خبرنگاران 160 هزار اسناد مربوط به شهدا در زنجان جمع آوری شد

به گزارش وبلاگ زندگی، زنجان - خبرنگاران - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه تا کنون 160 هزار اسناد مربوط به شهدا در این استان جمع آوری شده و جهت استفاده در دسترس عموم است، گفت: با توجه به برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان فراخوان دیگری نیز جهت دریافت اسناد شهدا منتشر شده است.

خبرنگاران 160 هزار اسناد مربوط به شهدا در زنجان جمع آوری شد

علی کاظمی روز چهارشنبه در همایش پیغام آوران ایثار با بیان اینکه ایثار و شهادت یکی از غنی ترین گنجینه های فرهنگ اسلامی و شیعی است، اظهار کرد: خون شهید کهنه نمی گردد و برای همه نسل ها پیغام رسان است.

وی ادامه داد: باید با آموزش فنون سخنوری و روایتگری به مردم به ویژه خانواده های ایثارگران بتوانیم به بهترین نحو ممکن فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل کنونی و آینده منتقل کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، پیغام آوران و راویان دفاع مقدس را علمداران ایثار توصیف کرد و گفت: باید در روایتگری به مقوله مخاطب شناسی توجه داشته باشیم.

کاظمی با بیان اینکه آسیب شناسی در حوزه روایتگری از اهمیت ویژه ای برخوردار است، تاکید نمود: با انجام کارهای قوی می توان بخش عمده ای از آسیب های این بخش را رفع کرد.

وی همچنین بر لزوم وجود پیوست ایثار و شهادت در برنامه های دستگاه ها تاکید نمود و گفت: امروز هر چه در سایه امنیت و آرامش داریم همه را مدیون شهدا هستیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود مزار شهدا را محوری ترین محل ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت مطرح نمود و گفت: همه دستگاه ها در نگهداری و ساماندهی گلزارهای شهدا مسئول هستند

استان زنجان، سه هزار شهید، هفت هزار جانباز و 586 آزاده دارد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 160 هزار اسناد مربوط به شهدا در زنجان جمع آوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 160 هزار اسناد مربوط به شهدا در زنجان جمع آوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید