سیستم لازم برای اجرای میراث هاگوارتز کامپیوترتان را به چالش می کشد

به گزارش وبلاگ زندگی، بازی هاگوارتز لگاسی (Hogwarts Legacy) یکی از مورد انتظارترین عناوین سال 2023 است. این بازی در دنیای هری پاتر (Harry Potter) جریان داشته و هواداران زیادی دارد. در هاگوارتز لگاسی شما نقش یک دانش آموز نو را بازی نموده و به همین علت داستان خود را خواهید ساخت. اندازه آزادی عمل شما در این بازی بسیار زیاد بوده و از طرفی می توانید در دنیای هاگوارتز به گشت و گذار بپردازید.

سیستم لازم برای اجرای میراث هاگوارتز کامپیوترتان را به چالش می کشد

شرکت سازنده کوشش زیادی نموده تا جزئیات بازی دقیق باشند. به همین علت بازی هاگوارتز لگاسی یک عنوان نسبتاً سنگین است. به این نکته دقت کنید که افراد زیادی بازی هاگوارتز لگاسی را روی کنسول تجربه می نمایند. این افراد مسئله ای در نظر سیستم اجرایی نخواهند داشت. به علت اینکه هاگوارتز لگاسی برای کنسول های نسل 8 و 9 عرضه خواهد شد. مشکل اصلی بحث کامپیوتر است.

همیشه در زمینه کامپیوتر اجرای بازی در عین توانایی بالایی این دستگاه ها سخت بوده است. به علت اینکه شما انتخاب های زیادی دارید و به طور کلی تخصصی تر است. حال اگر از افرادی هستید که قصد دارند بازی هاگوارتز لگاسی را روی کامپیوتر تجربه نمایند، بهتر است نگاهی به سیستم مورد احتیاج آن بیاندازید.

سیستم مورد احتیاج برای اجرای بازی هاگوارتز لگاسی روی کامپیوتر

حداقل سیستم مورد احتیاج:

  • پردازنده: Intel Core i5 8400 یا AMD Ryzen 5 2600
  • پردازنده گرافیکی: Nvidia GeForce GTX 1070 یا AMD Radeon RX Vega 56
  • مقدار رم: 8 گیگابایت
  • مقدار رم گرافیکی: 8 گیگابایت
  • حافظه مورد احتیاج: 85 گیگابایت

سیستم پیشنهادی:

  • پردازنده: Intel Core i7 8700 یا AMD Ryzen 5 3600
  • پردازنده گرافیکی: Nvidia GeForce GTX 1080 Ti یا AMD Radeon RX 5700 XT
  • مقدار رم: 16 گیگابایت
  • مقدار رم گرافیکی: 8 گیگابایت
  • حافظه مورد احتیاج: 85 گیگابایت حافظه جامد (SSD)

همینطور که مشاهده می کنید بازی هاگوارتز لگاسی اصلاً یک عنوان سبک نیست. مخصوصاً در زمینه رم گرافیکی واقعاً احتیاجمند مقدار رم زیادی است. مشکل اصلی اینجاست که کارت گرافیکی شما ممکن است به روزتر از موارد مورد احتیاج باشد اما مقدار رم را نداشته باشد. شما در اجرای بازی به مشکل بر نخواهید خورد اما به طور ناگهانی افت فریم بسیار زیادی خواهید داشت.

هاگوارتز لگاسی یک عنوان سریع نیست. به همین علت شما احتیاج به اجرای آن در نرخ فریم 120 ندارید. این عنوان با نرخ فریم 30 هم قابل تجربه بوده و مشکل چندانی ندارد. زمانی که هاگوارتز لگاسی روی کنسول های نسل 8 اجرا گردد پس یعنی روی هارد هم مسئله ای نخواهد داشت و لزومی به حافظه جامد نیست. تنها زمان اجرای بازی بسیار طولانی خواهد شد.

پیشنهاد ما به شما این است که در زمینه رم مراقب باشید. 8 گیگابایت برای چنین بازی ای بسیار کم است. اگر سیستم شما دارای 8 گیگابایت رم است حتماً آن را ارتقاء بدهید. در غیر این صورت اگر حتی یک برنامه به جز هاگوارتز لگاسی باز باشد، تجربه شما مختلف خواهد شد.

دنیای این بازی بسیار زیبا است. به همین علت کوشش کنید تا با کارت گرافیکی خوبی آن را تجربه کنید. اینکه استفاده از ری تریسینگ (Ray Tracing) و DLSS در این بازی چگونه خواهد بود هنوز اعلام نشده است. البته امیدواریم که DLSS هرچه زودتر به بازی اضافه شده تا تجربه آن برای افرادی که کارت های گرافیکی تازه اما ضعیف دارند هم لذت بخش باشد.

منبع: PCgamesn.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "سیستم لازم برای اجرای میراث هاگوارتز کامپیوترتان را به چالش می کشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیستم لازم برای اجرای میراث هاگوارتز کامپیوترتان را به چالش می کشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید