برگزاری افتتاحیه نخستین دوره مسابقات تکواندو و کاراته ناشنوایان دنیا

به گزارش وبلاگ زندگی، مراسم افتتاحیه نخستین دوره مسابقات تکواندو و کاراته ناشنوایان دنیا، عصر امروز(شنبه) در خانه تکواندو برگزار گردید.

برگزاری افتتاحیه نخستین دوره مسابقات تکواندو و کاراته ناشنوایان دنیا

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ زندگی، مراسم افتتاحیه نخستین دوره مسابقات تکواندو کاراته ناشنوایان دنیا، عصر امروز(شنبه) با حضور مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ناشنوایان، سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو و حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته در خانه تکواندو برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ناشنوایان با عرض خیرمقدم و خوشامد به ورزشکاران خارجی و ایرانی شرکت نماینده در نخستین دوره مسابقات تکواندو و کاراته ناشنوایان دنیا، گفت: برگزاری این مسابقات بدون مشارکت سه فدراسیون تکواندو، کاراته و هندبال غیر ممکن بود و پولادگر، طباطبایی و پاکدل همکاری بسیاری با ما داشتند. این توانمندی در کشور جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که همزمان میزبان رویداد مهمی بین المللی باشد. تیم های کاراته و تکواندو در 6 ماه گذشته کوشش و زحمات زیادی برای حضور در این مسابقات کشیدند و امیدوارم شاهد نتایج خوبی نیز باشیم.

وی توضیح داد: در این مسابقات 20 کشور حضور دارند و با توجه به پاندمی کووید انتظار حضور کشورهای بیشتری را نداشتیم و امیدوارم با توجه به تمهیدات اندیشیده شده مسابقات بدون هیچ مشکل خاصی برگزار گردد و میهمان ما با خاطره ای خوش کشورمان را ترک نمایند.

در ادامه مهدی علی نژاد ضمن خوشامد به ورزشکاران، مربیان و مسئولان کشورهایی حاضر در نخستین دوره مسابقات تکواندو و کاراته ناشنوایان دنیا گفت: از ریاست محترم فدراسیون ناشنوایان برای میزبانی شایسته مسابقات تشکر می کنم و به همکارانم در فدراسیون های تکواندو، کاراته و هندبال خیر مقدم می گویم. این نوید را می دهم که میهمان خارجی روزهای خوبی را در تهران این شهر زیبا خواهند داشت و خاطرات خوبی از ایران به کشورهای خود خواهند برد. یکی از سیاست های وزارت ورزش حمایت از میزبانی کشورمان از رویدادهای بین المللی است تا کشورها با فرهنگ ما آشنا شوند و ورزش وسیله ای برای دوستی فرهنگ ها، نژاد و ملیت ها باشد. ورزش در کشور ما جایگاه رفیعی در میان مردم دارد و برگزاری این مسابقات در شرایط سخت کرونا نشان می دهد ورزش همچنان زنده است و این شور و نشاط بین جوامع بشری وجود دارد و زندگی در این شرایط نیز در جریان است.

در ادامه رژه کشورهای حاضر در مسابقات انجام و سوگندنامه ورزشکاران و مربیان قرائت شد تا رسما نخستین دوره مسابقات تکواندو و کاراته ناشنوایان افتتاح گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "برگزاری افتتاحیه نخستین دوره مسابقات تکواندو و کاراته ناشنوایان دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری افتتاحیه نخستین دوره مسابقات تکواندو و کاراته ناشنوایان دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید