شهر زیرزمینی میزبان هنرمندان بیستمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی می گردد

به گزارش وبلاگ زندگی، سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: همزمان با شروع بیستمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی، متروی تهران میزبان اجرای بخش میدانی این جشنواره می باشد.

شهر زیرزمینی میزبان هنرمندان بیستمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی می گردد

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ زندگی، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه سید محمد نقیب اضافه کرد: به منظور ترویج هنر های نمایشی و همزمان با بیستمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی در پهنه رودکی، ایستگاه های متروی تئاترشهر و میدان جهاد صحنه اجرای نمایش های منتخب می باشد.

وی با اشاره به اینکه اجرای نمایش های این جشنواره در متروی تهران طبق جدول دبیرخانه جشنواره، از شانزدهم تا بیستم آذرماه 1400 ارایه شده گفت: علاقه مندان می توانند با حضور در ایستگاه تئاترشهر از ساعت 11 و ایستگاه میدان جهاد از ساعت 16:30 شاهد نمایش هنرمندان و گروه های مختلف نمایشی باشند.

نقیب گفت: در این جشنواره مسافران شهر زیرزمینی شاهد اجرای نمایش های سنتی همانند خیمه شب بازی، شبیه گردانی، نقالی، پرده خوانی و سیاه بازی می باشند.

لازم به ذکر است شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در تعاملی که با دبیرخانه بیستمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی دارد علاوه بر اجرای بخش میدانی این جشنواره در ایستگاه های منتخب، در زمینه اطلاع رسانی جشنواره در فضا های مترو نیز همکاری داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شهر زیرزمینی میزبان هنرمندان بیستمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر زیرزمینی میزبان هنرمندان بیستمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید