جدیدترین جایگاه های شغلی شرکت های دانش بنیان معرفی می شوند

به گزارش وبلاگ زندگی، کارگرد جابمیت با هدف معرفی فرصت های شغلی شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک فناوری پردیس و تسهیل شرایط اشتغال نخبگان دانشگاهی در پارک فناوری پردیس برگزار می گردد.

جدیدترین جایگاه های شغلی شرکت های دانش بنیان معرفی می شوند

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ زندگی، کارگرد جابمیت از زیرمجموعه برنامه های طرح صدف با هدف معرفی فرصت های شغلی شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک فناوری پردیس و تسهیل شرایط اشتغال نخبگان دانشگاهی در تاریخ 25 آذر ماه در پارک فناوری پردیس برگزار می گردد.

در این برنامه بیش از یکصد جایگاه شغلی به جویندگان کار معرفی شده و در هر جایگاه مصاحبه های شغلی از سوی شرکت های متقاضی صورت خواهد گرفت و کارفرمایان و صاحبان مشاغل تخصصی می توانند از ظرفیت های این برنامه یک روزه به منظور توسعه فعالیت ها، معرفی فرصت های شغلی، ارتباط با صاحبان ایده و فناوران و دیگر شرکت های حاضر استفاده نمایند. بعلاوه این کارگرد شامل برنامه متنوع با هدف افزایش دانش و مهارت های نو شغلی برای کارجویان است.

مصاحبه شغلی

از مهم ترین اهداف این بخش از رویداد جابمیت، امکان ارتباط مستقیم کارفرمایان و کارجویان، ارائه فرصت های شغلی، فرصت های کارورزی، امکان معرفی و ارتقای برند کارفرمایی، تسهیل فرآیند جذب و استخدام سازمان ها، آشنایی با مهارت های مورد احتیاج کارفرمایان و شناسایی استعداد ها و علایق کارجویان است.

پنل های تخصصی شغلی

سری رویداد های Trace way در جابمیت، فضایی است برای انتقال تجربه و یاری به ایجاد راستا شغلی پیروز. مدیران شرکت های دانش بنیان با تشریح تجربیات فنی و شغلی خود در طراحی و پیاده سازی راستا پیروزیت در اکوسیستم فناوری کشور، راستا پیش روی مخاطبان را روشن تر خواهند نمود.

کارگاه های آموزشی

شبکه سازی، دیجیتال مارکتینگ، رزومه نویسی و مصاحبه شغلی از جمله کارگاه های رویداد جابمیت در حوزه مهارت های نرم است. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و حضور اثرگذار در این برنامه می توانند به وسیله سایت karnostartup.ir و یا ارتباط با شماره های 02176251073، 02176251065 اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جدیدترین جایگاه های شغلی شرکت های دانش بنیان معرفی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین جایگاه های شغلی شرکت های دانش بنیان معرفی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید