هرگز آشپزخانه را این رنگی نکنید

به گزارش وبلاگ زندگی، رنگ ها تاثیر بسیاری بر فکر افراد می گذارند به همین علت روانشناسان برخی رنگ ها را تعیین نموده اند که استفاده از آن ها در دکور آشپزخانه توصیه نمی گردد.

هرگز آشپزخانه را این رنگی نکنید

آیا شما هم دلتان می خواهد که دکوراسیون آشپزخانه تان را تغییر دهید؟ در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا قصد داریم به بیان تاثیر رنگ در آشپزخانه می پردازیم.

تاثیر رنگ در آشپزخانه

در این مطلب قرار است به شما بگوییم که از چه رنگ هایی نباید برای آشپزخانه خود بهره ببرید، پس با ما همراه باشید.

قرمز روشن

یکی از رنگ هایی است که هرگز نباید برای آشپزخانه بهره ببرید، رنگ قرمز است. این رنگ انرژی بخش است اما نباید به عنوان رنگ اصلی و پایه برای آشپزخانه خود در نظر بگیرید. این رنگ باعث عامل حواس پرتی و تشویش شده بعلاوه اشتها را افزایش می دهد. برای جلوگیری از پرخوری هرگز آشپزخانه را به رنگ قرمز در نیاورید.

تاثیر رنگ خاکستری و طوسی تیره در آشپزخانه

استفاده از این رنگ ها به عنوان رنگ اصلی آشپزخانه پیشنهاد نمی گردد. رنگ خاکستری و طوسی تیره به نوعی حس سردی و ناخوشایندی را در افراد خانه ایجاد می نماید و باعث ایجاد مسائل روحی می گردد. در واقع هیچ فردی دلش نمی خواهد که وارد این آشپزخانه گردد. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب این ترفندها حتما به کارتان می آید +ویدیو سر بزنید.

سفید خیلی براق

اگر رنگ اصلی آشپزخانه سفید بیش از حد براق باشد، شما به یاد بیمارستان و کلینیک می افتید که حس خوبی را انتقال نمی دهد. این رنگ بهتر است در کنار یک رنگ دیگر در آشپزخانه استفاده گردد و از طرفی تمیز کردن آن هم کار راحتی نیست.

سبز تیره

این رنگ محبوبیت زیادی برای آشپزخانه شما دارد. اناوع متنوعی از این رنگ را می توانید در آشپزخانه بهره ببرید. البته به این شرط که رنگ اصلی آشپزخانه نباشد. زیرا این رنگ به علت تیره بودن باعث ایجاد حس دلگیری در خانه شده و آلودگی های آن را نیز به درستی نمی توانید تشخیص دهید.

تاثیر رنگ زرد روشن در آشپزخانه

زرد رنگ زیبایی است با این وجود هرگز نباید آن را به عنوان رنگ اصلی آشپزخانه خود انتخاب کنید. مخصوصا اگر زرد روشن باشد. شاید با خود بگویید این رنگ باعث افزایش انرژی و شادی گردد اما بیش از حد رنگ محرکی است. بعلاوه عامل حواس پرتی، دل مشغولی و تشویش نیز خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه: مطلب سه سوته به خانه خود نظم دهید +ویدیورا بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "هرگز آشپزخانه را این رنگی نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرگز آشپزخانه را این رنگی نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید