1401

به گزارش وبلاگ زندگی، اینترنت موبایل و ثابت در سال 1401 گران می گردد. و حجم بعضی از بسته ها را کاهش داده است.

نگاهی به جشنواره های اینترنت نوروز 1401

خبرهایی رسیده که دیگر سرویس دهنده های اینترنت ثابت هم کم و بیش دارند آماده افزایش قیمت اینترنت بسته های خود می شوند یا بسته های پرحجم و مقرون به صرفه قیمت را حذف کردند و سرویس های گران قیمت و سرعت بالا و حجم پایین را برای انتخاب کاربران باقی گذاشتند.

بعضی از شرکت ها از افزایش 100 درصدی قیمت اینترنت صحبت می نمایند و البته هنوز وزارت ارتباطات و رگولاتوری دستورالعمل تغییر تعرفه ها را صادر ننموده است و دقیقا نمی دانیم در سال 1401 اینترنت به یک باره 100 درصد گران می گردد یا قرار است پلکانی افزایش یابد.

همه این خبرها و نشانه ها به ما می گویند جشنواره های اینترنت نوروز 1401 را دریابیم و پیش از اینکه وارد سال نو شویم؛ یک سرویس اینترنت برای خود انتخاب یا سرویس خود را تمدید کنیم تا وقتی تعرفه ها افزایش پیدا کردند؛ حداقل برای مدتی از اینترنت ADSL و VDSL و FTTH یا TDLTE به قیمت گذشته استفاده کنیم.

ما در این مقاله، می خواهیم همه جشنواره های اینترنت نوروزی 1401 را معرفی و آنالیز کنیم تا شما بهتر بتوانید یک سرویس اینترنت مناسب نیازتان انتخاب کنید. سعی می کنیم مرتبا این مطلب را به روزرسانی نموده و سرویس ها یا جشنواره های اینترنت تخفیفی نو را به آن اضافه کنیم:

جشنواره اینترنت تک نت: اینترنت نامحدود TD-LTE با مودم امانی و پرداخت قسطی

تک نت یکی از ریسلرهای اینترنت TDLTE است. مدتی است که این شرکت سرویس اینترنت نامحدود خود را راه اندازی نموده است و اکنون به مناسبت فرا رسیدن بهار و نوروز 1401، پکیج اینترنت نامحدود TDLTE خود را با مودم امانی و پرداخت قسطی راه اندازی نموده است.

این شرکت مودم های هواوی HWS32 و Airmaster را برای اتصال به اینترنت TDLTE به صورت امانی به مشتریان می دهد. برای ثبت نام این سرویس باید وارد سایت تک نت شده و فرم درخواست دریافت سرویس اینترنت نامحدود را پر کنید.

در سایت این شرکت یا تبلیغات آن اصلا صحبتی از قیمت بسته اینترنت نامحدود TDLTE یا قیمت مودم امانی و باقی مشخصات سرویس نشده است.

جشنواره بهاری سرویس های اینترنت پارس آنلاین: 1401 گیگابایت اینترنت ADSL

پارس آنلاین در جشنواره بهاری خود 4 بسته اینترنت ADSL را با تخفیف برای مشتریان نو یا قدیمی ارائه نموده است. در همین ابتدا باید بگوییم که این جشنواره پارس آنلاین فقط تا 29 اسفند ماه است.

بسته های اینترنتی که در جشنواره بهاری پارس آنلاین ارائه شدند به توضیح زیر هستند:

بسته اینترنت 1401 گیگابایتی با سرعت 8 مگابیت بر ثانیه، 12 ماهه با تخفیف 750 هزار تومان

بسته اینترنت 1401 گیگابایتی با سرعت 16 مگابیت بر ثانیه، 3 ماهه با تخفیف 300 هزار تومان

بسته اینترنت 600 گیگابایتی با سرعت 8 مگابیت بر ثانیه، 3 ماهه با تخفیف 200 هزار تومان

بسته اینترنت 99 گیگابایتی با سرعت 8 مگابیت بر ثانیه، 3 ماهه با تخفیف 99 هزار تومان (ویژه مشترکین نو)

پارس آنلاین در این جشنواره بهاری، از میان خریداران سرویس های خود قرعه کشی هم نموده و هدایایی به آن ها تقدیم می نماید. باز هم برای خرید و تمدید سرویس اینترنت ADSL خود باید به پنل کاربری پارس آنلاین یا سایت این شرکت مراجعه کنید.

جشنواره بهاری سرویس های اینترنت های وب

شرکت های وب نیز در جشنواره بهاری خود، بسته های اینترنت با تخفیف برای مشترکین فعلی و نو خود ارائه داده است. این بسته ها تقریبا همان بسته های اینترنتی هستند که در جشنواره پارس آنلاین اشاره شد و همان شرایط را دارند.

همان طور که می دانید های وب مالک شرکت پارس آنلاین است و از هر کدام این شرکت های اینترنت ADSL بگیرید؛ تقریبا همان سرویس و قیمت و کیفیت را دریافت خواهید کرد.

جشنواره اینترنت شاتل: بسته های اینترنت نامحدود و بسته 100 گیگابایت

شرکت شاتل هنوز از جشنواره بهاری خود رونمایی ننموده است و فعلا دو بسته اینترنت ثابت (ADSL و VDSL) برای استقبال از بهار ارائه نموده است که مهلت خرید آن ها نیز تا 25 اسفند ماه است:

بسته اینترنت 300 گیگابایتی 1 ماهه با تخفیف 181500 هزار تومان (67 درصد تخفیف)

بسته اینترنت 200 گیگابایتی 1 ماهه با تخفیف 118800 هزار تومان (67 درصد تخفیف)

لازم به ذکر است بسته های اینترنت شاتل سقف سرعت ندارند و هرچقدر خط تلفن شما در سرویس اینترنت ADSL یا VDSL کشش داشته باشد؛ اجازه دانلود می دهد. البته، باید قرارداد خود را نیز مدنظر بگیرید.

این بسته های اینترنت برای دانلودهای زیاد در نزدیکی روزهای نوروز و تعطیلی ها و عید بسیار مفید هستند.

اما شاتل درست در آخرین روزهای سال 1400 از بسته های ترافیک نامحدود ویژه خود رونمایی کرد:

بسته طلایی 7 روزه با حجم نامحدود با قیمت استثنایی 21 هزار تومان، اعتبار استفاده از بسته: تا 5 فروردین (برای خرید این بسته فقط تا 3 فروردین ماه فرصت دارید)

بسته پلاتین 14 روزه با حجم نامحدود، با قیمت باورنکردنی 35 هزار تومان، اعتبار استفاده از بسته: تا 12 فروردین (برای خرید این بسته فقط تا 10 فروردین ماه فرصت دارید)

همین طور از یک بسته اینترنت ثابت 100 گیگابایت یک ساله با 25 درصد تخفیف به قیمت 142500 تومان برای بهار و نوروز 1401 رونمایی نموده است:

علاقه مندان می توانند در بازه زمانی 28 اسفند تا 10 فروردین ماه، با مراجعه به پورتال مای شاتل این بسته را خریداری نمایند.

جشنواره اینترنت بهاری آسیاتک: با 80 هزار تومان ADSL بگیرید

آسیاتک در جشنواره اینترنت بهاری خود برای مشترکین نو دو بسته اینترنت آغاز فوق العاده در نظر گرفته است. آسیاتک می گوید این بسته های اینترنت ADSL از 01/01/01 آغاز شده و سه ماهه هستند. مهلت خرید این بسته ها تا 29 اسفند ماه است:

بسته اینترنت 250 گیگابایتی با سرعت 8 مگابیت بر ثانیه، 3 ماهه با تخفیف 80 هزار تومان

بسته اینترنت 700 گیگابایتی با سرعت 8 مگابیت بر ثانیه، 3 ماهه با تخفیف 150 هزار تومان

آسیاتک برای مشترکین فعلی و نو با هم دو بسته اینترنت بهاری داده است:

بسته اینترنت 1000 گیگابایتی با سرعت 8 مگابیت بر ثانیه، 3 ماهه با تخفیف 300 هزار تومان

بسته اینترنت 1500 گیگابایتی با سرعت 16 مگابیت بر ثانیه، 3 ماهه با تخفیف 480 هزار تومان

برای ثبت نام این طرح ها فقط تا خاتمه سال جاری (اسفند 1400) فرصت دارید.

جشنواره اینترنت پیشگامان

هنوز پیشگامان جشنواره بهاری اینترنت ADSL و TD-LTE خود را کلید نزده است و همان جشنواره های قدیمی این شرکت برقرار هستند.

پیشگامان در همین ایام به جای مانده تا خاتمه سال، از یک سرویس اینترنت ADSL خود رونمایی کرد:

2 هزار گیگابایت اینترنت ADSL با سرعت 16 مگابیت 6 ماهه با نصب رایگان

جشنواره اینترنت ماهان نت

شرکت ماهان نت برای اینترنت td-lte چندین جشنواره و بسته اینترنت تخفیف دار ارائه نموده است ولی این جشنواره ها برای بهار 1401 یا نوروز سال جاری نیستند و هنوز منتظر آغاز جشنواره بهاری این شرکت هستیم.

اما باز هم می توانید از جشنواره زمستانی این شرکت بسته و سرویس اینترنت tdlte خود را انتخاب کنید.

جشنواره اینترنت مبناتلکام

این روزها مبناتلکام حسابی در شبکه های اجتماعی پرسروصدا است. ظاهرا این شرکت بسته های اینترنت نامحدود td-lte به مشتریان فروخته ولی بعد این بسته ها را محدود نموده است. انواع کمپین ها و کارزارها بر ضد این شرکت در اینترنت راه افتاده و کاربران حسابی از مبنا تلکام شاکی هستند.

فعلا هم خبری از آغاز جشنواره بهاری این شرکت نیست و جشنواره اینترنت TDLTE و سرویس اینفینت آن برقرار است.

اینترنت هدیه نوروزی همراه اول

در طرح عیدی همراه اول، بسته های 10 تا 100 هزار تومانی برای تمامی مشترکان فعال دائمی و اعتباری همراه اول تدارک دیده شده است که از زمان فعالسازی دو روز اعتبار خواهد داشت.

همراه اول یک بسته اینترنت 1 گیگابایت یک روزه نیز برای دادن هدیه به دوستان در نظر گرفته است. همگی این طرح ها به وسیله اپلیکیشن همراه من و منوی طرح های تشویقی قابل فعال سازی هستند.

اینترنت هدیه نوروزی ایرانسل

ایرانسل سال جاری تصمیم گرفته است یک بسته ترکیبی شامل یک ساعت اعتبار مکالمه ایرانسلی و 1 گیگابایت اینترنت بین الملل تنها با 4 هزار تومان به مشترکان خود هدیه بدهد.

از 29 اسفند تا 13 فروردین فرصت دارید این بسته ترکیبی را با شماره گیری کد دستوری #5* یا مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل من، فعال کنید.

اینترنت هدیه نوروزی رایتل

رایتل از هدیه نوروزی خود برای سال 1401 رونمایی کرد. هدیه نوروزی رایتل 60 دقیقه مکالمه برون شبکه یا 1 گیگابایت اینترنت داخلی یک روزه است:

برای دریافت هدیه نوروزی رایتل باید به وسیله اپلیکیشن رایتل من یا شماره گیری کد دستوری #225* و در بازه روزهای 27 و 28 اسفند ماه اقدام کنید.

جشنواره اینترنت مبین نت

مبین نت هنوز جشنواره بهاری اینترنت TDLTE خود را کلید نزده است.

منبع: شبکه چی

به "نگاهی به جشنواره های اینترنت نوروز 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به جشنواره های اینترنت نوروز 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید