صدور 320 مجوز کسب وکار در حوزه صنایع دستی خراسان جنوبی

به گزارش وبلاگ زندگی، سرپرست معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی خراسان جنوبی از صدور 320 مجوز کسب وکار در حوزه صنایع دستی اطلاع داد.

صدور 320 مجوز کسب وکار در حوزه صنایع دستی خراسان جنوبی

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خراسان جنوبی، زهره اسدپور روز یکشنبه 5 دی ماه گفت: صدور مجوزهای لازم برای کارگاه های فراوریی صنایع دستی و فعالان این حوزه، یکی از اصلی ترین رسالت های معاونت صنایع دستی است که با توجه به اهمیت این موضوع از ابتدای امسال تا به امروز تعداد 320 مجوز کسب وکار در حوزه صنایع دستی برای فعالان و فراورینمایندگان این حوزه صادر شده است.

سرپرست معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی خراسان جنوبی اضافه کرد: مجوزهای این بخش شامل پروانه فراوری کارگاهی، اعلامیه تأسیس، پروانه فراوری انفرادی و کارت شناسایی است که برحسب حجم فراوری و فعالیت پس از بازدید از کارگاه به متقاضیان اعطا می گردد.

اسدپور ادامه داد: فعالان و علاقه مندان حوزه صنایع دستی می توانند با مراجعه به سامانه هوشمند صدور مجوز به آدرس http://my.mcth.ir/ مدارک لازم را بارگذاری و پس آنالیز و تأیید به وسیله کارشناسان، مجوز مربوطه را دریافت نمایند.

او گفت: گروه های نساجی سنتی، بافته های داری، گوهرسنگ ها، چرم و چوب از پرطرفدارترین گروه های صنایع دستی استان، طی امسال برای صدور مجوز بوده اند.

منبع: توریسم آنلاین

به "صدور 320 مجوز کسب وکار در حوزه صنایع دستی خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 320 مجوز کسب وکار در حوزه صنایع دستی خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید