مدیرکل سازمان بهداشت جهانی: کرونا برای مدت طولانی با ما خواهد بود

به گزارش وبلاگ زندگی، مدیرکل سازمان بهداشت جهانی بر این باور است که ویروس کرونا برای یک مدت زمان طولانی همراه با انسانها خواهد بود.

مدیرکل سازمان بهداشت جهانی: کرونا برای مدت طولانی با ما خواهد بود

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ زندگی به نقل از رویترز، تدروس آدهانوم قبریسوس مدیرکل سازمان بهداشت جهانی در اظهاراتی تأکید کرد: امیدوارم دولت ترامپ در تصمیم خود برای تعلیق یاری های اقتصادی به این سازمان بازنگری کند ولی تمرکز اصلی من در شرایط کنونی کوشش برای انتها دادن به شیوع ویروس کرونا و نجات جان و زندگی مردم خواهد بود.

وی اضافه کرد: نگرانی هایی فزاینده درباره شیوع ویروس کرونا در بخش هایی از آفریقا و جنوب و مرکز آمریکا وجود دارد. بیشتر کشورها هنوز در مراحل اولیه شیوع ویروس کرونا قرار دارند و بعضی کشورها که قبلاً از ویروس کرونا به شدت آسیب دیده اند، دوباره شاهد گسترش مجدد این ویروس هستند.

مدیرکل سازمان بهداشت جهانی گفت: اشتباه نکنید، ما راهی طولانی در پیش داریم. این ویروس برای مدت زمان طولانی با ما خواهد بود. به نظر می رسد شیوع ویروس کرونا در غرب اروپا به ثبات رسیده یا در حال افول و کاهش است.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا هفته گذشته با انتقاد از عملکرد سازمان بهداشت جهانی در مدیریت بحران شیوع ویروس کرونا اعلام نموده بود که اعطای یاری اقتصادی به این سازمان را به حالت تعلیق در خواهد آورد.

مدیرکل سازمان بهداشت جهانی در این باره گفت: امیدوارم تعلیق منابع اقتصادی مورد بازنگری قرار گیرد و آمریکا بار دیگر از فعالیت های سازمان بهداشت جهانی برای نجات جان انسانها حمایت کند.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مدیرکل سازمان بهداشت جهانی: کرونا برای مدت طولانی با ما خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرکل سازمان بهداشت جهانی: کرونا برای مدت طولانی با ما خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید