اساسینز کرید اینفینیتی رایگان نیست، ولی آنلاین و سرویس محور است

به گزارش وبلاگ زندگی، بازی اساسینز کرید اینفینیتی یک پلتفرم آنلاین بسیار گسترده است که شامل دوران تاریخی بسیاری خواهد بود. این بازی در جولای سال جاری به وسیله یوبیسافت معرفی گردید. حال اعلام شده که این بازی رایگان نخواهد بود. با وجود اینکه قرار است یک عنوان سرویس های آنلاین باشد.

اساسینز کرید اینفینیتی رایگان نیست، ولی آنلاین و سرویس محور است

در گزارش اقتصادی اخیر یوبیسافت اعلام شد که این بازی آنلاین قرار است هزینه داشته باشد. در اصل اینفینیتی به نوعی دوره ای از تمام اساینز کریدهای فراوری شده تا الان است.

در این گزارش گفته شده:

این بازی در مراحل اولیه ساخت است. سازندگان آن هم Jonathan Dumont و Clint Hocking هستند. این دو نفر کارگردان بخش خلاقیت در یوبیسافت مونترئال و کِبِک هستند. این طور که گفته شده اینفینیتی یک بازی بسیار بزرگ است که حتی المان های بازی های قدیمی یوبیسافت هم در آن حضور دارد.

Assassins Creed Infinity یک بازی آنلاین بسیار بزرگ است که در طول زمان بهبود خواهد یافت. دنیای آن به طور مداوم توسعه یافته و تغییر خواهد نمود. تقریبا چیزی مانند GTA آنلاین خواهد بود.

یوبیسافت هم اطلاعات زیادی درباره این بازی منتشر ننموده است. تنها چیزهایی که اعلام شده این هستند که اولا این بازی در دست ساخت است و دوما قرار نیست که رایگان باشد.

با توجه به تأخیرهایی که یوبیسافت روی عناوین دیگری مثل Prince of Persia و Division Heartland وارد نموده است به احتمال زیاد این بازی در اوایل سال 2023 عرضه خواهد شد.

در این مدت خلاقانه ترین ایده یوبیسافت همین بازی اینفینیتی بوده است. دنیای بازی های اساسینز کرید بسیار گسترده است و از طرفی به علت اینکه همه در شهرهای واقغی در جریان بوده اند بازی می تواند حتی چند بخشی باشد. امیدواریم که یوبیسافت بتواند از این پتانسیل خوب استفاده نموده و یک تجربه آنلاین بی نظیر را ارائه دهد. نه اینکه این بازی را به سرنوشت For Honor دچار کند که با وجود پتانسیل بسیار بالا فور آنر هم از دور خارج شد.

منبع: VG247.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "اساسینز کرید اینفینیتی رایگان نیست، ولی آنلاین و سرویس محور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اساسینز کرید اینفینیتی رایگان نیست، ولی آنلاین و سرویس محور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید