رسمی، خبر های خوش برای طرفداران استقلال از بازگشت ستاره محبوب

به گزارش وبلاگ زندگی، حجت نظری گفت : قول می دهیم کوشش مضاعفی کنیم تا هرویه میلیچ برگردد ؛ اراده فرهاد مجیدی بر این است که هرویه میلیچ زودتر به اردوی استقلال ملحق گردد

رسمی، خبر های خوش برای طرفداران استقلال از بازگشت ستاره محبوب

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ زندگی، حجت نظری درخصوص عدم پرداخت 50 هزار دلار هروویه میلیچ توضیح داد: برای بازگرداندن میلیچ به حدود 50 هزار دلار احتیاج داریم. در مقطعی کوشش شد که این مبلغ تأمین گردد. در زمان برگزاری لیگ قهرمانان آسیا برای پرداخت به بعضی بازیکنان، مدیرعامل وقت در حال انتقال مبلغی به قطر بود که در فرودگاه از آنها ضبط شد. کوشش کردیم این مبلغ را دریافت نموده تا قسط اول مطالبات میلیچ را پرداخت کنیم. این اتفاق به هر دلیلی نیفتاد و رایزنی های مجددی با او شد.

به وسیله مددی، دیگر واسطه ها از جمله در باشگاه و نیز وکیل میلیچ کوشش کردیم او را قانع کنیم که این فرصت را به باشگاه بدهد تا ظرف روزهای آینده، به تعهدات خود عمل کنیم.

سخنگوی باشگاه استقلال با بیان اینکه مدیران باشگاه در بازگرداندن میلیچ کوشش کردند، گفت: مشکلاتی که به خاطر مسائل اقتصادی از جمله بسته بودن پنجره ایجاد شد، ما را با مشکل روبرو نموده و برای اینکه تعهدات خود را به صورت کامل انجام دهیم، دچار قصور بودیم. امیدوارم طرفداران محترم استقلال، این قصور را ببخشند و قول می دهیم کوشش مضاعفی کنیم تا میلیچ برگردد. اراده مجیدی بر این است که میلیچ زودتر به اردوی استقلال ملحق گردد و حتماً این اراده تأثیر جدی تری خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رسمی، خبر های خوش برای طرفداران استقلال از بازگشت ستاره محبوب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسمی، خبر های خوش برای طرفداران استقلال از بازگشت ستاره محبوب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید