برترین هتل های وان ، مقصد محبوب خرید ایرانی ها

به گزارش وبلاگ زندگی، اگر از شما بپرسند مقصدی خارجی مقرون به صرفه، با طبیعت زیبا، امکانات گردشگری و مراکز خرید خوب که فاصله کمی تا ایران دارد را معرفی کنید، به طور حتم شهر وان در ترکیه اولین جزو اولین مواردی است که به فکر شما خواهد رسید. به دلایلی که پیش تر به آن ها اشاره کردیم، شهر وان به مقصدی محبوب در میان ایرانیان تبدیل شده که به صورت زمینی و با خودروی شخصی نیز به این شهر سفر می نمایند. اگر قصد سفر به این شهر محبوب ترکیه را دارید و در پی رزرو برترین هتل های وان هستید، با مجله گردشگری خبرنگاران همراه شوید.

برترین هتل های وان ، مقصد محبوب خرید ایرانی ها

رزرو آنلاین هتل های وان با برترین قیمت

معرفی برترین هتل های وان

مراکز خرید وان و ارزان بودن این سفر باعث شده تا در طول مسافران زیادی راهی این شهر ترکیه شوند. در این مطلب قصد داریم تعدادی از برترین هتل های وان ترکیه را معرفی کنیم و درباره هر کدام اطلاعاتی کاربردی را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید برای سفر و اقامتی به یاد ماندنی برنامه ریزی کنید. اینکه بگوییم برترین هتل های وان به عنوان مثال این موارد هستند، خیلی دقیق نیست چرا که هر فردی در رزرو هتل، اولویت های مخصوص به خودش را دارد و سلایق افراد مختلف با هم فرق دارد. در ادامه بر حسب تعداد ستاره های هتل ها پیش خواهیم رفت و در هر دسته بندی، برترین هتل های وان از نظر مسافران را معرفی خواهیم کرد.

هتل های 5 ستاره شهر وان ترکیه

در میان برترین هتل های شهر وان که بسیاری از مسافران درباره کیفیت آن ها نظرات مثبتی داشتند، هتل های پنج ستاره زیادی دیده می گردد که در ادامه به آنالیز چند مورد از آن ها خواهیم پرداخت.

هتل دبل تری بای هیلتون

این هتل که زیر مجموعه هتل های هیلتون است، در دسته بندی برترین هتل های وان ترکیه با قیمت بالا قرار می گیرد. از همان ابتدا که نمای بیرونی هتل را ببینید متوجه خواهید شد که اقامتی تجملاتی در عمارتی با شکوه انتظار شما را می کشد.

انواع مختلف اتاق ها با خصوصیات متنوع، امکانات فراوان مانند استخر و اسپا و خدمات گوناگون برای رزروهای یوآل از جمله خدماتی هستند که با اقامت در این هتل در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

هتل الیت ورلد وان

با رزرو هتل الیت ورلد وان می توانید لذت اقامت در یکی دیگر از هتل های پنج ستاره وان را تجربه کنید. اگر علاقه زیادی به تجملات دارید، این هتل برترین گزینه برای شما خواهد بود. هم ظاهر بیرونی هتل و هم جزئیاتی که در طراحی داخلی و اتاق های هتل رعایت شده، مقدمات اقامتی تجملاتی را برای مهمانان فراهم می آورد.

امکانات هتل الیت ورلد وان نیز از جهتی دیگر اقامت آرام و تجملاتی مهمانان خود را تضمین خواهند کرد. رستوران های هتل، سالن های اسپا و مجموعه آبی، بارها و کافه و امکان آفتاب گرفتن در تراس همگی در جهت مهیا کردن اقامتی همراه با آسایش برای مهمانان هتل در نظر گرفته شده اند.

هتل های 4 ستاره وان

تا این قسمت از مطلب به معرفی برترین هتل های وان پرداختیم که از نظر مسافران هتل های قابل قبولی بوده اند و رضایت مهمانان را در حد خوبی جلب نموده اند. در ادامه هتل هایی را معرفی خواهیم کرد که می توان آن ها را در فهرست هتل های وان جزو برترین ها دسته بندی کرد و مبنای این معرفی، اطلاعاتی است که از این هتل ها در فضای مجازی وجود دارد.

به علت اهمیت هزینه هتل در وان از معرفی هتل های چهار ستاره آغاز می کنیم و پس از آن با کاهش قیمت، به سراغ هتل های سه ستاره می رویم. با اقامت در هتل های چهار ستاره وان علاوه بر بهره مندی از خدمات متنوع این هتل ها، هزینه به نسبت پایین تری را پرداخت خواهید کرد. اگر به غیر از موارد ذکر شده بخواهیم از چند هتل چهار ستاره دیگر نیز نام ببریم، می توانیم به هتل های زیر اشاره کنیم:

هتل تامارا

مهم ترین مزیت هتل تامارا به عنوان یکی از برترین هتل های وان موقعیت مکانی آن است. قرار گرفتن در مرکز شهر دسترسی های فوق العاده ای را در اختیار مهمانان این هتل قرار داده است. بعلاوه امکاناتی که با اقامت در یک هتل چهار ستاره در اختیار مهمانان قرار می گیرد را نیز به معینات قبلی این هتل اضافه کنید و خواهید دید که هتل تامارا یکی از برترین گزینه هایی است که می توانید برای اقامت در شهر وان به سراغ آن بروید.

هتل هالدی وان

اگر به موقعیت مکانی هتل های وان روی نقشه نگاهی بیندازیم، در میان هتل های مرکز شهر وان ترکیه به هتل هالدی خواهیم رسید. این هتل چهار ستاره از برترین هتل های این شهر است که امکانات قابل قبولی در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. رستوران، کافه، سالن اسپا، سالن فیتنس، سونا و پارکینگ از جمله امکاناتی هستند که با اقامت در این هتل در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

هتل بویوک اورارتو

این هتل یکی از هتل های قدیمی شهر وان است که به صورت سه ستاره آغاز به فعالیت نموده و با ارائه خدمات با کیفیت بالا و کوشش مستمر در بهبود ارائه این خدمات، پیروز به دریافت ستاره چهارم شد. اطلاع از همین نکته کافی است تا بدون مراجعه به هتل از کیفیت بالای ارائه خدمات در آن مطمئن شوید؛ چرا که مجموعه مدیریت هتل پیش از این ثابت نموده اند که همیشه در پی بهبود شرایط هستند.

هتل های 3 ستاره وان

اگر در پی برترین هتل های وان با امکانات خوب و قیمت مناسب هستید، رزرو هتل های سه ستاره وان گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. در ادامه با بعضی از برترین هتل های 3 ستاره و ارزان در وان آشنا شوید.

هتل گرند وان

این هتل که در مرکز شهر وان واقع شده است، از هتل های خوب 3 ستاره وان به شمار می رود. هتل گرند وان با ارائه خدمات با کیفیت و مهیا کردن امکانات مناسب، توانسته جایگاه خود را به عنوان یکی از برترین هتل های وان به اثبات برساند. رستوران، خدمات خانه داری و موقعیت جغرافیایی مناسب، تنها بخشی از نکات مثبتی است که می توانیم در خصوص این هتل به آن ها اشاره کنیم.

هتل دیمت پارک وان

اگر سفر به وان را به قصد خرید انجام می دهید، می توانید در خیابان جمهوریت که برترین مراکز خرید و رستوران ها را در خود جای داده، هتل خود را رزرو کنید. پیشنهاد ما هتل دیمت پارک وان است که در فاصله 2 دقیقه ای خیابان جمهوریت واقع شده است. امکانات آن با توجه به قیمت هتل دیمت پارک وان و تعداد ستاره هایش، بسیار مناسب است و مهمانان هتل تا به امروز در کل از این هتل رضایت داشته اند.

وان یک سفر خارجی ارزان

با توجه به هدف شما از سفر به وان و نوع اقامتی که ترجیح می دهید داشته باشید (از اقامت مالی و ارزان تا اقامتی لوکس و تجملاتی)، انتخاب های متنوعی پیش روی شما قرار خواهد داشت. تنها کافی است اولویت های خود را معین کنید و کمی زمان برای جست و جو صرف کنید. به طور حتم یکی از هتل های وان کاملا با شرایط شما مطابقت خواهد داشت.

اگر تجربه سفر به وان و اقامت در هتل های این شهر را دارید، پیشنهاد خود را با ما در میان بگذارید.

در کدام یک از هتل های وان می توان اقامتی لوکس را تجربه کرد؟

هتل های پنج ستاره این شهر مانند دابل تری بای هیلتون و الیت ورلد اقامتی لوکس را برای مهمانان خود تضمین خواهند کرد.

یک هتل ارزان در وان که قیمت مناسبی هم دارد، معرفی کنید.

هتل بویوک اورارتو از جمله هتل هایی است که با پرداخت هزینه ای به نسبت پایین می توانید از خدمات مناسب آن بهره مند شوید.

کدام یک از هتل های ارزان وان در نزدیکی خیابان جمهوریت را می توانم رزرو کنم؟

هتل دیمت پارک وان که پیاده تا خیابان جمهوریت 5 دقیقه فاصله دارد و جزو هتل های ارزان وان به شمار میرود.

peyman dehghan

منبع: فلای تودی

به "برترین هتل های وان ، مقصد محبوب خرید ایرانی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های وان ، مقصد محبوب خرید ایرانی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید